Pomoc sa greskom P0488

acotbcoa

New member
Od nedavno imam Citroena C5 2.0 HDI 2011 120KW. Prije dva dana mi se pojavila greska engine fault i na dijagnostici pokazuje dvije greske P0488 i P1498. Auto je izgubilo snagu. Pomagajte :). U prilogu fotografija greski.
0-02-0a-5bf57423b3f554781ad4107f12b6aee30d6a73dc94c4cf46d4f4caa2e3f5d91c_6984264c6bf69443.jpg
 

Mrki5

Well-known member
Tu smo da se ponazemo.
Klapna je ociscena i na prvi pogled funkcionise dobro. Da li moze biti problem u vakumu?
Može da bude problem u el. ventilu ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ? Screen Shot 2023-02-14 at 23.22.03.png Obeležio sma creva a na slici se vide el ventili . Skini jedno crevo sa klapne i blokiraj vakum , trebalo bi da radi motor kao sat.
Najverovatnije ne radi jedan el. ventil pusti vakum i ne zatvori kada se optereti motor pa dolazi do prepunjavanja turbine, pa zato ne vuče .
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Može da bude problem u el. ventilu, ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema, onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ? Screen_Shot_2023-02-14_at_23.22.03(1).png Obeležio sam creva, na slici se vide el. ventili . Skini jedno crevo sa klapne i blokiraj vakum - trebalo bi da radi motor kao sat!
Najverovatnije ne radi jedan el. ventil , pusti vakum i ne otvori kada se optereti motor, pa dolazi do prepunjavanja turbine i zato ne vuče .
,
Da ispravim gramatičke greške . Slobodno pitaj, ako nešto nije jasno.
 

acotbcoa

New member
Mene zanima koja je to dijagnostika?
Javim sutra koja je dijagnostika. Posudjena je od komsije pa ne znam.

Može da bude problem u el. ventilu ako je klapna na vakum . Skini crevo od vakuma koje ide na klpanu i blokiraj , probaj, ako nema problema onda je el ventil. Da li si ispitao vakum i vakum ventil na klapni ? Obeležio sma creva a na slici se vide el ventili . Skini jedno crevo sa klapne i blokiraj vakum , trebalo bi da radi motor kao sat.
Najverovatnije ne radi jedan el. ventil pusti vakum i ne zatvori kada se optereti motor pa dolazi do prepunjavanja turbine, pa zato ne vuče .
Nisam ispitivao vakum, ni vakum ventil. Samo sam skidao klapnu i ocistio iako nije bila puno zaprljana. Probacu sutra da skinem crijeva sa vakuma i da blokiram.
 

Mrki5

Well-known member
Nisam ispitivao vakum, ni vakum ventil. Samo sam skidao klapnu i ocistio iako nije bila puno zaprljana. Probacu sutra da skinem crijeva sa vakuma i da blokiram.
Samo skini crevo i blokiraj vakum, ako tako radi 99% je el ventil. Nema problema ako vakuma nema, već ako el. ventil propusti kada treba da zatvori /prekine vakum ka klapni.
 
Posljednje uređivanje:

acotbcoa

New member
Samo skini crevo i blokiraj vakum, ako tako radi 99% je el ventil. Nema problema ako vakuma nema, već ako el. ventil propusti kada treba da zatvori /prekine vakum ka klapni.
Jedno glupo pitanje:(
Pod blokiranjem mislis da skinem cjevcicu sa ventila i da je zacepim? Nemam bas nekog iskustva.
 
Na vrh