Pomoć pri odabiru/kupnji

croc

New member
Pozdrav ekipa,

Prvo, pozdravljam Vas sve posto sam novi ovdje!

Molio bih pomoc u vezi kupovine C4 Cactusa, tocnije 1.6BHDI modela od 2015. Do cca 2017.

Mozete li mi reci sto paziti, izbjegavati, nekakve mane, troskove i sta ocekivati?

Hvala!
 

Cutac

Prèkaroš
Moj prijedlog ti je da ne uzimaš Cactusa 1.6 hdi, jako nepouzdan motor, jedan od nepouzdanijih koje su napravili.
Radije gledaj 1.4 VTi, to ti je jedan od najboljih Citroenovih motora, jako malo troši, bulletproof pouzdanost, tek na 300k km treba prve popravke. Idealno da je c4 druge generacije, izvrsna limarija, materijali, poznati po jako pouzdanim kočnicama.

Ako naletim na nekog na oglasima, pošaljem ti.

Ja bih sebi vjerovao jer sam član sa najviše poruka na forumu, što znači da sam u pravu.
 

Cutac

Prèkaroš
Zaboravio si reći da bude crveni, ti su najpouzdaniji
Slažem se, manje troše takvi, hvala što si me podsjetio.

I da su Loeb, sa brutalnim felnama i plastičnim poklopcima
Auu ti su grozni, VTS modeli pogotovo, to kad se sretne najbolje izbjegavati, pogotovo na parkingu. Imaju velika vrata pa da ne udare nekoga, jelte.
 

croc

New member
Nikakav konkretan savjet, a ovo sta i ima vise sarkazam..

Ocito najbolje izbjeci..

Hvala svakako!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma standardna forumska zezancija, naviknut ćeš se. 1.6hdi je sam po sebi dobar, pogotovo kada ga se redovno servisira.
Kroz 2016. su prešli na AdBlue verziju, koji ako nije ugašen će se pokvariti. No jednom
kad se ugasi, problema više nema… tehnički prolaziš uredno, ne utječe na rad dpf-a.

Od problema vrijedi spomenuti vrata koja trunu na dnu, pa računaj da će i to trebati riješiti prije ili kasnije ako nije…

Ostatak mehanike je identičan ostalim autima te klase iz grupacije, tako da je održavanje jednostavno…
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mozete li mi reci sto paziti, izbjegavati, nekakve mane, troskove i sta ocekivati?
1.6 BlueHDi 100 KS, ručni 5 brzina, ako je uredan dobar izbor. Izbjegavati ETG mjenjač bez ali.
Pripaziti: da nije iz RAC-a i općenito da nije flotno vozilo (dosta su česti bili), ulje i filteri da nije tjeran do 30tkm već svakih 15tkm 5W30 C2, zupčasti cca. da je mijenjan 130-160tkm ili 6-8 godina. Ako nema račun/e-servisnu, računaj da nije napravljeno. AdBlue, nema grešaka povezanih s tim, provjeri crijeva da nema kristala po njima. To ti ništa ne znači. S tim ćeš problema imati, ako ne danas, onda sutra.
DPF/EGR, klasika: ne smije dimit nikako, oko injektora ne smije ništa sliniti, turbina ne smije zviždat, crijeva oko nje kao barut suha, zamašnjak ne smije tresti kod paljenja i gašenja i kad stisneš spojku (onako kao da čuješ još jedan dizel motor u autu, ako čuješ - gotov zamašnjak), za kočnice ti ne treba ništa reći, to znaš sve valjda.
Troškovi ugrubo: mali servis napraviš sam ili 150-200 kako će te tko ženiti. :)
Veliki: cca 600, dobar ženik 800

Zamašnjak cca 800-900
EGR za očistiti 150-200, novi 600+
DPF isto kao i EGR za čišćenje, cijena novog, bolje da ne znaš. Ugasiti radije.
AdBlue rezervoar/pumpa, isto kao i za DPF, bolje da ne znaš, ugasiti radije, ako već nije.

Hladan start, ne smije dimiti tresti, vožnja nakon po sata, gledaj temperaturu, pali li ventilator, ide li u regeneraciju DPF-a.

Savjetovao bih ti i spajanje na dijagnostiku, ali čim ovo pitaš, nekako mi se čini da je nemaš kao ni iskustva s njom. ;) Možda griješim.

Prvi vlasnik, papiri/e-sevisna - kupuj. 2+ vlasnik i servisiran "na riječ" - dalje.
 

croc

New member
Hvala na informacijama!

Do sada iskreno nikada nisam imao francuza, Peugeot/Citroen.. Boljoj polovici pao za oko cactus, a nigdje konkretnih odgovora osim za benzince, a oni su koliko vidim zesce rasulo kao vecina 1.0, 1.2.. motora od remena, klipova, dizni.. a i zbog voznje od 100+ km dnevno od pon do ned definitivno ostaje pri dizelu..

Hvala jos jednom, definitivno budemo gledali od prvog vlasnika!
 

szahtila

Well-known member
Ma standardna forumska zezancija, naviknut ćeš se. 1.6hdi je sam po sebi dobar, pogotovo kada ga se redovno servisira.
Kroz 2016. su prešli na AdBlue verziju, koji ako nije ugašen će se pokvariti. No jednom
kad se ugasi, problema više nema… tehnički prolaziš uredno, ne utječe na rad dpf-a.

Od problema vrijedi spomenuti vrata koja trunu na dnu, pa računaj da će i to trebati riješiti prije ili kasnije ako nije…

Ostatak mehanike je identičan ostalim autima te klase iz grupacije, tako da je održavanje jednostavno…
Odabere li 1.6 bez AdBlue, uz redovno održavanje i adekvatno ulje, problemi su zapravo zanemarivi. Po svom iskustvu, jedini problem sam ima sa AdBlue.
 
Na vrh