Pomoć pri kupnji

mengela

Well-known member
Donator foruma
Mislim da je hidraulika ugradjivana u exscluzive paket opreme koji ima senzore naprjed i natrag! Te da nije bas zdravo konstantno drzat dugo auto parkirano u servisnom polozaju! Spusti se ono samo kad predjes 10 odnosno 40 km/h na normal position! Za ovo programiranje brijem da je po nekoj logici izvedivo al sto kaze Dooms naic ce neko pametniji
... valjda
Milosh? :D
 

Cutac

Prèkaroš
Pa sto nerece da si se gnjolfom vozio? Jos mislis da te klima ubila?
Ma nije tako loš :D

Ono što bi se moglo je svaki put prije gašenja dignut u najviši, servisni položaj...

Onda svaki put nakon paljenja spustit u normalni položaj...
Hmm, tlaka, ali očito jedini način.

P.S. obavezno uzet auto sa prednjim i zadnjim senzorima, a uz to i rikverc kamera nije na odmet...
Naravno :)
Te da nije bas zdravo konstantno drzat dugo auto parkirano u servisnom polozaju!
Onda su ga trebali napraviti da se diže preko ključa :)


Vidjet ćemo, ne znam hoće li uopće išta uzimati. Znam da kaže da kad se vozi u c4 je puno bolje od Megana, tak da...
 

Doomsday

U prolazu...
Ne znam kako je kod novijih hidrauličara, ali kod starijih, kako sam ja to shvatio, pumpa bi natjerala ulje maksimalno u amortizere i onda mehanički prekinula komunikaciju ulja u amortizerima sa ostatkom hidrauličkog sustava...

Mislim da, ako je sve ispravno, to ne bi trebao biti problem za auto u stajanju, i na duži period... I nema ništa od programiranja, nego svaki put prije gašenja dignut ručno u najviši položaj, pričekat do minutice, pa izgasit auto... Kod paljenja, akon pokretanja motora spustit ručno auto u normalni položaj, i peglaj...

OK, možda će hidraulika amortizera biti pod većim pritiskom u stajanju, ali to ne bi trebao bit ogroman problem, a i auto je tu da služi nama, ne mi njemu, pa neka onda služi...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Slazem se sa Doomsom, auto je tu da sluzi nama. Vaznija je kralježnica nego kugle u starom autu.
Jos moram proučiti kakvi se primjerci nude. Uvoz pretpostavljam da je skup.
Auti u Bosni su jeftiniji?
 

gambler072

C5 enthusiast
Ne znam kako je kod novijih hidrauličara, ali kod starijih, kako sam ja to shvatio, pumpa bi natjerala ulje maksimalno u amortizere i onda mehanički prekinula komunikaciju ulja u amortizerima sa ostatkom hidrauličkog sustava...
Mislim da je tako i kod novih, kad se nabije ulje u teleskope (amortizere) elektroventili zatvore sistem. Ali i dalje ne kontam potrebu da auto ostane u max polozaju kad je ugasen... Ja bih ga radije spustio u min polozaj da se rastereti sistem i da svo ulje ide nazad u posudu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne kontaš zašto stariji ljudi ne vole sportska auta i roadstere, a vole maksimalnu udobnost...?
Ja u sportskim autima i roadsterima (novijima, ne ovo 2.-3. ruka) vidim u pravilu samo starije ljude ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja u sportskim autima i roadsterima (novijima, ne ovo 2.-3. ruka) vidim u pravilu samo starije ljude
Oćeš se kladiti da imaju još barem jedan luksuzni auto? :p

Ali i dalje ne kontam potrebu da auto ostane u max polozaju kad je ugasen... Ja bih ga radije spustio u min polozaj da se rastereti sistem i da svo ulje ide nazad u posudu.
Da se lakše uđe i izađe iz auta.
A sistem ko hebe. Sa foruma sam naučio da je navodno pouzdanost tog sistema jako visoka. A ako može izdržati stotine tisuća kilometara dinamičkog opterećenja, može i 10 sati u komadu statičkog.

A i na kraju krajeva, pa nije da će se šasija iskriviti, lako se zamijene kugle i crijeva :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Oćeš se kladiti da imaju još barem jedan luksuzni auto?
Ma svakako, većina ima 2-3 auta. I to često Mečku E klasu :D

Nego, novi Cactus? Mehki sicevi, amortizeri + je povišen. Jasno skuplji je, ali...
 

Cutac

Prèkaroš
On ima robotizirani ručni ili TC automatik?
Mora biti TC da se šaltanje ne osjeti.

Sa grijanjem sjedala, advanced comfort paketom i još nečime da ipak bude iz 2018., kad već nije "pravi" c4 i 166 tisuća kuna.
Jako je lijep, ali mislim da ne vrijedi tu lovu.
 

gambler072

C5 enthusiast
Da se lakše uđe i izađe iz auta.
Nije onda C5 za to :) Ako su profilisana sjedista, a vecina ih je takvih treba ti sajla da te povuce van :)
Ne kontaš zašto stariji ljudi ne vole sportska auta i roadstere, a vole maksimalnu udobnost...?
Nisam govorio o udobnosti -
Ali i dalje ne kontam potrebu da auto ostane u max polozaju kad je ugasen
A i na kraju krajeva, pa nije da će se šasija iskriviti, lako se zamijene kugle i crijeva
Lako se zamjene ako se novcanik lako otvara :) Original kugla je cini mi se oko 100€ po komadu, C5 ih ima 7, teleskop je 250€ po komadu. A nisu crijeva, nego tanke aluminijumske cijevi. Ne kazem da ce nakon 3 dana procuriti, ali ako se auto sam spusti kada ga ugasis da se smanji pritisak, onda sumnjam da mu godi max opterecenje non stop.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ako su profilisana sjedista, a vecina ih je takvih treba ti sajla da te povuce van
To nisam znao, znači da je slično VTS-u?

ali ako se auto sam spusti kada ga ugasis da se smanji pritisak, onda sumnjam da mu godi max opterecenje non stop.
Zar se nije pisalo ovdje da se ne bi smio uopće spuštati ili da bi spuštanje trebalo biti zamjetno nakon 2 dana stajanja?

Pretpostavljam da je opterećenje veće u vožnji lošijom cestom nego u servisnom položaju. Valjda nisu toliko ludi da ne ostave pristojnu količinu "lufta" između servisnog položaja i maksimalnog statičkog opterećenja dijelova.
 

Milosh

Test
Ne, spusti se svaki put kad malo duže stoji (ne znam koje je min vrijeme potrebno da bi se spustio ali mislim da se spusti se već nakon sat vremena stajanja). Kad dugo stoji onda se još malo više spusti. Ali to su sve minimalni pomaci, nije kao kod starih Citroena.

Što se tiče vožnje, ne može se voziti u najvišem položaju, čim brzina pređe određenu granicu on se automatski spusti u normalni položaj. A i ta spora vožnja u najvišem položaju je izuzetno neudobna.
 

gambler072

C5 enthusiast
@cutac, bilo je govora o tome, ali smo ustanovili da se svima vremenom spusti, to ce ti mengela najbolje objasniti :D
Ne znam kakva su sjedista na VTS, ali pretpostavljam da je slicno, C5 je dosta dubok pa je i prag visok, jos ako su profilosana sjedista cupas se van. Valjda :p ili je to mozda do mog polozaja sjedenja :)
 
Na vrh