Pokazuje pogrešnu vanjsku temperaturu

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Kod mene posle dijagnostike pokazuje mi 6 stepeni manje. Sad mi pokazuje -9, a ustvari tacno je -3. Tacno je pokazivao do djiagnostike i brisanja gresaka. Možda mi se samo preklopilo, pa mozda nema veze jedno s drugim. Tad mi diagnostikom iskljucivao neke opcije, tipa pritisak u gumama, jer sam stavio zimske gume s felnama koje nemaju senzore. Sumnjam da je u trazenju tih opcija cacnuo i sto ne treba. još mi upada u oci to sto je normalno na +3 pocne da mi blinka i upozori na mogucu poledicu, a sad mi pocne da blinka na -3. Zato jos vise sumnam da mi je nešto dijagnostikom zeznuo. sad dok pocne blinkati vani je tacno +3, a on mi ispisuje -3. Zna li neko nesto o tom više?
Pozdrav i hvala.
 
Zanimljivo! I meni se ovo dogadja nakon sto je ekipa nesto cackala oko senzora tlaka u gumama?! i tocno 6 razlike u negativi.
 

gule

Active member
Senzor vanjske temperature u retrovizoru je kaputt. Strada od vlage sa godinama i onda netočno pokazuje. Nov u Citroenu košta 25-30 eur+zamjena. Sve drugo je nagađanje...
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
ok a kako objasniti to da na displeju pocne da blinka cifra kad je vanjska temperatura tacno +3 i iizbaci ono upozorenje za mogucu poledicu a ispisuje -3?? po meni onda bi trebalo da blinka i pokaze rizik za led kad ispisuje +3 a ne kaod je -3 ako me razumijete?!
 
Senzor vanjske temperature u retrovizoru je kaputt. Strada od vlage sa godinama i onda netočno pokazuje. Nov u Citroenu košta 25-30 eur+zamjena. Sve drugo je nagađanje...
Naravno da je nagađanje. No određeni uzorak postoji. Samo na ovom forumu se može naći barem tri slučaja gdje je temperaturni prikaz manji za točno 6 celzija. Od ta tri, najmanje dva se mogu povezati posljedično na aktivnosti vezane uz senzore tlaka u gumama, odnosno cackanje s dijagnostickim alatima.
Naravno, to je nagađanje, ali ovakav uzorak možda ukazuje na neki drugi problem osim na moguću neispravnost termo-senzora (da ga tako laički nazovem).

Ono što sam surfajuć' našao po netu, a kada je senzor fakat i neispravan, je to da pokazuje temperature preko 50°!!!

Naravno, konačnu dijagnozu će postaviti netko u nekom servisu. No prije toga, imamo forum da razmjenimo iskustva i mišljenja. A pogotovo ako je netko već imao takav problem i na koji način ga je točno riješio.

Eto, ja bih volio pročitati nečije mišljenje ili objašnjenje a tko redovito servisira Citroene. Za očekivati je da se već susreo s ovim problemom (hvala bogu, ima Citroenaaaa na našim cestama).
Vjerojatno ne bi bilo loše čuti objašnjenje, zašto pokazuje točno 6 stupnjeva manje nego stvarno jeste, ako je samo do senzora.

Nekakav pomak u detektiranju temperature, zbog vlage, nečistoća itd. je svakako moguć. Al' da je baš uvijek 6°C manje neg' stvarno jeste? To mi je stvarno vrlo čudno i meni osobno pobuđuje sumnju na nešto drugo.

a evo sto sam jos nasao na netu, mozda ne znaci nista... al' upet se ukazuju dva detalja
Prije nego je netko sa Lexiom, pokusao napraviti "Erase Faults", dobio je sljedece upozorenje:



The engine temperature must be between 6°C and 99°C.
The inlet air temperature (ambient air) must be above 6°C.


Lako je moguce je da su ovi moji (nisam bio prisutan, ali zadnjih dana je poprilicno hladno, tako da me ne bi iznenadilo) radili "erase faluts" po temperaturi nizoj od 6°C. Mozda je bas zbog toga doslo do te razlike od tocno 6°C?

Naravno, i dalje samo nagađam...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja mislim da je do softwarea. Ako moj senzor radi ko nov na tri puta jeftinijem i starijem autu ko nov, onda stvarno sumnjam da bi i ovo riklo... barem u više slučajeva ovako.

I ovaj tvoj zaključak na kraju je vrlo logičan i nebi se čudio... ionako naprave posao tek toliko da ga naprave.. puca im tintor za ostalo.

Mislim da bi ti Lexia bila dobra investicija ;) i slobodno ju rentaš po forumu dalje, evo ja se odma stavljam na listu :D
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Ja nemogu tacno da se sjetim vanjske temperature ali siguran sam daje bila nesto malo uu plusu i auto nisam uvezao u servis nego je vani ga spojio kao ajde nabrzinu ce to zavrsiti i ujedno je pogledao sve greske obrisao ih i ponovno upalio auto da vidi dali se neka ponovila. Jbg zvao sam servis i kazu da su mjenjali senzore kad ovako prolupa ali uglavnom je kao kod mene napravi malu razliku i toje to. Kao nezna dali je moguce sad podesiti sta tj problem bi bio rijesen samo da na -3 izbrise minus i temperatura je odma tacna. I sad dok ja rukom senzor protrljam odma reaguje i podize temperaturu. Tako da cekam priliku da odem na ovlasteni servis da mi pogledaju imali mogucnosti kalibracije ako sam zapamtio tacno to sto mi rece preko tel. Pozz
 
Ja mislim da je do softwarea. Ako moj senzor radi ko nov na tri puta jeftinijem i starijem autu ko nov, onda stvarno sumnjam da bi i ovo riklo... barem u više slučajeva ovako.

I ovaj tvoj zaključak na kraju je vrlo logičan i nebi se čudio... ionako naprave posao tek toliko da ga naprave.. puca im tintor za ostalo.

Mislim da bi ti Lexia bila dobra investicija ;) i slobodno ju rentaš po forumu dalje, evo ja se odma stavljam na listu :D
Razmišljo jesam o nabavci, al' realno, neće to čudo meni trebati, nemam baš vremena da sad još krenem i u svijet autoelektronike (iako, khm khm.. sad si mi stavio bubu u uho....)

No dobro, ako je netko u ZG i želi pomoći s lexiom, pa da napravimo "erase faults" na nekoj normalnijoj temperaturi i da onda zaključimo jel' do toga bilo, ili sam promašio "ceo fudbal" .... preporučam se :grin:
 
Nakon izmjene novim senzorom, sad je temp. OK.

Cijela ona moja prica i sumnja u sw je ocito klasicni promasaj "internet znalca" :thinking:
 

Konrad

New member
Obrati paznju da se na 2 C5 dogodio isti kvar nakon iste radnje. Malo je cudno da nakon deaktivacije nadzora tlaka u gumama na 2 ista auta rikne senzor
 
Obratio sam paznju, ja sam zapravo prvi krenuo s tom sumnjom. Ali senzor je izmjenjen na moje oci i nisam primjetio da se ista radilo s dijagnostikom. Nakon zamjene je temperatura tocna ili barem bitno tocnija (odstupa max. 1°C).
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Ja jos nisam ga Zamjenio,sad je povecao odstupanje,sad laze za 10 stepeni. Definitivno je senzor crkao ali dali je ciknuo nekim slucajem u momentu dok je majstor cackao komp to ostaje tajna jos uvjek. Poooz
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Jeste stara tema ali mozda nebi bilo lose da napisem,da ako neko bude je izguglao ima u vidu i ovaj odgovor.

Vozio sam skoro godinu dana sa netacnim ocitavanjem vanjske temperature,tj CRKNUTIM SENZOROM.
To nebi preporucio nikom,treba ga odma zamjeniti.
Jer je povezan sa grijanjem a jos vise sa hladjenjem kabine i uopste startovanjem klime,znaci toliko mi je pravio problema da sam isao da mi provjeravaju freon u klima uredjaju,provjeravao milion nekih stvari,dok nismo skontali da je problem bas u senzoru.
Zamjenjen i laknulo mi,sve je pocelo da funkcionise bezprekorno.
 

vborovic

C5 modifikator
Zanimljivo da ti DiagBox nije javio neku vezanu grešku, da postoji odstupanje u temperaturi ili nešto slično, ako javlja za puno manje gluposti ...
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Pa da budem iskren ja nisam imao tad diagbox a na servisu vise i neznam dali su gledali,za klimu sam isao tipu koji se samo klimama bavi.
 

vborovic

C5 modifikator
Šteta, pretpostavljam da DiagBox mora nekako moći identificirati neispravan davač temperature, pogotovo ako je tako ključan element za pravilan rad klima uređaja
 

riki

New member
U mojem slučaju je senzor riknuo i pokazuje puno nižu temperaturu točno nakon što je sa servisa uzeto auto, a rađena neka od matičnih ploča (daljisnko otključavanje - prijemnik).
Vjerujem da kad platim tih dvjestotinjak kuna za novi senzor, i bude sve opet resetirano biti sve u redu.
A mislim da je razumno pretpostaviti da bi senzor mogao proraditi svejedno nekakvim resetiranjem/kalibriranjem, ali nije fora ni na forumu pametovati, a kamoli u servisu....
:whistling:
 
Na vrh