Senzor vanjske temperature u retrovizoru je kaputt. Strada od vlage sa godinama i onda netočno pokazuje. Nov u Citroenu košta 25-30 eur+zamjena. Sve drugo je nagađanje...
Naravno da je nagađanje. No određeni uzorak postoji. Samo na ovom forumu se može naći barem tri slučaja gdje je temperaturni prikaz manji za točno 6 celzija. Od ta tri, najmanje dva se mogu povezati posljedično na aktivnosti vezane uz senzore tlaka u gumama, odnosno cackanje s dijagnostickim alatima.
Naravno, to je nagađanje, ali ovakav uzorak možda ukazuje na neki drugi problem osim na moguću neispravnost termo-senzora (da ga tako laički nazovem).
Ono što sam surfajuć' našao po netu, a kada je senzor fakat i neispravan, je to da pokazuje temperature preko 50°!!!
Naravno, konačnu dijagnozu će postaviti netko u nekom servisu. No prije toga, imamo forum da razmjenimo iskustva i mišljenja. A pogotovo ako je netko već imao takav problem i na koji način ga je točno riješio.
Eto, ja bih volio pročitati nečije mišljenje ili objašnjenje a tko redovito servisira Citroene. Za očekivati je da se već susreo s ovim problemom (hvala bogu, ima Citroenaaaa na našim cestama).
Vjerojatno ne bi bilo loše čuti objašnjenje, zašto pokazuje točno 6 stupnjeva manje nego stvarno jeste, ako je samo do senzora.
Nekakav pomak u detektiranju temperature, zbog vlage, nečistoća itd. je svakako moguć. Al' da je baš uvijek 6°C manje neg' stvarno jeste? To mi je stvarno vrlo čudno i meni osobno pobuđuje sumnju na nešto drugo.
a evo sto sam jos nasao na netu, mozda ne znaci nista... al' upet se ukazuju dva detalja
Prije nego je netko sa Lexiom, pokusao napraviti "Erase Faults", dobio je sljedece upozorenje:
The engine temperature must be between 6°C and 99°C.
The inlet air temperature (ambient air) must be above 6°C.
Lako je moguce je da su ovi moji (nisam bio prisutan, ali zadnjih dana je poprilicno hladno, tako da me ne bi iznenadilo) radili "erase faluts" po temperaturi nizoj od 6°C. Mozda je bas zbog toga doslo do te razlike od tocno 6°C?
Naravno, i dalje samo nagađam...