"Particle filter additive level too low" 1.6 HDi

Gorski

Member
Pozdrav svima!

Eto, i meni na C8 se pojavila ista obavjest: "Particle filter additive level too low".
Auto ima 218 tk, kupio ga sa 209 tk.

Provjerio u ovlaštenom servisu (Ark Mihelić) cijenu aditiva, 1105 kn 3 l aditiv PowerFlex.
Dopuna + prisilna regeneracija + brisanje greške još 250 - 300 kn.

Kako nemam povjerenja u servise želio bih to sam odraditi.
Da li je to tko sam radio i ima li tko od forumaša dijagnostiku?

Hvala!
 

DS9

Active member
Mislim da se treba biti siguran u tip aditiva koji treba nadopuniti jer ih ima više varijanti, u zavisnosti od godišta motora - pa mislim da ako želiš to da proveriš onda je najsigurnije preko tvog VIN na servisnom sajtu.

Naravno ukoliko neko od forumaša blizu tebe ima Lexiu/dijagnostiku, onda je vrlo verovatno i registrovan na servisni sajt pa bi mogao da ti pomogne.
 

Gorski

Member
Da, to sam već provjerio koji aditiv ide. U ovlaštenom servisu su mi rekli za taj, prema VIN-u koji sam im dao i boji osigurača na priključnim cijevovodima rezervoarića aditiva.
 

DS9

Active member
Pa onda ostaje da se nabavi i da ti neko odradi prisilnu regeneraciju dijagnostikom - s tim što ti nisi imao poruku o tome da to treba uraditi već samo to da treba dopuniti aditiv. U takvom slučaju, možda možeš samo da nabaviš aditiv i da ga dopuniš (nisam siguran da li dijagnostikom treba nešto oko toga resetovati), a zatim izađeš na autoput i kontinuirano odvozaš 20ak minuta brzinom većom od npr. 90 km/h što bi pokrenulo proces regeneracije, najverovatnije. Ili, možda samo i da nadopuniš aditiv pa ako i ne dobijaš grešku antipolution fault - to ti daje vremena da nađeš nekog sa dijagnostikom da odradi prisilnu regeberaciju.
 

Gorski

Member
Tako ce i biti. Sutra idem po aditiv pa kada stignem kuci cu dopuniti rezervoar. Pa prvom prilikom na autocestu. Samo, koliko sam citao, regeneracija se pokrece u "zescem" rezimu, oko 3000 'min.
 

Gorski

Member
Dosuo nekidan aditiv. Stalo ga je nešto više od 2 l, cca 2,1 litru.
No, obavjest od niskoj razini istog je ostala.
Èeka se dijagnostika naručena pa ću valjda i to izbrisati, nadam se!
 

Kele

PSA Fan
Moras racunaru za aditivaciju dati do znanja da je rezervoar sa aditivom napunjen.Znaci odradi se reset i posle toga sve treba biti u redu.Dok ne uradis reset ,motorni racunar nece pokretati regeneraciju dpf filtera jer smatra da i dalje nema aditiva koji bi se ubrizgao tokom regeneracije.Kod tebe je tank za aditiv zapremine 3 litre, a posto si dosuo 2 litre,znaci da je unutra bilo oko jedne litre jos.Moje iskustvo sa psa vozilima je da uvek ranije prijavljuju da su ostali bez aditiva jer nema merenja kolicine aditiva u tanku vec prema broju ubrizgavanja aditiva,racunar sam proracunava koliko je jos od prilike ostalo u rezervoaru.
 
Na vrh