"Particle filter additive level too low" 1.6 HDi

bilten84

New member
Nakon što sam usuo gorivo (pun rezervoar) , nakon nekih sat vremena pojavile mi se poruke na ekranu;

Risk of particle filter clogging. See handbook.
Particle filter additive level too low
Engine fault: repair needed

Šta bi moglo biti ?


Unaprijed hvala.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemaš aditiva, prvac servis. Moguće da ti probaju uvalit i kompletan novi FAP...
 

bilten84

New member
Može li gorivo imat veze s ovime ?

A probat će mi uvalit to sam siguran, jer dosad šta sam ih god pitao, njihov odgovor: Najbolje promijeni sve ,, stavi novo... :)

Koja je tvoja procjena što se cijene tiče za dodavanje aditiva i eventualno FAP.

Hvala puno

PS. Do ovlaštenog servisa imam nekih 30 km, valjda može do servisa ?
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Koliko si napravio km na autu? Ovisno o stilu vožnje, ne bi trebalo doći do začepljenja prije 80-100 tisuća ... osim ako stvarno nekvalitetni dizel točiš, jako kratke relacije voziš, i auto se ne propuše tu i tamo na otovrenoj cesti barem pola sata intenzivne vožnje
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma nije gorivo, sumnjam...

A neznam ti konkretno reć, potraži po forumu, ili se neko javi. Pošalji mailom unaprijed upit, na par mjesta, pa ćeš dobit točno.

Al barem sto eura za aditiv, a za FAP mnogo više. Možda se negdje da jeftinije nać... ili imaš (najjeftiniju) opciju skidanja FAPa kompletno i reprogramiranja.

Ima o tome na forumu sigurno, potraži malo ;)
 

bilten84

New member
142.000 km
Svaki dan na posao i nazad (30km x2) , nije baš da ga tarem gradskom vožnjom.

Istina, nisam bio sa njim na autoputu, sigurno pola godine.

Znam vlasnika benzinske osobno. Uvoze gorivo od Ine, sipam kod njih dugi niz godina...
ali tko će znat, možda marže pale pa svašta mješaju. :)

Samo da me ne oderu po džepu :)

Aditiv ok..
Valjda me neće s tim FAP-om uništiti...

Èitao sam sad baš po forumu o skidanju FAP-a i reprogramiranju, i tek mi sad ništa nije jasno. :)

Nisam neki maher za auta...vozim i redovno obavljam servise, a čim je nešto kompliciranije gubim se :)

A ništa sutra na servis pa šta bude.

Ne dolazi u obzir opcija, da ga sad malo izvedem na put i "propušem" ? :)
 

vborovic

C5 modifikator
I da do sada nikad nisi (ili servis) radio barem dolijevanje aditiva? Nije ni čudo da ti je zaštopano ... ovlašteni ili bilo koji drugi servis koji se razumije u DPF/FAP uređaje, nek vide stanje, moguće bude samo trebalo dolijati aditiv i propuhati spaljivač ... ne vjerujem da je tako kritično da bi morao cijeli uređaj mijenjati, ali nije to tako skupo danas kao na HDi autima sa spaljivačem od prije 10+ godina ...

ili imaš (najjeftiniju) opciju skidanja FAPa kompletno i reprogramiranja
I riskiraš pad na tehničkom i prisilnu ugradnju uređaja natrag ...

Ne dolazi u obzir opcija, da ga sad malo izvedem na put i "propušem" ?
Je, sad bi ti 142000 km poništio u 10-20 km ... ne ide to tako ... možeš ga privremeno osloboditi muke, ali taj spaljivač s vremenom gubi kapacitet, i onda eventualno reparacija ili novi
 

bilten84

New member
Kupio sam ga sa 120.000 KM.
I odradio servis odmah (filteri, ulja...)...

Ajde , bar malo mi je lakše :).

hahahah,dobro si rekao, ne ide ništa odjednom.... :)

baš me zanima šta će mi sutra reć na servisu.
 

vborovic

C5 modifikator
Cijena ne bi trebala biti strašna, ja bi rekao da se sa dolijevanjem/promjenom aditiva može izvući barem još 50k km iz DPF-a, naravno, ovisi o stanju, možda čak i više
 

ZlatkoC4

Well-known member
Na tvom autu je predviđeno doljevanje adetiva na100000tkm pa kontrola svakih 25tkm neki put se može i mora napraviti prisilno sagorjevanje i onda ne brini za fap ali to radi ovlašteni. Ako ti je ostao bez adetiva onda je fap sigurno za repariranje. Tko ga redovno kontrolira i po potrebi dolije ne mora se bojati za fap s tim da treba auto svremena na vrjeme i propuhati što dužom vožnjom i malo dići okretaje i onda bolje sagori.
Adetiv se brže troši u gradckoj vožnji nego otvorena cesta jer ga više i ćešće uzima.

Svakako javi što bude.
 

bilten84

New member
Ovlašteni servis: 150 EUR
-dolijevanje/izmjena aditiva
-dodavanje nekog njihovog dodatnog (posenog) aditiva za bolji učinak/pročišćenje
-regeneracija filtera i pročišćavanje

Po njihovim problemima, ne bi trebalo biti većih problema.

Danas poslijepodne će mi to odradit, pa ću tek tada imat točne informacije.
 

La Marche

Iskreni optimist
@bilten84:
kad si već kupio auto sa 120.000 km i napravio servis, trebao si svakako proučiti servisnu knjižicu i u njoj plan održavanja - na 120.000 se dodaje aditiv.
što je tu je, sad će ti napraviti što treba, ali poslušaj auto i pogledaj "handbook" i popiši što sve treba dalje kada raditi.
nije mi sad knjižica ovdje, ali ako se dobro sjećam, na 140.000 piše da treba nešto i sa filterom napraviti, provjera ili nešto drugo, nisam siguran.
to će ti sad napraviti, ali ipak prati upute za ubuduće, nemoj se oslanjati na izjave servisera, ako što zanemariš, sam ćeš plaćati moguće popravke, neće oni.

i ako tako budeš radio i ako auto bude dobro služio (što ti iskreno želim) i ti ćeš zadovoljno reći
Moj sljedeći auto bit će Citroen.
 

Zmix

New member
Stvar je vrlo prosta.
Oteras auto u servis, dopune ti aditiv, uradi se prisilna regeneracija FAP filtera (ako je potrebno), platis i teras. :)
 

doktor1

New member
Da se nadovežem na temu i ja sam imao čast da mi se pojavi alarm o niskoj razini aditiva.Prvo sam pomislio da je ad blue pošto imam auto tek par mijeseci ali vidim da nemam u prtljažniku gdje uliti ad blue.Nakon malo raspitivanja pošto me to zadesilo u Zagrebu pomoć sam potražio u servisu Peugeota Tonko u Sesvetama koji me je jedini htio primiti jer je bila subota a svi Citroen servisi su me lagano od....i, i ovim putem zahvaljujem servisu Tonko na usluzi. Trošak je bio 1300 kuna znači tekućina i ruke i poništavanje greške.
 

heconja

New member
evo službeni auto broji 210 000km samo je bio dodan aditiv i ponisten trokut sa uskličnikom koji signalizira,auto citroen multispace 1.6 hdi 2012god.i ovih tvoji 1300kn je jako puno nasprem našeg servisa u cibu.
 

anburaze

New member
Ja sam imao samo drugu gresku i nadolio aditiv u ovlastenom za oko 1200kn. Navodno je unutra jos bilo oko 2 litre od ka mislim 5. Ali neznam sta bi mogla bit prva i treca greska.
 
Na vrh