Par pitanja c4 1.6 80kw benzin 2007

Jaskooo

Member
Pozdrav narode

Ako mi moze neko odgovoriti na par pitanja u vezi auta, bio bih veoma zahvalan, auto je par dana kod mene pa jos se uhodavam. Inace auto je na 165000 predjenih, u prilicno dobrom stanju i sa finom opremom
Eh sad pitanja

1. Na naglijem kocenju ili kad se ide niz brdo, nekad provuce miris benzina u kabinu. Provjerio sam crijeva,pumpu,nisam nasao curenje.
2. Voznja na 2000 ob osjete se vibracije, najvise u drugoj brzini, set kvacila mijenjan prije par mjeseci,ima ulja u mjenjacu,nosaci motora su koliko sam vidio ok. Svjecice nove
3. Da li se dijagnostikom moze uključiti da se daljinskim kljucem otvaraju prozori kod otkljucavanja auta. Opcija zatvaranja kod zakljucavanja radi bez problema.

Izvinjavam se na malo sirem postu, nadam se odgovorima. Hvala i lp
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Mogu jedino potvrditi da se ne mogu prozori otvoriti daljinski. Posto nemam benzinca, ne mogu dalje pomoci :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Postoji onaj filter s ugljenom kod usisa, on se prekrca pa se oseti gorivo.

Te vibracije se osjete pod opterećenjem na 2000okr ili neovisno o tome?
 

Jaskooo

Member
Postoji onaj filter s ugljenom kod usisa, on se prekrca pa se oseti gorivo.

Te vibracije se osjete pod opterećenjem na 2000okr ili neovisno o tome?
Vibracije se osjete kad dodajem gas znaci opterecenje. I kad se vpzi npr nizbrdo brz opterecenja, u drugoj brzini je drugaciji zvuk mjenjaca nego u ostalim.
Moze li se riješiti ovo sa filterom s ugljenom da ne izbacuje to vise
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da je dizel u pitanju, rekao bi da je poluosovina, homokinetički u pitanju. Al pošto je benzinac, samo ću reć da šaltaš nižu. Atmo benzince, pogotovo staru školu poput tvog nema smisla opterećivati sa 2000okr. Probaj ga voziti na višim okretajima pa vidi kako diše.
Za zvuk nemogu ništa komentirati ovako.

Ovaj filter ima oduhu na dnu, probaj ispraznit da vidiš dali je do toga... vidim da englezi stavljaju na nju gumeno crevo pa ju provlače do ispod auta, te to predstavljaju kao trajno riješenje.
No pitanje je zašto se prepuni i zašto se samo ne prazni... izgleda da je povezano sa senzorom temp. u ekspanzivnoj posudi
 

Cutac

Prèkaroš
Evap da ima problem, palilo bi CE. Ak ne pali il je neki senzor krepao, pa ne zna da treba palit, ili se auto ne zagrije i ne vozi dovoljno.
 

Jaskooo

Member
Evap da ima problem, palilo bi CE. Ak ne pali il je neki senzor krepao, pa ne zna da treba palit, ili se auto ne zagrije i ne vozi dovoljno.
Nema pravila kad ce izbaciti miris benzina, zna i na hladnijem i na skroz ugrijanom motoru
 
Na vrh