• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

P: C5 2.0 HDi 2002

ExOduS442xb

Racing
Teška srca se rastajem od C5, ali nemam potrebe za 2 auta. Iako je brat planirao uzeti od mene, ima poteskoca sa prodajom svog, pa ako uspije super, a ako ne, onda ide kod nekog drugog.

Detaljnije o samom autu moze se pronaci na temi 'Moj C5' - C5 2.0 HDi by ExOduS442xb

Registriran relativno frisko, prije nekih mjesec ipo. Na satu je 280.000 (od zadnje registracije je napravljeno nekih 6tkm (uzeo drugi auto 31.03).
Auto posjeduje veliki servis, novo kvačilo i novi plivajuci (zamjenjeno prije nekih 16tkm) i brdo stvari je napravljeno na njemu, za vecinu (ako ne i za sve) posjedujem račune.
Prije 3 tjedna dobio novi akumulator i u istom razdoblju je napunjena klima. Stavljena i nova sajla rucne sa desne strane. Radi bez greške.


Auto je sjedi-vozi. Trebalo bi napraviti mali servis, tj zamjeniti ulje i filter ulja.

Od mana na autu: hauba ima tragove kamenčića, malo se skinuo lak na vozacevim vratima u visini od par cm i širine nekih 10cm, također se ista stvar dogodila na jednom od krovnih nosača. Na prednjem braniku isto fali malo laka, međutim branik je čitav, nema oštećenja. Sve u skladu sa godinama.

Cijena auta je 2150 eura radi stanja vozila i ulaganja.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja razumijem ljubav prema autu, ulaganje i sve to. Ali, 20 godina starosti, blizu 300 tisuća kilometara, hidraulika i limarijska oštećenja - nudim 7000 kuna.
To također nudim iz ljubavi, ljubavi prema svojim autima za koje želim da prezime u garažama, bez kiše, soli i snijega.

Da nije hidrauličar, ponudio bih i više možda, ali 7000 kuna za nešto što možda jedan dan odluči leći na pod i tražiti istih 7000 kuna za popravak je po meni i previše.
 

ExOduS442xb

Racing
To je tvoj stav, ne znam kakva limarijska oštećenja spominješ? Konkretno lak? Postoje slike u temi, također mi nije mrsko okinuti još slika ako treba. Odi vidi što se nudi za 900 pa se onda vrati i dobro razmisli dali bi dao 900eura za automobil koji nema nema ništa od navedenog - pa onda u njega ulupat 10k kuna? Vidim da nisi ni otvorio temu pa pogledao što je odrađeno na vozilu. Također, auto je garažiran. To što ga ti nebi kupio je tvoja osobna stvar, iz istog razloga ja nebi kupio vozilo bez hidraulike, kažem, osobna stvar. Cijena će se naravno korigirati ovisno o ponudi/potražnji, i ići nisko koliko bude trebalo. ali ne mogu ga staviti u koš sa istim automobilima koji ne posjeduju ni pola od toga što je rađeno na autu. Otvori gornji link pa pročitaj što je na auto rađeno.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ja razumijem ljubav prema autu, ulaganje i sve to. Ali, 20 godina starosti, blizu 300 tisuća kilometara, hidraulika i limarijska oštećenja - nudim 7000 kuna.
To također nudim iz ljubavi, ljubavi prema svojim autima za koje želim da prezime u garažama, bez kiše, soli i snijega.

Da nije hidrauličar, ponudio bih i više možda, ali 7000 kuna za nešto što možda jedan dan odluči leći na pod i tražiti istih 7000 kuna za popravak je po meni i previše.
Spominješ hidrauliku kao manu, preskoči, nije za tebe 😉
 

Cutac

Prèkaroš
Pogledao sam, pregledao i odlučio ponuditi 7000 kuna. Ne ulazim u to koliko auto vrijedi tebi ili nekom procjenitelju. Meni viđeno, za moje potrebe, vrijedi 7000 kuna i to sam ponudio.

Spominješ hidrauliku kao manu, preskoči, nije za tebe 😉
Za ovo za što bih koristio ovaj C5 i je mana, ili bolje rečeno, višak.
 

ExOduS442xb

Racing
Za 13.150kn. Prije toga sam već spustio cijenu, malo smo se cjenkali, mislim da sam mogao jos 500kn dobiti ali ajde, popustio sam, ne želim da stoji. Provozali smo se, i kad smo se vratili čovjek kaže da je jako ozbiljan i da bi ostavio kaparu. Nismo mogli pronaci kupoprodajni ugovor (nedjelja), pa me zamolio dali ga mogu ostaviti 2 tjedna (ide poslovno u Istru) sa kaparom, da bi ga preuzeo po povratku, Ali neki ugovor sa neta sam isprintao pa smo to tako rješili.
 
Na vrh