C5 Ovjes se spušta na brzini većoj od 130 km/h

kika113

New member
Pozdrav
vozim C5 2006god,zanima me zašto mi se ovijes ne spušta pri brzinama iznad 130km/h? Znači ostaje u srednjem položaju u uputstvu piše da bi trebao se automatski spustiti .
U postavkama boardcomputera piše da je sport suspension deactivated,posebnu tipku za sport nemam.
 

Hrvoje Marin

Active member
Pozdrav
vozim C5 2006god,zanima me zašto mi se ovijes ne spušta pri brzinama iznad 130km/h? Znači ostaje u srednjem položaju u uputstvu piše da bi trebao se automatski spustiti .
U postavkama boardcomputera piše da je sport suspension deactivated,posebnu tipku za sport nemam.
iznad 110km/h oko 1cm, tko bi to primjetio ?

:D
 

vborovic

C5 modifikator
On se spušta, ali se ne dobiva nikakva posebna obavijest o tome na ekranu ili bilo gdje drugdje (prednji kraj nešto više, zadnji manje, ali otprilike kako je Hrvoje napisao)
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ima još jedna stvar... Spušta se kada je cesta stvarno ravna. Èim ima nekoliko uzastopnih valova ili neravnina, digne se. A čim se cesta smiri opet se spusti.
Naravno, to se najbolje primjeti po noći, jer kratka svjetla padnu niže.

Treba ti još 2000km u tom autu pa ćeš početi primjećivati i po danu :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Od 2001–2007 je C5 prve generacije s faceliftom urađenim 2005.
Od 2008 naovamo je C5 II. U međuvremenu je i njemu napravljen facelift.

Analognom tom screenshotu, netočne podjele modela, bi tako mogli reći da danas imamo četvrti po redu model C5-ice? :)
 

vborovic

C5 modifikator
Ono što je najpreciznije je reći koje je godište auto, i riješen problem ... previše podjela ima dostupnih koje su rijetko koje točne (službene, prema Citroen službenoj dokumentaciji)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Slažem se.
Zeznuli su s oznakama maximalno. :) Vidim da se na stranim forumima koriste iste oznake kao i ovdje. ;)
 

Hrvoje Marin

Active member
Od 2001–2007 je C5 prve generacije s faceliftom urađenim 2005.
Od 2008 naovamo je C5 II. U međuvremenu je i njemu napravljen facelift.

Analognom tom screenshotu, netočne podjele modela, bi tako mogli reći da danas imamo četvrti po redu model C5-ice? :)
loše je slika pročitana, tu gore C5 II je od 2004.

:D
 

fullcool

New member
Nevjerojatni ste, jednostavno ne želiti prihvatiti stvari onakve kakve jesu i tako zapravo nikad nećete skužiti stvari.
Jedno su trgovački nazivi modela a drugo tvornički nazivi koje moraju znati ljudi unutar citroen mreže radi servisa i nabavke dijelova.
U ovom slučaju se radi o dva različita automobila koji nose isti trgovački naziv jer je novi model zamijenio stari. C5 iz 2001. je doživio restyle koji se tad nazvao C5 II, potpuno novi model automobila se pojavio kasnije, nazvan u citroenu X7, nije mogao nikako biti C5 II jer je taj već postojao, ali je na tržištu zadržao naziv C5 jer je zamijenio stari,restilizirani C5 ili C5 II.
 

vborovic

C5 modifikator
@ full - svaka čast tebi na ustrajnosti, ali ispravljaš krive drine ... baš zato što se svi (pa i pogrešni) nazivi koriste, treba ljudima objasniti koji se sve pojavljuju za određeni tip vozila ... onog dana kada budeš ti jednoznačno objasnio cijeloj auto zajednici što je C5, C5 II, C5 III, onda možemo pametovati naknadno ... ovako odi na bilo kojju stranicu sa dijelovima (pespektiva projsečnog korisnika), na jednom ćeš naći samo godine proizvodnje, na drugome, generaciju, na trećemu neke interne šifre ... na kraju čovjek ne bude znao koji auto zapravo traži ... ono što je najbolje kaj sam vidio na netu, britanske stranice, upišeš reg tablicu i dobiješ auto koji voziš (nemam pojma odakle se vade podaci, ali radi), i onda nema greške ...
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
U Velikoj Britaniji su tablice trajni dio auta tj. doživotne su. Zato i jesu izrađene od onog pleksiglasa.
Ukratko tablica se ne veže na vlasnika već na vozilo. Zato je ekvivalent broju šasije i može se koristiti za pouzdanu identifikaciju.
 

vborovic

C5 modifikator
Djelomično si u pravu, postoje tablice koje su prenosive (to bi bilo nešto tipa one naše za 5k kuna), i njih zadržava vlasnik, ne vozilo (ako ih vlasnik ne želi dati uz auto naravno)
 
Na vrh