Otisla lamela - C5 X7 1.6 eHDI 2014 god.

redfevers

New member
Pozdrav raja,

Nema me neko vrijeme radi obveza i mnogo puta :) - da bude sve divno i krasno autom super zadovoljan bio i taman presao 10+k i danas krah!

C5 X7 / 2014 godiste / 161k presao / 1.6 eHDI 114KS / nazalost se zadesio u Austriji :(

Naime, trenutno sam u Austriji i auto mi na autoputu jednostavno u jednom trenutku se ucinilo kao da se cuje smrad lamele, a nakon toga sam se vozio jos nekih 50ak kilometara recimo i uzbrdu poceli divljati obrtaji na 4-5k u 6 brzini uzbrdu i pocela opadati brzina, a iza mene oblak dima bijelog onako :) pa sam se jedva uspio dovuci jos kilometar do silaza s auto puta do nekog parkinga.

OEAMTC mi je odslepao auto do prvog Citroen servisa u St. Poelten, no boli me glava sta mi lik rece da pretpostvlja, pa cisto da provjerim do ujutro dok se ne cujem s njima, navodno po njemu misli da oni mjenjaju kompletno sve oko mjenjaca u vrijednosti 3-4k€.

JA: pojma nemam sta se mijenja i sl. jer ovo je prvi put da imam automatik (francuza, Citroen i sto god), i to jos njihov kako god da se zove automatik koji nije klasicni.

PITANJE: da li se moze mijenjati samo korpa / lamela / druck lezaj ili kako stvari stoje po tom pitanju, koliko me zadovoljstvo izade u dijelovima / rukama?

Siguran sam da ga NECU popravljati po ovoj gore navedenoj cijeni u Austriji i da cu gledati da ga prebacim u HR / BiH da zavrsim.

Procitao teme, ali pojma nemam jel mi pomaze:
https://www.citroenforum.hr/citroen-xsara-picasso-161/izmjena-lamele-korpe-i-druk-lezaja-2879/
https://www.citroenforum.hr/citroen-c5-ii-124/okretaji-skacu-prilikom-ubrzanja-4241/

Unaprijed zahvalan za svaki info / pomoc / prijedlog (slepa, tko bi mogao rijesiti, itd.) i zagoren i razocaran naprosto.

Lp,
Karlo
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ja sam mjenjao lamelu i korpu. Mjenja se set kvacila: korpa, lamela, dvomaseni zamasnjak, dihtunzi polosovina, vodilica potisnog lezaja, dihtung radilice, ulje u mjenjacu, dihtung cepa na mjenjacu, antifriz, po pravilu jos novi vijci na podvozju. Za izmjenu je predvideno sedam radnih sati, a u astriji sat ovlstenog servisa lako moze biti preko 100€. Ovo vazi za ml6c rucni mjenjac. Ovo je pretpostavljam robotizirani mjenjac. Ponuda u Njemackoj je bila nesto manje od 1300€, sat rada 65€. Ja sam radio sam sebi i samo dijelovi su me kostali nesto vise od 400€. Sretno katastrofa je kad se tako nesto desi na putu. Ka bi moga naci nekoga da ti preveze auto u HR ili BiH?

Evo pogledaj ovaj link:

http://www.njuskalo.hr/transporti-selidbe/transport-prijevoz-vozila-oglas-9773957
 

redfevers

New member
Upravo sam razgovarao sa Citroen BiH, navodno korpa/lamela set + elektronski druck lezaj dode sa ugradnjom nesto ispod 500€, i toliko bi me dosao otprilike i prijevoz do dole (slepa).

Ono sto me brine da li je to to, ili ide more dijelova za ovaj tip mjenjaca (da kako god da se zove robotizirani, nije standardni automatic nego "elektronski" ili kako god), pa da se onda tih ca. 500€ penje na nesto blesavo veliko?

Ali hvala za info svakako :) - kako mi rece treba cijeli radnidan (8h) gdje je nekih 15-20€:cenzura:satnica.
 

redfevers

New member
Samo da se prijavim, da je razocaranje proslo :) i da je auto ponovno na putu... zamijenjo sve unutar mjenjaca :D i usput i veliki servis pa sad mislim da lov na nove kilometre nije upitan :)
 

mamut

C5
kaj se na kraju sve mijenjalo?

ja sam na svom identičnom autu dvomaseni zamašnjak, kvačilo i potisni ležaj morao

što je to ''sve oko mjenjača''? i kolko te izašlo?
 

redfevers

New member
Pa ovako, bit ce ono najskuplje :)

- lamela
- korpa
- zamajac
- neki senzor
- neki granicnik prijemnika spojke (lamele)
- kopce neke
- ulje
- rad njihov...

Poklopilo oko ca. 800€ + 600€ transport iz Austrije :D - te kad sam izgorio za ovo sve odradio i komplet veliki servis :) tako da evo kao novo auto. :)
 

mamut

C5
ma to smo već raspravljali, mala ili ne mala, skidani kilometri ili ne, mene je dočekalo i mogu se slikat, morao sam to rješit, sad sam miran nadam se bar 5-6 godina
 

Milosh

Well-known member
ma to smo već raspravljali, mala ili ne mala, skidani kilometri ili ne, mene je dočekalo i mogu se slikat, morao sam to rješit, sad sam miran nadam se bar 5-6 godina
Naravno, ne govorim ništa u smislu zašto si to radio, već sam samo konstatovao. A čuj, možda nije ni jedno od toga, možda je samo jedan dio imao tvorničku grešku što je dovelo do trošenja i ostalih povezanih dijelova.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

mamut

C5
auto je treaso kad krećem, znači svaki start bilo semafor bilo što, trese ko traktor

zamjenio, riješeno, ali skupo poprilično, samo dijelovi nešto ispod 1000€
 

redfevers

New member
Je li ovo već bilo mijenjano na autu ili je sad prvi put?
Pa ja sam mijenjao prvi put :D uzeo sam auto u 3. mjesecu iz Njemacke (Francuske)... pa pretpostavljam da nitko nije mijenjao prije.. na ca. 160000 otislo.

Citat:
redfevers:
600€ transport iz Austrije
Skupo se to meni čini.
Postoji li u BiH nešto kao "HAK europa" usluga?
Nope, nemamo... u biti imao sam BiHAMK ali oni slepaju samo do prve ovlastene radionice, tako da i nije neka pomoc... pa sam morao transport nazad ovamo jer su mi gore trazili okvirno kad su "ustanovili" u St. Poeltenu da je lamela/korpa sto sam rekao odmah kad sam prijavio :) :) - da mi je minimalno 2800€ popravka, a i vise vjerovatno dok otvore... pa nisu dobili sansu jer sam rekao da izbace van iz radionice i da posaljem slepu :).
 

ZlatkoC4

New member
pa pretpostavljam da nitko nije mijenjao prije.. na ca. 160000 otislo.
pa onda je i vrjeme da se zamjeni čudno jedino da nisi već prije uočio da ne vuče uz brdo npr dobro odnosno da slabije vuće jer se to gotovo uvjek manifestira po malo ne odjednom.
ali važno da si sad rješio i sad si miran sa autom sa svim važnijim stvarima najmanje 100tkm:cool:
 

redfevers

New member
Pa ono hendikep :p prvo je taj "neki" automatik ne standard mjenjac, pa je automatik itd., a ja sve kontam nikad nisam nista osim manualnog vozio pa se nesto blesa i da je to normalno, malo trzanja na 10-ak km/h, ludovanje obrtaja i sl., kad je otislo onda sam lijepo ovdje vidio na forumu da se to zove proklizavanje lamele = otidi i zamijeni sto trebas, a ja nikako nisam uhvatio vremena za servisa dok nije otislo.

Najbolje kad sam sebe zeznes :D:cool:
 

Cutac

Prèkaroš
prvo je taj "neki" automatik
Dobar ako ne znaš šaltati.
Nema brzinu DCT-a, komfor klasičnog automatika(TC), užitak ručnog mjenjača, a ni efikasnost CVT-a.

Vozio sam par auta sa robotiziranim mjenjačem i nisam baš oduševljen. Nemaš osjećaja kod šaltanja, a opet nije neprimjetno. Auto vuče, odjednom prestaje, ti zadržavaš gas i onda opet počinje vući, s tim da se često osjeti šaltanje.
U ručnom možeš šaltati bez da se osjeti, pravi automatik to radi savršeno, a iako DCT nije daleko, dovoljno da znaš što se događa i nije to taj osjećaj kao u TC automatiku.
 

redfevers

New member
Da budm iskren nisam ni znao za ovaj robotizirati dok mi auto nije stigao, pa sam se onda malo vise informirao. No, sve u svemu, porrd toga navedebog i sl., prilicno sam zadovoljan sa autom, a mjenjac ovaj ne mogu usporedivati s klasicnim automatikom jer sam uvijek vozio manualac :)

Ali evo, ako ostanem u buduce na Citroenu, bar raspolazem sa vise informacija.
 

mamut

C5
meni je isto robot bio nepoznanica, ali bolje i robot nego manual, za mene osobno

možda nije glatko ko pravi, ali bar šalta sam :D
 
Na vrh