Pošto vidim da se na forumu, osim o Citroënu, piše i o ovoj temi, htjela bih pitati – ima li tko iskustva s Corsom D? Čula sam dosta negativnih komentara, ali mi je svejedno u igri jer je mala i slatka.
Deset+ godina star auto je mačak u vreći. Izbjegao bi dizel u autu za grad.
Pitao sam čovjeka koji je baš radio i radi u njihovom PSC-u ima li nešto baš specifično. Nešto sam zapamtio.
Dva su dizela imali u modelu. 1.3, Fiatov s kojim su imali problema. Multijet, koji je navodno radio tiše i mirnije. I 1,7 "normalni" turbodizel kojeg je pravio Isuzu. On je OK, osim EGR-a što je klasika za grad.
Benzinca su tri, 1,0, 1,2. i 1,4. 1,2 ti je kao u Corsi C, osim što ima veću euronormu, noviji softver. Mehanički je isti s istim ubrizgavanjem i jednako voli piti ulje kao i u C modelu. 1,0 je tri cilindra, znači u startu sranje. 1,4 se uz pravo ulje pokazao najotporniji na trošenje ulja i najmanje je imao problema s rastezanjem lanca. Kad se tjera visoko u obrtaje rastegnut lanac zna ispasti. Ako ga misliš imati više godina, gledaj da je lanac mijenjan ili ga promijeni. Priče da to nije remen i da lanac traje vječno su super dok lanac ne ispadne. Skraćeno, od svih govana održavan 1,4 vjerojatno najmanje smrdi, tako sam ja shvatio.
Za elektroniku klasika, ništa što će te ostaviti na cesti, ali ti može srušiti živce.

Dodaj na to deset-15 godina amortizacije, izgledno je da ćeš se susresti s nekim neispravnim senzorom, centralnom bravom koje baš sad neće zaključati preko daljinskog, itd.