Opel Astra H karavan 1.7 ecoflex

toma

Active member
Evo da predstavim svoj novi auto nakon C5 - ice. Prvobitno sam htio uzeti Toyotu Verso od šogora ali kako je išao u kupovinu stana odustao je od prodaje te će ga tek za 2 godine prodavati (isplati ga se čekati jer auto neće imati 100 000 - 120 000 km).

Neću lagati, gledao sam i C5 x7 ali nisam našao ništa zanimljivo, odnosno svi lažu (tipa auto nije sudjelovao u sudaru kad auto po 2 -3 puta :D). I odlučio sam da neću bacati preveć novaca (jer čekam Versa) nego nešto nadodati kad prodam svoju C5 - icu. I kako sam svašta gledao odluka pala na Astru.

Uvoz Austrija, ovlašteni servis (provjereno preko broja šasije) pa malo preko drugih kanala i odluka je pala da ću uzeti nju (kolega s foruma je išao samnom pa sam zbog njega još dobio 2.000,00 popusta :D).

Auto ima 170 000 km, 1.7 motor (dizel) s 110 ks (81kw). Auto je iznutra jako očuvan a izvana ima malo popravaka. Što se tiče opreme ima xenon, tempomat, automatska klima, 8 zračnih jastuka, telefon, senzor za kišu, senzor na unutarnjeg ogledalu. Ima skoro sve kao i C5 ali nema samo jednu bitnu stvar: hidrauliku :cry::cry::cry::cry::cry:

Auto sam odveo u ovlašteni servis da vide da li treba što popraviti radi tehničkog i slično. Ima malih ulaganja pa eto neka od njih:

1. akumulator
2. sajle od mjenjača
3. zimske gume
4. prednji diskovi i disk pločice (mogao sam se vozit još ovu godinu ali neka se to mijenja)
5. mali servis
6. gume od vode (pošto auto nema prikaz temperature poželjno je s obzirom na kilometražu da se zamijene sva crijeva od hlađenja jer ako dođe do pucanja istih ne može se vidjeti i onda bude kasno - ode motor - neću riskirati)

Ono što ću ja možda radit na njemu je:
1. joying radio :D
2. parking senzori
3. 18" ljetne felge
4. dash kameru
i čega se još sjetim

Slike dođu kada ga registriram :D

P.S. C5 će se vratiti :cool::cool::cool::cool::cool:
 

toma

Active member
Evo da nešto napišem o ovog go*nu koje ću dogodine prodati ili zapalit na obližnjoj njivi ili još bolje vuć će mi drva po šumi. Naravno da ću ga zamijeniti sa citroenom ali ne c5 već s c6 3.0 hdi :) od novog c5 sam odustao jer ću najverojatnije uzeti novog tuscona

nego da se vratim na ovo remek djelo njemačko japanske suradnje..suradnja im je vrhunska kao i pakt 27.09.1940(koliko se sjećam povijesti)..od kad sam ga kupio samo traži pare ko nar....n dozicu veselja..

u godinu dana što ga vozim ili još bolje ne vozim samo ću jeftine "dijelove" nabrojati što sam mijenjao:

Dizne:
počeli skakat obrtaji..kazu oni meni to ti je regulator pritiska goriva..oke mjenjam ja ono ništa par dana..ja se vratim oni kazu dizne..ja kazem oke idem vidit cijene..puna cijena jedne dizne je 4129 kuna..pa tko je tu lud dati 16 000 kuna pa toliko auto ne vrijedi :ROFLMAO::ROFLMAO: i tako ja trazim prek svojih kemijam i nadem novu za 1000 kuna..jer zasto bi meni jedna otisla kada mogu sve 4:ROFLMAO::ROFLMAO: i tako gruno 5000 kuna na dizne i ostale radove

Getriba:
kakvi su to inžinjeri krvi ti..napravili getribu u kojoj ležajeve moraš mjenjat ko "dama" kondome u noćnoj smjeni (sam njoj je bolj neg meni kako god okrenes)..uglavnom popravak getribe 3400 kuna i još je deb*li nisu popravili kako spada tako da ja sada moram hodati po reklamacijima..ponovno ulje van, getriba dole itd..
samo da kazem, tu je i dvomaseni set koji košta preko 4000 kuna plus ruke skidanja i slaganje getribe nakon servisa :ROFLMAO::ROFLMAO:

ostalo necu ni nabrajati..

a ovako auto je super malo trosi...nafte....:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

rezime:
umjesto cca 10 000 kuna za dizne ja sam dao 5000 kuna
umjesto 10 000 za getribu (kvazi popravak lezajeva, dvomaseni set) ja sam platio 1400 kuna

al i dalje me živcira toliko da ću ga složiti kako spada jer nemrem prodat auto u ovakvom stanju..nemrem nekome uvalit go*no pokvareno :LOL::cool:
 

Milosh

Test
Jbg, taj problem sa diznama možeš imati na svakom dizelu. Još taj motor nije (koliko sam ja čuo) poznat kao problematičan sa diznama, ali svakom se može desiti. A to sa mjenjačem možda jeste problem u konstrukciji ili kvaliteti, ali onda me čudi da to nije opšte poznato. Čuli smo se prije nego što ćeš ga uzeti i ja ti rekao da je ok motor. Eno od mog paše starci imaju isti motor i voze ga već 5-6 godina i nikakvih problema ni sa motorom ni sa mjenjačem.
 

toma

Active member
Jbg, taj problem sa diznama možeš imati na svakom dizelu. Još taj motor nije (koliko sam ja čuo) poznat kao problematičan sa diznama, ali svakom se može desiti. A to sa mjenjačem možda jeste problem u konstrukciji ili kvaliteti, ali onda me čudi da to nije opšte poznato. Čuli smo se prije nego što ćeš ga uzeti i ja ti rekao da je ok motor. Eno od mog paše starci imaju isti motor i voze ga već 5-6 godina i nikakvih problema ni sa motorom ni sa mjenjačem.
naravno ali ovi modeli imaju..nisu bochevi nego denso...

ooo za getribu je itekako poznato :D našao sam lika u engleskoj koji se samo m32 getribama bavi pa mi je sve objasnio..šteta što je u engleskoj jer bi njemu nosio na popravak a ovako cu se sada natezati s ovim jazavcima

e ovisi koja je getriba..ovo je sa 6 brzina, s 5 nema problema..isto tako ovisi koji je motor..imas motor 1.7 od 74kw i taj nema problema a imas ovaj moj od 81 kw i ima problema :D
I još hiljadarku E da spusti neće ga prodati...
na kraju će ga i prodat za te pare..neko će uletit
 

Milosh

Test
Vjerujem ti!

Evo sad sam provjerio, kod njih je zapravo 2.0 motor (bio sam ubjeđen da je 1.7) i mjenjač sa 5 brzina. Baš čudna kombinacija.
 

toma

Active member
Vjerujem ti!

Evo sad sam provjerio, kod njih je zapravo 2.0 motor (bio sam ubjeđen da je 1.7) i mjenjač sa 5 brzina. Baš čudna kombinacija.
2.0 je samo benzinac bio a dizel 1.9 najjači

5 brzina ti ne mora biti čudno jer je ako se ne varam tek o 2007-8 išlo 6 brzina
 
Na vrh