Ali očito da su zamjenili konačne ocjene između benzinjare i lokomotive... :whistling:a i lijepo su pisali o C4
istina. samo je pitanje hoće li potrajati...Dobro zgleda taj IQ, bolji je nego kod većine.
ocjene u takvim testovima su izrazito subjektivne. svakom nešto drukčije odgovara pa valjda zbog toga. recimo ja bih se složio sa njihovom ocjenom, jer dizel je ipak prava mjera ako praviš 30.000 ili više km godišnje.Ali očito da su zamjenili konačne ocjene između benzinjare i lokomotive...
vidio. a ne možeš ga ni promašiti kad zadnjih 20-ak stranica je samo taj cjeniknego, jeste vidjeli cjenik na autoIQ?!
Je prava mjera ako ide za službeno vozilo i vozat će ti ga s desnom nogom nadobudni uposlenici. Ali ti si sam napisal da svakom drugačije odgovara, pa eto ja mogu napisati da je benzinac prava mjera ako radiš 10000 km godišnje.jer dizel je ipak prava mjera ako praviš 30.000 ili više km godišnje
upravo tako. a opet ako radiš 30.000km (ne mora uopće biti službeno vozilo od firme), onda je HDi ipak zanimljiviji.benzinac prava mjera ako radiš 10000 km godišnje.
Aha.. :wub:upravo tako. a opet ako radiš 30.000km (ne mora uopće biti službeno vozilo od firme), onda je HDi ipak zanimljiviji.
slažeš se?
naravno. ništa ti drugo niti ne preostajeAha..
Ovo su sad već specijalni slučajevi. Ali iznimka potvrđuje praviloja radim 10.000 c5 break ali benzina 2.0 nije ni bilo, nije bilo izbora 2.0HDI i to je to.