Održavanje unutarnje plastike

Marko

Well-known member
Napravi blagi rastvor vode sa deterdžentom za posuđe, dobro istrljaj i na kraju prebriši čistom krpom. :)
TO! Za Jugić mi je to dušu dalo... Kakšni Sonax, Ma-fra, Nigrin... Èarli + pralo (op.a. spužvasta krpa) i deri...
Poslje par tretmana sam mu sam krpu pokazal i već je bil čisti! Hahahaha!!!
 

Damaj

Active member
Samo da vas obavjeastim da je kokpit kod C4 II od tvrde spužve, a ne od gume, to je inače praksa autoindustrije kada više ne znaju gdje još uštediti, udare po nekvalitetnoj unutrašnjosti. Već sam došao na ideju da dam presvući taj dio kožom, ali me zabrinjavaju zračni jastuci. Inače u starom C4 unutrašnjost je bila za 5, zaista kvalitetni i oku ugodni materijali, a na ovom novom - katastrofa!!!
 

deda

New member
Problem je kod novijih auta što su na sve strane tapecirani sa svime i svaćime,pa kada se pere plastika, da se ne cjedi voda i slićna sredstva po tome,jer onda ostavlaju fleke pa se i to mora prati.Zato mi se baš sviđaju te gumice jer s njih se ništa ne cjedi a čiste odlićno.Samo se poslije obriše čistom krpom dok je vlažno i ko novo.Neznam kako se to zove,ali ima u Auto sportu u Zagorskoj ulici za kupit i znaju oni što se traži,tako da nema problema.
 

ledolomac

New member
Samo da vas obavjeastim da je kokpit kod C4 II od tvrde spužve, a ne od gume, to je inače praksa autoindustrije kada više ne znaju gdje još uštediti, udare po nekvalitetnoj unutrašnjosti. Već sam došao na ideju da dam presvući taj dio kožom, ali me zabrinjavaju zračni jastuci. Inače u starom C4 unutrašnjost je bila za 5, zaista kvalitetni i oku ugodni materijali, a na ovom novom - katastrofa!!!
Ovo ti je tehnologija izrade kokpita / Audijeva stranica/

Slush-tehnika
Slush-tehnika je postupak za proizvodnju visokovrijednsih površina u unutrašnjosti vozila. Površinski materijal oblikuje se zajedno s podlogom od pjenaste mase pod termičkim djelovanjem. Slush-tehnika jamči ravnomjernu jačinu materijala i visokovrijedan izgled površine.
 

Olaf

New member
Samo da vas obavjeastim da je kokpit kod C4 II od tvrde spužve, a ne od gume, to je inače praksa autoindustrije kada više ne znaju gdje još uštediti, udare po nekvalitetnoj unutrašnjosti. Već sam došao na ideju da dam presvući taj dio kožom, ali me zabrinjavaju zračni jastuci. Inače u starom C4 unutrašnjost je bila za 5, zaista kvalitetni i oku ugodni materijali, a na ovom novom - katastrofa!!!
A to sto se unutrasnjost raspadala?
 
Na vrh