Odnos automobilskih medija prema citroenu

deda

New member
Fučkaš auto,na kojem moram pročitati marku da bi znal koji je.Nekada sam ko klinac stajal kraj ceste i za svaki auto koji je prošel,ne da sam znal marku,nego i koji je model i koji motor ima,ajd sad kuži tak nekaj.A onda sam bil glavna faca u društvu,kak sam mali,a znam znanje.
 

ccccxm

New member
Fučkaš auto,na kojem moram pročitati marku da bi znal koji je.Nekada sam ko klinac stajal kraj ceste i za svaki auto koji je prošel,ne da sam znal marku,nego i koji je model i koji motor ima,ajd sad kuži tak nekaj.A onda sam bil glavna faca u društvu,kak sam mali,a znam znanje.
Tako je deda formulom bezličnosti do totalne propasti,na žalost:(
 

jura

New member
nije mi vrag dal mira, sjećam se da sam imao negdje AUTO KLUB, neku stvarno davnu berbu u kojoj je bio test BXa. Na žalost, nisam ga uspio pronaći, vjerovatno je ostao sa cijelom kolekcijom u nekoj od podstanarskih rupa. Ono čega se sjećam je hladnoća kojom je autor testa obradio svoj posao. Prosjećno ovo, prosjećno ono, više minusa nego pluseva a radilo se o 1.9 gti BXu. Ako ikad naiđem negdje na taj test zakeljit ću ga ovdje, gotovo je smiješno koliko nerealni novinari mogu biti.
 

ccccxm

New member
nije mi vrag dal mira, sjećam se da sam imao negdje AUTO KLUB, neku stvarno davnu berbu u kojoj je bio test BXa. Na žalost, nisam ga uspio pronaći, vjerovatno je ostao sa cijelom kolekcijom u nekoj od podstanarskih rupa. Ono čega se sjećam je hladnoća kojom je autor testa obradio svoj posao. Prosjećno ovo, prosjećno ono, više minusa nego pluseva a radilo se o 1.9 gti BXu. Ako ikad naiđem negdje na taj test zakeljit ću ga ovdje, gotovo je smiješno koliko nerealni novinari mogu biti.
Samo ti ime govori prijatelju novinari.Večina njih u životu nije rezervnu gumu stavila na auto a kamoli pretresla hidrauliku od citre ili nešto slično.Tip priča o citri a prvi put je sija u nju na nekakvom testu.Mislim da je stvarno malo ljudi u toj branši koji nešto znaju.:hm:
 

Lakii

Well-known member
Kod nas automobilisticko novinarstno ne postoji. Ako ga je i bilo, davno je izumrlo. Sve je to placeni oglasni prostor. Grozno. Ne samo zbog Citroena.
Takva ispiranja mozga glupostima, nema vise nikakvog smisla kupovati automobilisticke magazine.

A vani? Za svabe se zna...
Nekako su mi englezi najposteniji, po svima pljuju, nekad najvise po svojima (iako, vise ni nemaju svoje).

Npr.
Stari top gear:
-test ZX-a
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QwsedA1vEg0"]http://www.youtube.com/watch?v=QwsedA1vEg0[/ame]
-test dizela
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=sEZEEbAqgfc&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=sEZEEbAqgfc&feature=related[/ame]

- o DS-u
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2ENSrKKyup8"]http://www.youtube.com/watch?v=2ENSrKKyup8[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3KWG-xtIARE"]http://www.youtube.com/watch?v=3KWG-xtIARE[/ame]


...i malo noviji uradci od najneozbiljnijih auto-novinara na svijetu:
C6
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hj-fAlV_w_g"]http://www.youtube.com/watch?v=hj-fAlV_w_g[/ame]
Clarkson o C6
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ndXk_scbp-4&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=ndXk_scbp-4&feature=related[/ame]

o DS
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6gpUHtRVBn4&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=6gpUHtRVBn4&feature=related[/ame]
 

Marko

Well-known member
nema vise nikakvog smisla kupovati automobilisticke magazine
Tako je, to se zove fino ušparani novac! I još bacite cigare i eto prvog miljuna! Hehehe...

Zadnji časopis koji sam kupoval bio je onaj s tri slova, prvo slovo E... Hr izdanje poznatog britanskog časopisa, ali bogami posljednjih godinu dana testiraju i pišu o kolicima vrijednosti od 30000 € naviše. Šteta, i ne znam kad sam zadnji put čital o kakvom dobrom vozački nastrojenom francuzu prihvatljive cijene...
 

deda

New member
Ma zaboravite aute,to sve je ionak bez veze,isti k....kuku, samo drugo pakovanje,vrijeme auta i individualnog prijevoza je na izdisaju,primite se cura dok nas još nisu zamjenile sa ciberima.
 

debaKING

New member
Kažu da se prva pamti,a to je mazda323f1.8 16v 91.g(istinski stroj) vječna joj slava i hvala,počivala u miru!
Kao što reče kolega Liberty-u idućih 400 godina želim imati citroena sve do jednoga.:)
 

LHM

Member
Mi koji volimo Citove smo isto tako i sami nerealni oko nekih stvari.
Èinjenica je da je Citroen kroz povijest uvijek bio sam sebi najveći neprijatelj , počevši od aktivnog ovjesa koji je uspješno testiran na žabi krajem 50-tih da bi prvi i zadnji put bio ugrađen na Xantiu 90-tih , pa koji su vrag čekali da preokrenu povijest ? Mnogi vrhunski koncepti su čekali predugo u ladicama pa propali ili zastarili. Pa zatim motori koji su tako proifinjenom autu kao što je Žaba bili u biti najslabija karika ( zastarili i bučni), nevjerojatan je taj spoj visoke tehnologije i meni obožavanih frikovskih rješenja sa kvalitetom izrade često na granici incidenta ( tako su pokopali XM, 1989 bio je to svemirski brod koji su ljudi nakon prvih sranja totalno odj) .Meni je i dalje tiha patnje da jednog kupim i sredim :)
To pitanje (ne) kvalitete ili šlampavosti je ostalo do dan danas problem pa tako prosječni vozač ima predrasude " da taj citroen nije pametno kupovati " koje su dijelom i točne.
U C6 koji treba biti Flagship luxury ,ugrade prekidače i ručice iz C4 , kao naručeno da ih novinari sasijeku, uvijek nešto bar malo moraju zajebati.
Meni osobno to nije problem jer mi je važniji užitak koji mi pruža od švapske dosade makar se i više kvario u prosjeku. Tako da nije to ni bitno šta drugi misle, zato si uvijek mogao rabljenog citroena kupiti povoljnije od drugih a samo tebi je ostao gušt.
Bitno je raditi na sebi i vlastitoj svijesti a drugi neka žive kako im paše ( nesvjesni svoje nesvjesti)
U današnje doba multinacionalih kompanija sve se uniformira pa se auti više teško izbacuju s emocijama jer sve uvjetuju menadžerčići u foteljama svojim proračunima isplativosti. Tako svijet postaje sve uškopljeniji. Ali to je već tema za neke druge prilike.

Valjda vas nisam udavio too much.....
 

ccccxm

New member
Ajme meni jesi li ti ikada sidija u xm ili ga ima priliku voziti.Taj auto dan danas ima kvalitetniji lim i unutrašnjost od većine a o motoru ne treba ni pričati.Ta sranja o nepouzdanosti su prosuli pećinari za koje nije nego traktor.To su auta koja se voze sa osjećajem i povezanosti u svakom trenutku.Oni su rađeni da istaknu karakter i individualnost.Nije slučajno da ih neki voze do smrti a neki dva dana pa kupe golfa razmisli malo o tome.;)
 
Na vrh