Novinarski test C4 1,2 e-THP 130

Automatic

Well-known member
Za Smartove motore nemam informacije
Evo malo informacija,tri cilindra i litra i pol ulja. Potrošnja oko 3 litre ,ide ko metak (vozio se za jednim stotku i lik ga ne pušta ispod).Moje mišljenje ---sranje od auta.Puno oglasa repariranih motora po cijeni od oko 5000 kuna, znači crkavaju samo tak,po mom na takvim motorima bi ljudi trebali ulje mijenjat svake 2000 km jel ipak jedna i pol litra ulja je jako malo(frend ga imao pa rekao da ide samo 1.5 l ulja).Još nisam ni jednog vidio kako izgleda nakon sudara ali mislim da ostane samo zadnja osovina(osobno se nebi imao hrabrosti u tome voziti).S obzirom koliko prosječni košta izašao bi vrlo dobar C5 .Mislim da je ta škatula(smart) samo za preseravanje ka d neznaš koju bi glupost napravil s novcima.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Još nisam ni jednog vidio kako izgleda nakon sudara ali mislim da ostane samo zadnja osovina(osobno se nebi imao hrabrosti u tome voziti).
Naprotiv. Konstrukcijski vrlo snažan auto. Zona apsorbcije (gužvanja) je manja, ali je kavez zato mnogo jači nego na "konvencionalnim" modelima. Drugim riječima, onaj tko se razbije, naebat će podjednako u C5ici, Insigniji i Smartu. :D

Evo i video:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9iKGfo1wmOM[/ame]

S obzirom koliko prosječni košta izašao bi vrlo dobar C5
Tu se slažem.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
naebat će podjednako u C5ici, Insigniji i Smartu.
Nisam baš siguran. Naprimjer u srazu smarta i c-klase, sumnjam da bi se putnici iz smarta živi izvukli...

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=E_472L2kLp0[/ame]
 

Automatic

Well-known member
naebat će podjednako u C5ici, Insigniji i Smartu.
Ne prigovaram rezultatima testa ali da dođe do sudara volio bi da sam u bilo kojem autu od navedenih osim u smartu.Ja ipak imam ispred sebe metar i kusur koji se mogu drobit dok mi dođe do opterečenja kaveza na c 5,smatram da je drugi sudionik u smartu u vrlo nepogodnoj situaciji jer ima samo 20 cm do nogu a i nastradat će i od samog kaveza.Ne bi se složio baš jer pri brzini mojoj od 70 km i njegovoj mislim da mu zlatni kavez nebo pomogao,samo dragi Bog.A i kad sam pogledao koliko mjesta ima između volana i sjedala u smartu nakon testa samo mršavko ima šanse.I ako kavez izdrži trenutni trzaj i opterečenje samog zaustavljanja dođe prije u smartu dok se drugi auto još uvijek drobi i time amortizira udarac.Znači smart ima kavez ali gubi amortizaciju udarca odma dok drugi auto za to vrijeme amortizira udarac sve do početka štoka jer tad večina auta više ne amortizira(ne dopušta više da se auto drobi namjerno zbog amortizacije) i mislim badava ti kavez kad se ubiješ u njemu, a da ne govorim ako nisu vezani.
 
Na vrh