Novi C3

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Imao sam prilike upravo voziti, u tekstu spomenuti, 1.6 VTI motor. Model je također bio opremeljen Zenith staklom. To mi se čim sam sjeo dopalo, a posebno je (meni bilo) funkcionalno u gradu dok ko seljak staneš točno ispod semafora. ;) Nije bilo nužno povijati glavu i ziriti ispod u iščekivanju zelenog. Dovoljno je bilo elegantno podignuti pogled "kroz krov". :)

Izgled kokpita je pregledan i vizaulno dopadljiv. Pozitivan odmak u kvaliteti interijera je valjda 500 posto u odnosu na prethodnika. Subjektivnog sam dojma kako je kvaliteta materijala i plastike interijera za barem dva koplja kvalitetnija od plastike u vozilima istog segmenta konkurencije, npr. nove Fieste i nove Corse, koje sam također imao prilike voziti. Clia da i ne spominjem.

U principu, jedini minus i nekako "najslabija" strana jest taj mjenjač. Nije bilo testa u kojem to nisu primjetili, a ja potvrđujem da je dosta tako. Znači predug hod mjenjača, neodgovarajući omjer prijenosa za motore iz palete i kronični nedostatak šeste brzine. Zašto pobogu nisu stavili šesterostupanjsku getribu s 1.6 VTI motorom?

Tako da se toplo nadam kako će prilikom prvog "facelifta" ubaciti i motorima adekvatniju getribu. ;)

Unatoč tome, i dalje mi se čini kao best-buy u klasi. Za uloženu lovu, nitko ne nudi poput novog C3.

Upao mi je u oko ovaj dio iz teksta:

Index.hr je rekao:
standardno mekan ovjes i (pre)lagan upravljač govore kako ovaj model svoju živahnost i temperamentnost nudi prvenstveno na ravnim dionicama ili kraćim intervalima, poput pretjecanja
Osobno pojma nemam kakve su vozačke preferencije i opća očekivanja od automobila novinara koji potpisuje ovaj test, no ja nisam stekao takav dojam.
 

1587 VTS

New member
Imao sam ga priliku vozit, 1.4i, srednja oprema + doplate. Auto me odusevio! Odmak od starog po kvaliteti je velik, a izgled interijera mi je osobno najljepsi u klasi. Slazem se da su materijali puno kvalitetniji od nove fieste i corse, ali ne znam zasto clio :confused: Meni se novi clio cini skroz ok, plastika mu je (osim kod najslabije opreme) gumirana cak i na oplatama prednjih vrata sta je rijetkost u toj klasi, tako da mi nije ostavio los dojam - ne govorim o dizajnu.. Ne znam, misljenja sam da novi clio ne zaostaje toliko puno za C3.
Slazem se da je jedini minus mjenjac - ostao je PSA klasika, malo slampav i dugog hoda, al dobro, covjek se s vremenom navikne, za normalnu voznju mi nije los. Moramo se tjesit :D
Istina je da je ovjes mekan i volan "prelagan" za bržu voznju, al osobno to ne gledam ko minus, naprotiv, C3 nije jurilica nego udoban gradski auto! Kod brze voznje zavojima se dosta naginje pa jednostavno ne vuce na neke ludosti, al NIJE nestabilan. Zato nijedan u klasi ne prelazi preko rupa udobnije i gospodskije :cool: Istina je i da volan ne daje puno informacija sta se dogada s prednjim gumama, vise-manje mana svakog elektricnog serva. Al sve su to detalji koji se vide tek kad se uđe u ekstreme, a s obzirom na namjenu auta, malo ko ce do toga doc! Dobro, ja moramm svakog isprobat :D Ko zeli jurcanje tu je donedavno bio C2, a danas je DS3. Moj crvendac s volanom 2,6 okretaja se vozi u stilu kartinga, al ne voli losu cestu :eek: Jbg, ne mozes i ovce i novce :D
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Vozio ga i ja :D Kad sam prošle godine u 9mj uzimao auto,isprobao sam c3, stari c4 (novog još nije bilo) i c3 Picassa..
Slažem se s vama da su po pitanju kvalitete samog interijera, materijala, završne obrade jaaako napredovali..meni je mjenjač osjetno bolji nego u xsari,tak da neznam..i dalje su izmjene dužih hodova,i da, fali 6 brzina..al tek na autoputu-u gradskoj vožnji se to i ne osjeti.. Nakon što sam ih sve isprobao,izbor je pao na već znate šta :cool:
 

Olaf

New member
ono sto me najvise zivcira kod novog C3 tj model A51 je plastika koja pokriva OBD2 konektor...na starom je bila super ali ova za skinut je uzas...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
ono sto me najvise zivcira kod novog C3 tj model A51 je plastika koja pokriva OBD2 konektor...na starom je bila super ali ova za skinut je uzas...
Pojasni da i mi laici znamo o čemu se radi..:D
 

Olaf

New member
plasticni poklopac ispod volana koji pokriva osigurace i dijagnosticki konektor...

a na C3 Picassu je manji poklopac ali su kopce lose pa se dogodi da sam pocne iskakati van pa se mora stisnut nazad...
 

1587 VTS

New member
Super autic, bio bi definitivno moj izbor u toj klasi, samo s 1.4 HDi motorom jer mi se taj uklapa u karakter i namjenu auta. 1.6 HDi također, al i ovaj slabiji je dovoljan. 1.6 VTi ne bi u njemu nikad jer C3 nije sportas, pa cemu onda tako jaka i rastrosna masina?! :wtf: Vezano uz ovaj test - fiesta je i u osnovnoj verziji zabavnija i upravljivija u brzoj voznji zavojima - to stoji, al je zato pretvrda i nabija po rupama, a unutrasnjost cvrci i skripi, dok se citroen vozi gospodski i opusteno! Kvalitetom materijala i zavrsne obrade je novi C3 pola svjetlosne godine ispred forda. Za VW nemam sta rec :disgusted:, to je gnjojlfov prvi rođak i taj mi ne staje u istu recenicu s C3 koji se pise slovima posebnosti, originalnosti, otmjenosti i stila.. Covjek kojeg interesira narodni auto, u citroenu nema sta trazit i obrnuto. I sreca da je tako :cool: :cool: :cool:
 

Hrvoje Marin

Active member
Meni je otišao previše na kichi stranu, a prvi kojeg sam vidio: super boja ona plava met, a nazad bubanj kočnica, ESP nema... ali boja je super... :)
 
Na vrh