Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
ČItam kako je došao novi Sorento i sa strahom prelazim na odlomak na motorizaciji. Počinje sa 1,6 benzincem + mikser na baterije... Dalje sa strepnjom nastavljam na rečenicu o dizelu. Očekivah neko 1,5 sranjce s pet turbina :), kad ugodno iznenađenje: Kupci u Hrvatskoj mogu računati i na 2.2-litreni 4-cilindrični Smartstream dizelski motor s 202 KS i 440 Nm te osam-stupanjskom automatikom.

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prethodni 2.2 motor se pokazao jako zahvalan, stari ga je dogurao do cca 210tkm bez i jedne mušice, redovno održavanje i gas. Najskuplji ''kvar'' je bila xenon žarulja ako se ne varam.
Ipak je to auto od praktički dvije tone, mislim da bi nabrijanog malog dizela poderao u roku keks.
A i marketinški ga guraju kao odlični auto za vuču, za kamperaše i slično.

Nego, baš me zanima kako se novi 2.2 ponaša u realnim uvjetima, dali može ispod 8 i preko 10 :D Čitam da je 38kg lakši motor, dobio je alu blok i remen umjesto lanca
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
stari ga je dogurao do cca 210tkm bez i jedne mušice, redovno održavanje i gas. Najskuplji ''kvar'' je bila xenon žarulja ako se ne varam.
Susjed ima takvog sa 260+tkm. Vrti se ko prvog dana. Potrošnja mu je tu negdje što si napisao, ali kad priveže kanue/kajake na krov (što su već, ne znam), srkne i preko 13 na autocesti.
 
Na vrh