Nestajanje vode za hladenje C5 1.6 eHDI / 2014

redfevers

Member
Pozdrav ekipa,

Imam jedan jako cudan problem od nedavno - valjda... bio sam na ovlastenom i cudi se covjek nemam tekucine za hladenje, ispod minimuma... a i ja se cudio jer sam par dana prije mijenjao sijalicu i zraknuo i vidio sve OK.

Nasuli prilicno tekucine, ja kupim jos originalne za svaki slucaj kantu... vec sam potrostio vise od pola kante (ca. zadnjih 20 dana)!

Nigdje voda ne kapa / bar ne vidim da igdje ima ispod auta mokro, ali se desi da ovako ode ispod minimuma, i kad se odvrne cep, od vakuma ili sto vec se vratio dio nazad, no opet nedovoljno, i evo nasuo sam ponovno kako se vidi na slikama, no to "ode" kroz dan-dva?!

Ima li netko ideju sto bi mogao razlog biti? Na ovlastenom nemaju nikakvih ideja, niti igdje kapa, skidali su sve zastite i gledali... :)

Video:
Kod:
https://www.dropbox.com/preview/Video%2015.11.18%2C%2014%2005%2054.mov
Photo:
https://www.dropbox.com/preview/Photo 15.11.18, 14 07 17.jpg
 

Profiler07

Well-known member
Ja sam na starom ima problem sa crijevom koje ide sa hladnjaka na motor i puko je bio onak dio na kojem se odzracuje i sasvim neprimjetno je voda izlazila i tu je gubio
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Gornji dio mjenjača je pun pregradica koje mogu zadržavati tekućinu. Uz to se i zagrijava, pa može lako isparavati. Na taj dio može curiti iz kućišta termostata ili raznih cijevi koje se nalaze iznad bez da ikad kapa ispod auta.

Neznam sad napamet vaše motore, ali obično je dovoljno skinuti filter zraka ili njegove cijevi, možda akumulator, da se može vizualno pogledati to područje. Sasušeni antifriz će ostaviti crveno-žućkaste tragove (ovisi i o tome što imate nutra).

Ako nema tu, treba pregledati ta crijeva i kućište... pogotovo crijeva na mjestima di se trljaju uz nešto drugo, a takvih mjesta uvijek ima dosta. Biti će skrivena, ali je najveća šansa da tu curi.
 

redfevers

Member
@Cutac - nemam pojma :) do sad nije imao problem, ali eto dojadilo mu izgleda :)

@Profiler07 - da li je to toliko skriveno ili ispari da se bas ne vidi trag?

@Ap0qalypto - ne dimi uopce, tako da sumnjam da je tu...

@ivan222 - ja nikako vremena nemam da to rasturam - no otici cu ponovo u servis pa nek se oni pozabave onda time vise oko tih mjesta, posebice ako imaju vidljivi tragovi (sipam onaj plavi origigi Citroen sto oni preporucuju navodno i kod njih na servisu i kupujem - ako to sto znaci). Pojavilo se bilo miseva oko zgrade, moguce i da je to, no toliko mi je cudno da se bas ne vidi nigdje nista, i da nema pravila... vozim 30km i nestane, a za par dana vozim 500km i bude sve OK kao kad sam krenuo :whistling::confused:
 

redfevers

Member
Ekipa,

Nakon mjeseci igranja na ovlastenom... cak su mi skinuli i staru vodenu pumpu i stavili novu jer je to "bio uzrok", stvar se ponovno ponavlja nakon te zamjene... da bi novi moment bio "mozda bi moglo biti". Ovo uzimam sve uz zadrsku o njihovoj prici kako bi popravka mogla biti skupa i sl., nakon sto ja kazem da nije problem nek odradi i poprave, gdje dolazi "ali mozda to ne rijesi kvar"...

Pa da ne pocinjem vise s njima jer me bas stvar jako nervira, i rjesenje kvara je, ma malo to trosi, samo nadosipaj antifriz (gdje ne mozes vjerovati da ti to ovlasteni govori no hajde dobro)...

Dakle, moguce mozda isparavanje je na EGR-u (treba zamijeniti navodno komplet set)... ima li smisla pustiti im da se poigraju sa tim u nadi da ce rijesiti nestajanje vode?


 

Doomsday

U prolazu...
Dakle...

Moje mišljenje je slijedeće: ako misliš zadržat taj auto i zdrav razum, mijenjaj servis... Ako ostaneš u tom servisu, oboje nećeš zadržat...

Potraži servis koji je OK, ne mora bit ovlašteni, čak možda i bolje da nije, i ako su OK potrudit će se uistinu i LOCIRAT kvar te ga otklonit...

Ovako, pročitaj ponovo drugi paragraf...

Valjda...

:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vidim da je taj komad plastičan, tako da je sumnja opravdana....
Možda da se proba locirati curenje sa UV bojom?
 

Profiler07

Well-known member
Kod mene na staroj c5-ici bio problem na crijevu koje ide na hladnjak,mali ventil koji se nalazi na tom crijevu koji sluzi za ispustanje zraka je bio rika i tu je pustalo
 

redfevers

Member
Ovako, pročitaj ponovo drugi paragraf...
Hahaha :) ima smisla... probat cu, smijesni su mi skroz, no hajde dobro.

Vidim da je taj komad plastičan, tako da je sumnja opravdana....
Možda da se proba locirati curenje sa UV bojom?
Bilo mi je auto par dana kod njih, ocigledno nisu nista locirali ili nisu gledali :/
Kod mene na staroj c5-ici bio problem na crijevu koje ide na hladnjak,
Pokusam na drugom mjestu da vidim sto kazu... mozda je bas nesto banalno... ne gubi pretjerano, ali se stvori veliki vakum...
 

Cutac

Prèkaroš
ali se stvori veliki vakum...
Di?

Zagrij ga, na ekspanzionu nabij max dopušteni tlak(1.7 bar mislim da je, budem provjerio ako se sjetim), digni auto i gledaj gdje curi ili šišti. Ako treba imaj nekoga tko održava tlak.

Rashladna i ulje su čisti, jel?

Dok ne stigneš provjeriti, kupi si novi čep ekspanzione. Daj VIN ako hoćeš pa ti dam točan kat. br.
 

redfevers

Member
Di?

Zagrij ga, na ekspanzionu nabij max dopušteni tlak(1.7 bar mislim da je, budem provjerio ako se sjetim), digni auto i gledaj gdje curi ili šišti. Ako treba imaj nekoga tko održava tlak.

Rashladna i ulje su čisti, jel?

Dok ne stigneš provjeriti, kupi si novi čep ekspanzione. Daj VIN ako hoćeš pa ti dam točan kat. br.
Kupio novi cep i stavio... Tlak / podtlak / vakum, ne znam vise sto bih mislio se stvori u eksapnzionoj, nivo antifriza unutra bude recimo ispod minimuma, kad odvrnes cep izbije nazad vodu u ekspanzionu do otprilike max. Ovo ovisi koliko je prije niska razina... ali uvijek ima u dnu boce i to nece ispariti (?!), kad nalijem, ovisno o voznji i sl... onda "nestane". U samoj voznji, ja nemam apsolutno nikakvih problema, nemam nikakvih obavijesti da nesto nije OK i sl... sve je OK, samo ja vidim okom da nesto nije :)

Full service bio prije mjesec i nesto...

Jedino sto imam curenje ulja neznatno na letvi volana - ali to nije tema za ovo :)
 

Cutac

Prèkaroš
To bi trebalo biti radi zracnog dzepa. Tekucina se zgrije, prosiri i tako stisne taj zrak pa razina tekucine padne. Kad skines cep, tlak se spusti na atmosferski i zrak u sustavu se rasiri i potjera rashladnu na visi nivo.
Mozda ima zraka pa malo po malo u voznji se taj dzep kida i tako razina pada.
Odzraci na termostatu pa vidi.
 
Na vrh