Nestabilnost pri brzini <130

kosi

Member
U 99% saxa koristimo u gradu pa su i brzine do nekih 100km/h. Neki dan malo autoputa i pri 130-140km/h ga je jako teško držati na pravcu. Moj osjećaj je kao da zadnji kraj "pleše".

Mislio sam napraviti negdje špur iako nisam uočio nepravilno trošenje guma, gume su stare godinu dana...
Koje još stvari mogu biti?
 

kosi

Member
Amortizeri lako moguće jer auto ima 111 000 uglavnom gradske vožnje a amortizeri su još originalni... Ležajevi na zadnjem mostu...

Kaj bi još moglo biti? Da napravim popis izmjena :angel:
 

deda

New member
Da su ležajevi u rukama,kotači bi promjenili nagib,da su krepali ležajevi u kotačima,tj. glavčinama,odavno bi počeli rondat prije nego bi dobili toliko lufta da auto glavinja.Amortizere lako provjeriš,a možeš i na stanici za teh tražiti da ti ih provjere na testeru,ja sam jednom i niš mi nisu naplatili.
Najčešće su amortizeri i gume,čak i ako su nove može biti da ne valjaju,ali to je stvarno rijetko,nego ako su amortizeri loši mogu uništit gume i kada prođe neka granica,cijeli auto glavinja ko diližansa.
 

charllie

Active member
E moj deda ova omladina nezna kaj su to dilizanse, dok je nas japica vozil v kolima pak zbicom vdrapil konja to je bil rodeo ,a babe so vriskale dok su im cecki skakali.Je decec dobro deda veli zeza te amort. ili ti je uteg s felge disel vsetnju.:angel:
 

deda

New member
Kaj nisu gledali vesterne,da to smo mi nekad gledali,danas se gledaju samo neke za mene apstraktne stvari?
Sve neki ćudni likovi,odrasli na pahuljicama,nit su muži,nit su ženske,poglej Conerya,Estvuda,Jona Wejna,to su bili muži,a ne ovaj dripac Di Caprio.Poglej ženske,ona Joly,ko znesek naspram BB,Sofike L,Bulokice itd.
Tak i auti,kakav je to auto,ak nema dve tone željeza,pet metri i tri litre motora,sve neki plastikaneri,ovješeni na plastiku i ljepilo,kak neće nakon par skokova prek ležećih i koje rupe ,poslije glavinjat.
Prije nekih 20 dana sam Amijem po noći preletel preko rinzola sa nekih 5-6 banki,auto je lupil ko da se zrušila kuća,digel se u zrak i piči dalje,niš mu nije,čak se ni na gumama niš nije dogodilo.(zakaj sam prelet,nebi htel obrazlagat,ali dogodi se).Da sam bil sa Berlingom,otpal bi mu cijeli prednji karj.
 

charllie

Active member
Tak je deda veliki citroeni su stabilni i auti s dusom ovi denesnji si jednaki kaj da su z inkubatora,pa ja sem z svojim Xm-om namerno dosel na bankinu i nikvih zanasanja ili plesanja al se zaj sprasilo kak dok je Ivek Wajne tiral dilizansu.:angel:
 

kosi

Member
E moj deda ova omladina nezna kaj su to dilizanse, dok je nas japica vozil v kolima pak zbicom vdrapil konja to je bil rodeo ,a babe so vriskale dok su im cecki skakali.Je decec dobro deda veli zeza te amort. ili ti je uteg s felge disel vsetnju.:angel:

Charlie, ja sam 1979. i dilizanse su bile samo u romanima i starim kaubojcima... ali cecke znam na svim jezicima :D

Budem provjerio amortizere i špur pa javim rezultate...
 

Dalibor

Dado Tornado
otvori gepek i zadnji kraj dobro zaljuljaj gore-dole, kada prestaneš ljuljati mora se smiriti ODMAH za 0,5 sek.

amortizeri su loši ako se nastavi ljuljati
 

deda

New member
Otraga je torzionka,kakve gevinde.Inaće ta taorzionka sa pravim amortizerima se da složit ko bolid.
 
Na vrh