Neobavezni razgovori 💬

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zašto ne, imao sam to složeno na C3 prije koju godinu. Samo naranđasto svjetlo nije dovoljno jako za zamjeni klasičan žmgavac po danu
 

Milosh

Test
Jel da nema teorije da canbus u citroenima dozvoli da ovo radi bez gresaka
Ma naravno da ima, ne napaja se to direktno sa žmigavca već se sigurno spoji na aku a struju od žmigavca koristi samo za okidanje, a auto to i ne primjeti.

Ja se samo pitam koliko to traje dok se ne odlijepi. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sta se desilo na kraju?
Sa ovim mojim? Ništa, maknuo sam to za tehnički... sad su novi farovi gore, nije mi ih se dalo otvarati i vraćati to nazad. Ne igram se toliko više s njim.

Ako tko ima volje, zašto ne... samo da je legalno, i nije baš :D
 

visaluteju

Well-known member
Ja mislim da bi to u BiH proslo kao nista. Ne znam da su mi ikad na tehnickom palili svjetla i zmigavce a kamoli se zagledali sta tacno svijetli :D

A mislim da ovo inace ne bi trebalo praviti problem (osim ako nisam okacio pogresan link a mislim da nisam) ovo se zaljepi za rub s vana, ne treba se otvarati far. znaci traka je samoljepljiva.

Ne brine mene koliko dugo ce ljepilo trajati nego koliko dugo ce ledice trajati :)

A i ja sam o'ladio od budzenja al kao ovo mi se učini onako ljepuškasto a ne pretjerano
 

Cutac

Prèkaroš
To bi meni dobro došlo za dnevna. Još nisam one diode naručio... :D

A danas, maloprije, mi ide u susret netko, mijenja traku i ima taj pulsirajući žmigavac, ugasi ga, pali se dnevno, ali skužim da nema kratka. Mislim si ono, kako može imati te žmigavce bez automatskih farova(a mrak vani) i onda skužim da je 2 banke stara Ibiza :D:disgusted:
 

visaluteju

Well-known member
Onda cutac bacamo se na projekat? Mozda bi nakbolje bilo koristiti relej da ga okida struja zmigavca i svjetala ali odakle tacno uzeti glavnu struju za napajanje? Milose? :)
 

Cutac

Prèkaroš
Onda cutac bacamo se na projekat?
Ne bih ja žmigavac, ja bih samo dnevna :)
Kak to ono ide, plus sa akumulatora, uzemljenje mogu staviti na onaj šaraf što nosi onu prečku za sudar i još se spojim na + za kratka, da gasi trake, jel?
 

visaluteju

Well-known member
Zmigavac je mozda bespotreban, ali nije losa opcija za dnevna. Nista ruznije od ledova na novim autima.

Cutac jel bi ti to na c4II i ili keca ?
 

visaluteju

Well-known member
U dvojke je malo nezgodno, ako se ne varam, hauba ide skroz ako cak malo i ne prelazi svjetla... A gornja strana farova je ravna i dugacka ali sumnjam da ima mjesta za ovo... Moracu sutra provjeriti
 

Doomsday

U prolazu...
...
...i još se spojim na + za kratka, da gasi trake, jel?
Ne na kratka, na poziciju... I to kontroler na poziciju, jer trake obično dolaze bez kontrolera ako su samo jedna boja i za DRL...

Jer čim upališ poziciju, DRL bi se MORALA ugasit ako tvorniča pozicija ostaje na autu...

Tako da, kako sam već linka, uzmeš i ovo...

https://www.aliexpress.com/item/18w-power-led-DRL-ultra-thin-and-ultralight-cold-white-fog-lamps-or-back-light-E4/1185268320.html

A ako ti je to možda interesantno, ovaj kontroler ti može sa DRL blinkat kad je žmigavac upaljen, znači ne promjeni boju, ali blinka, šta je možda isto interesantno i uočljivo...

Ako ne, jednostavno ignoriraš spoj kontrolera na žmigavce...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
Ako govoriš o C4II sa halogenom žaruljom, to je P21/5W pa tako kao DRL radi sa 21W a kao pozicija sa 5W...

Ako govoriš o LED DRL modelu, onda kao i svi drugi gdje nema druge pozicije (što je većina novih sa LED), DRL samo smanji snagu kad se upali pozicija i kratka...

Da, pozicija se pali sa kratkima.
Jel to znači da nemaš na selektoru položaj samo za poziciju...?

I to je razlika, ako postoji odvojena žarulja za poziiciju, DRL se mora ugasit čim se pozicija upali, a ako ne onda se DRL žarulji smanji intenzitet i tako postane pozicija...

Valjda...

:D

P.S. tek sad ovo pročitah kako treba...

jel c4 II priguši dnevna kad se pale žmigavci
Nemam pojma jel ih prigušuje sa žmigavcima, ni halogena ni LED...

:)
 
Na vrh