Neobavezni razgovori 💬

Cutac

Prèkaroš
Instalirao sam TunnelBear i čini se ok. 500 megabajta mjesečno je besplatno, i više nego dosta.
Izbjegavam VPN-ove jer većina radi na principu da korisnikov IP postane dostupan za ostale korisnike. A da plaćam 500 kuna godišnje, nema šanse, pogotovo jer mi VPN nije trebao već godinama.:)

Za android preporucujem aplikaciju deezer.
Imao neko vrijeme, Spotify mi se više sviđa radi playlista.
 

visaluteju

Well-known member
To je to onda na:cenzura::cenzura::cenzura:es od takozvanog ip spoofing, tj neka :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a svasta radi sa tvojim ip
 

Cutac

Prèkaroš
Prebacite na 31:00(trideset prvu minutu) i gledajte mjenjač dok šalta.
Iskreno me rastuži kad to usporedim sa VTS-ovim mjenjačem, a i općenito bilo kojim Citro mjenjačem.
Ne samo ni radi shortshifta nego se vidi kako je sve čvrsto, a ne gumeno i ljigavo kao na Citroenu.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=QcWELyTbdP4[/ame]
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam tek skoro otkrio (posto inace nikad ne drzim ruku na mjenjacu za vrijeme voznje) da se u 3 i 4 brzini rucica pomjeri naprijed za milimetar dva kada se dodaje gas i unazad kada se pusti gas... :D:D
 

Milosh

Test
Ja sam tek skoro otkrio (posto inace nikad ne drzim ruku na mjenjacu za vrijeme voznje) da se u 3 i 4 brzini rucica pomjeri naprijed za milimetar dva kada se dodaje gas i unazad kada se pusti gas... :D:D
Na C4 prve generacije (ženin bivši auto) se pomjerao u svim brzinama, preko pola cm gore - dole.
 

Cutac

Prèkaroš
Meni se ručica klimala sa lošim nosačem motora.

Na C4 prve generacije
Meni se na VTS-u ručica, dok je u brzini, može pomaknuti za pola centimetra naprijed nazad.
A sve je pregledano i nema lufta, nego je toliko aljkavo napravljeno...
 

Cutac

Prèkaroš
Jednostavno je lose napravljeno.
Ja sam sve rastavio i mjerio i nista nije pohabano. Getriba je otvorena, mjereno, usporedjeno sa novim dijelovima, jednostavno je usrano dizajnirano.
Mislim da cu naruciti short shift adapter kroz tjedan dana da probam jel ima razlike.
 

Mirage

Well-known member
Citroen ima valjda mjenjače iz 50 ih godina. Ajde javi rezultat za short shift jer moj mjenjač ima valjda 30 cm hoda jao da fap-a šaltam a ne auto godinu i pol star.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da.... nebih se baš složio da su (jako) zastarijeli, loši mijenjači. Više bih rekao da su planski tako rađeni, komforni, mekani udobni kao i ostatak auta.
Meni taj labavi u C3 skroz paše, svaka je brzina tu na svom mjestu, pogađa ih se bez greške uz sav taj luft... isključim mozak i laganini šaltam, može se praktički sa dva prsta. Doduše, može se i šamarati ručicu ako treba, sve trpi.
Ja u +200tkn nisam problema imao sa tim dijelom. Koliko vidim po forumu, nema nekih bitnih problema niti kod ostalih. Zna se otežat šaltanje na niskim temperaturama kod krivog/lošeg ulja ili one kugle, ali to su sitnice...

I to sve mogu reć dok paralelno u drugom autu ima utegnuti ss mjenjač. Fora je i on, ima svoju svrhu... al dali bih ga u C3? Pa i nebi, ne hvala. Dok je bio jedini auto, ja mlađi i više ga ganjao, možda i da... ali realno to nema smisla u 90% Citroena. (Tu u 10% su VTSi i slični modela, priznajem da ''tipičan'' Citroenov mjenjač tu nema mjesta).

Mislim da bi prosječnoj Folciki isto bolje pasao labaviji mjenjač. Jesu ''utegnuti'', ali su u biti puno grublji od Citroenovih... ispadanje, zapinjanje sve su to redovne pojave u tim njemačkim prevarama. Koji će vrag takav mjenjač u 1.6tdi?
Meni ga nije uopće ugodno voziti, pogotovo po gradu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A isto čega je pokazatelj mekan ovjes, udobni sicevi... To je njihov stil :D

Nadam se da neće ništa prozujat, bar dok se ne vrati doma, sutra kreće preko grane, valjda ga nisam urekao :D
 

Cutac

Prèkaroš
Da.... nebih se baš složio da su (jako) zastarijeli, loši mijenjači. Više bih rekao da su planski tako rađeni, komforni, mekani udobni kao i ostatak auta.
To može proći za c4. Dugi hodovi, ali ide glatko. Da, ljepše je od Folcika, koje navodiš, ali zato jer u VAG mjenjačima osjetiš svakakvo drobljenje i struganje, ali ja nisam sa time počeo priču nego sa ovime.
Znači ne dugi hodovi nego luft. Gledaj video, mjenjač u brzini, a ručica se može micati naprijed nazad. Znači vilice se ne miču nego sve ostalo.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=Mba4Euv6Le0[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A di je tu problem? :D
I meni je tako od prvog dana, ima taj luft kad je u brzini. Ali se kod samog šaltanja taj luft ne osjeti, što je najbitnije, potpuno je precizan, svaka brzina je na svome mjestu i bezgriješno upadaju.

Pala mi je jedna stvar napamet. Na tim folcikama su dakle napeti mjenjači, bez lufta u brzini. Ali imaju (još) jednu manu koja je možda vezana - vibriraju, neki više neki manje, zna biti vidljivo (par gorih primjera dole). Ne govorim o onom napinjanju naprijed-nazad kad se igra s gasom, nego baš vibracije.

Možda (veliko možda) je Citroen taj problem riješio na svoj način, pustio je lufta u mehanizmu koji upija vibracije. I ručica je mirnija, bar evo moja je na Citraću, a koliko se sjećam sa drugih par i na njima je bilo sve mirno.
Išli su na komfornije riješenje po meni.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=pm0q_INbf10[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=KmIAxA_6qB8[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
pustio je lufta
Sajle bi trebale biti dosta za to. I na c4 nema vibracija iako nema ni tog lufta.

što je najbitnije, potpuno je precizan, svaka brzina je na svome mjestu i bezgriješno upadaju
Recimo.
Kada idem iz 3. u 2. na tipa 80-90 na sat, ne voli da ručicu nabijem u stranu i nazad(crveno), nego da ju krenem vući nazad prije nego dođe do lijevog ruba(zeleno).
Tako je i za 1. i za 5.




A ovo za fauve, da, mjenjači su im grubi. Tako je i na Opelima, meni se osobno to ne sviđa.
Ali Mazda ima čvrste, oštre i "klik" mjenjače, a mirne.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Cutac i kod mene na c5 mjenjac se ponasa isto, da se drkat u brzinama, salta uredno, nekad nece prva-rikverc al inace precizan, malo bolje nego na c3ci, kodnje mi je hod nesto duzi pa vise i hoda u brzini! Na sve sam navikao, nebi mjenjo nista tako je i gotovo.. a luft kod skvo, to bi volio pritegnut, rade li to u ovlastenom!? [emoji14]
 

visaluteju

Well-known member
Meni taj luft isto ne smeta, oba moja auta su citroeni u zadnjih 10 god i meni je takvo saltanje prirodno normalno. Cesto provezem punčevog audija a4 1.9 tdi i taj krathi hod me bas iznenadi i krutost mjenjaca ( vjerujem da bi njemu smetala labavost u citroenu al ebes ga bitno da je sve ok ) meni u sve brzine bas fino ide jedino prvo saltanje u rikverc nakon paljenja nekad trebam duze zaletiti ali sam odskoro poceo primjenjivati ono treca pa rikverc i bas pomaze i hvala onom ko to skoro negdje napisa !

Nego da vas pitam nesto sto dugo hocu a ne sjetim se. Primjetio sam da mi je u C4II kvacilo malo potvrdo. Tako je kako sam ga kupio vec godinu i po. Sjecam se da mi je odmah bilo malo tvrdje na ispitivanju auta nakon skedanja iz xsare picasa ali sam se navikao na to. Normalno salta, odvaja na sredini sve uredno. Jedino kretanje bez gasa ako naglije pustam nekad zna biti malo trzavo, kao da ce se ugasiti, mora se bas bas lagano odpustati kvacilo da ne trese. (Ne krecem nikad bez gasa ali sam to primjetio). Kad sam sjedao u par auta (kedi ebeni od komsije sav razdrndan ali kvacilo bas mekano da sam se bas iznenadio, takodje kolegin golf 4 i pomenuti ouncev audi imaju daleko mekse kvacilo od mog) Uvijek sam rekao kad nadjem nekog sa istim autom trazicu da opipam kvacilo ali nisam imao prilike, pa da li je to normalno za C4 1.6hdi 68kw da je malo tvrdje kvacilo ili ne bas? Kako je kod vas ostalih da li ste primjetili da je mekše u vecine drugih auta? Ili da se ja spremam za mjenjanje :)
 
Na vrh