Automatic
Well-known member
Ja ga zategnem rukom i jako teško ga buš rukom odpustil.Golf ka o večina auta ima konusni šaraf i nije potrebna prestrašna sila da se zategne šaraf.Samo :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e pri zatezivanju koriste štange.Da si znal da se malo udari po šarafu preko kirnera ili nečeg ne bi savio ključ.Taj ključ mora otpustit na citroenu šaraf ali to ne mora da znači da če na nekom drugom autu otpustit.To kaj se ključ savio ne znači da je nekvalitetan nego da je netko jače zategnuo šaraf (onak kak ti misliš da treba).Baš radi toga su stavljeni takvi ključevi.Svi šarafi ili matice na kotačima trebali bi se dotezati rukom.Alu felge se stežu na 7 kila kiloključem.Ovi rally vozači čine čuda.I ja se povlačim i čekam konstruktivne komentare temeljene iskustvima uporabe ključa iz Citro pribora.
Nemoj kupiti novi ključ jer ga buš strgal i izbjegavaj stare golfe.
Da nije zapekao samo je pretegnut.Èovjek sa karijerom(vozačkom ) bi to morao znati.. Inače onaj vijak koji sam na Golfu odvrtao bio je namontiran pneumatskim pištoljem nekoliko dana prije tako da sigurno nije zapekao.
Da se takve stvari ne bi događale zaprežna kola imaju samo bolcen na trapu.Njiiihiiiiiiiiiiiii