Èime točno?da si mi mislit
Najviše trošenja se događa na startu, prvo jer je hladan, drugo jer je tlak ulja nepostojan, a treće jer radi drugoga nema ulja na stijenci cilindra koliko bi trebalo biti.jer oni Shell je mrvu lakši za hladan motor
Svašta ... a od kuda tebi info i počemu ti znaš da nije original?Castrol otpada generalno, previše problema, jel original ili ne, tko je uvoznik itd...
Pa vidi, takvih poređenja ima gomile na jutubu, ali ona ne govore ništa što se već ne zna, jer je logično da će 0W-30ica biti tećljiva od 5W-30ice na -30 C. Ja bih rekao odlično se pokazala u ta 5W-30ica, a kad smo ja i ti poslednji put bili negde na -30 C.Èisto zanimljiv video, ali jako je glasan, stišajte zvuk.
Meni je tri tjedna ove/lanjske zime bilo između -15 i -25a kad smo ja i ti poslednji put bili negde na -30 C
Da, to bi mogao da bude slučaj a lično bi me obradovalo da takve firme angažuju proizvođače domaćeg terena. Obrnuti slučaj sam imao prilike pre par godina da vidim u Valjevu, dakle samom srcu Srbije, gde je jedan od većih marketa otvoren valjda francuskim kapitalom, a na policama se nalazilo totalovo ulje Activa. Poznato je da je ta serija namenjena isključivo za prodaju po totalovoj domaćoj Francuskoj, dok identična ulja izvan Francuske nose nama poznati naziv Quartz. Takođe sam dobio informacije da su se Activa ulja mogla naći i u Grčkoj, iako to ne bi trebalo tamo da bude. Sad, ako neko naleti na Activa ulja, mislim da bi na njima trebalo da piše Made in France, za razliku od Quartz serije kojoj piše Made in E.U.Ma možda misli da rade ulja za nečiju robnu marku ... kao što ima lidl, kaufland i sl.
Neki koji toči W5koji mulac nema posla nego svima daje palac dolje