Na koliko zatamnit stakla

Xsahara

Member
Dobro vece,

Na koliko zatamniti stakla?
Zadnje od gepeka je fabricki zatamnjeno ali slabo nesto njega ne bi ni previse zatamnio (da moze da se vidi u voznji u rikverc bez prevelikok ometanja) i sa strane na 70%, naravno vozaceva i suvozaceva da ne diram da me ne zaustavljaju na svakih 100m :)

ima li neko bolji predlog ili najbolje ovako kao sto napisah sa strane 60-70% i iznad gepeka 50% mozda ili isto 60-70% ne znam ometaju li previse u voznji u rikverc..
auto je sive boje pa bi ga i proljepsalo zatamljivanje hehe :)
 

sir.Oliver

Well-known member
ja imam 3M najtamnije koje su dozvoljene . sa rikvercom nema problema . ali ljeti je fantazija .... temperatura je cca 30% niža nego bez folija
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam nazad i gepek zatamnio 70% a naprijed 30 (ajmo reci da se u BiH jos uvijek moze provuci sa tim) i ovo sam uradio prosle godine nakon sto je auto bilo kod mene 5 godina :sleep:
Stvarno je nevjerovatna razlika ljeti
 

Phantom

Drajver
95% sve ostalo je kao i da nema...kod 95% iznutra vidis super a vani imas privatnost..ja sam htio staviti 70% ali kada mi je majstor pokazao razliku predomislio sam se 😉
 

sir.Oliver

Well-known member
mi u EU trpimo teror Brisela . toliko debilnih propisa odavno nije bilo ..... najnoviji " izum " iz Brisela .... zeleno stop svetlo na prednjkpoj strani vozila . onda .... trougao više neće biti potreban - umjesto njega sada treba imati narandžasto rotaciono . ali da se vratim temi ... u EU folije samo sa certifikatom i karticom od firme koja je montirala folije . zadnja stakla mogu , prednja ni u kom slučaju .
 

sir.Oliver

Well-known member
da zeleno stop svetlo ( pali se kada kočiš ) ..... razlog za montažu , kako navode " genijalci " iz Brisela , je .... da bi pešaci videli da kočiš pre prelaza i da mogu slobodno proći ..... ( budalaština na xy )
 

Milosh

Test
Brisel i jeste samo to, aparatura koja postoji da bi postojala i primala plate, ali nažalost osjećaju potrebu da opravdaju svoje postojanje pa izmišljaju gluposti.
 

sir.Oliver

Well-known member
sledeća budalaština koja se priprema ( u Španiji je već na snazi ) je ta , da više nećemo nositi / postavljati trokut , već narandžasto rotaciono svetlo . umjesto iza auta , kao trokut .... svetlo na krov automobila . mogu zamisliti koju zbrku će to izazvati ..... rotaciono imaju kamioni , vozila putara , .......
i sada , na auto putu vidiš žuto rotaciono ...... neznaš jel to kamion , putari ili pokvareno vozilo ...... ( objašnjenje iz Brisela .... rotaciono se bolje vidi od trokuta )
 

szahtila

Well-known member
da zeleno stop svetlo ( pali se kada kočiš ) ..... razlog za montažu , kako navode " genijalci " iz Brisela , je .... da bi pešaci videli da kočiš pre prelaza i da mogu slobodno proći ..... ( budalaština na xy )
Možda da se na prednju haubu montira semafor:crveno-nema kočenja, nema prelaska, narančasto-vozač koči, zeleno-auto zaustavljen, pješak može krenuti. Trebalo bi im poslati ovakav prijedlog
 

sir.Oliver

Well-known member
novi automobili to već imaju ugradjeno .....
upravo sam pročitao šta je sledeći " genijalni " predlog nizozemskih pametnjakovića ..... max dozvoljena brzina van naseljenog mesta - 60 km/h ... ne nisam pogrešio , doista samo 60 . razlog je više nego bedast .... nije moguće voziti 80 km/h putevima pored kojih stoje drvoredi . nemam riječi .... motori sve snažniji , elektonika kontroliše sve , a oni smanjuju brzinu ... van naselja na 60 a u naselju na 30 . karavan deva se kreće brže .... mogu zamisliti koje će gužve nastati po gradovima . koncentracija CO2 će mnogo puta porasti ..... i gdje je onda svemu ovome smisao ? jedino možda u Briselu .... normalan puk se zgražava ..... što sve debilima neće pasti na pamet .... možda zabrana vožnje po kiši ..... prskaš pešake kada prodješ kroz baruštinu
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Franz

Well-known member
novi automobili to već imaju ugradjeno .....
Ograđujem se, jer nisam 100 posto siguran kako stvar danas stoji. Ali prije godinu dana to nije imalo veze s buruxeleskim uhljebima, nego je to patentirao slovački Lumaco. I oni guraju tu ideju dalje na tržište. Slučajno znam, jer sam u firmi gdje radim, prije više od godine, s njima radio na pripremi ugovora za sasvim neki drugi posao, pa između ostalog, znam i za to.
max dozvoljena brzina van naseljenog mesta - 60 km/h ... ne nisam pogrešio , doista samo 60
Za nizozemsku to jako ima smisla, jer su najgušće naseljena EU zemlja. Za usporedbu, površinom su manji od HR, a ima ih 18 milijuna. A, između 50-60 kmh je najveća protočnost prometa. Na autoceste se to ne odnosi, a mreža autocesta im doslovno vodi do svakog sela i kvarta.
Proveo sam 8 mj u IT-u prije puno godina u NL. Iako nemam puno simpatija za njihovu ksenofobiju i socijalnu distanciranost, ono što im se ne može nikako osporiti je radna etika i visokofunkcionalnu država gdje sve funkcionira beskprijekorno od komunalija, preko financija. Jedino im je zdravstvo z qrac. Ljudi ne znaju koliko je tu HR bolja. Iako oni imaju više tehničkih resursa, mi imamo puno bolji kadar. ;)
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
Voznja parne, neparne tablice :D.
toga je bilo još za vreme SFRJ .... ništa novo
Ograđujem se, jer nisam 100 posto siguran kako stvar danas stoji. Ali prije godinu dana to nije imalo veze s buruxeleskim uhljebima, nego je to patentirao slovački Lumaco. I oni guraju tu ideju dalje na tržište. Slučajno znam, jer sam u firmi gdje radim, prije više od godine, s njima radio na pripremi ugovora za sasvim neki drugi posao, pa između ostalog, znam i za to.

Za nizozemsku to jako ima smisla, jer su najgušće naseljena EU zemlja. Za usporedbu, površinom su manji od HR, a ima ih 18 milijuna. A, između 50-60 kmh je najveća protočnost prometa. Na autoceste se to ne odnosi, a mreža autocesta im doslovno vodi do svakog sela i kvarta.
Proveo sam 8 mj u IT-u prije puno godina u NL. Iako nemam puno simpatija za njihovu ksenofobiju i socijalnu distanciranost, ono što im se ne može nikako osporiti je radna etika i visokofunkcionalnu država gdje sve funkcionira beskprijekorno od komunalija, preko financija. Jedino im je zdravstvo z qrac. Ljudi ne znaju koliko je tu HR bolja. Iako oni imaju više tehničkih resursa, mi imamo puno bolji kadar. ;)
ali zašto onda predlažu da se to zavede u celoj EU ? ako vole , nek izvole .... ali nek ne teraju i druge u ta g**na .
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja obično pikiram 20% propusnosti.
Nije mi stražnje staklo nikakav faktor za rikverc jer to odrađujem na bočne retrovizore (+ kamere/senzori di postoji).
No neovisno o tome i sa tih 20% po danu normalno vidiš sve vani... po noći se i dalje normalno vide sva svjetla u srednjem retrovizou, uz puno manje blještenja.

Super mi je i što se ne vidi unutra ako baš ne nasloniš glavu i ruke na staklo.
 
Na vrh