Na C3 truli pragovi, bolest ili iznimka?

Krky

Lakerski profesionalac
Da li još tko ima sa ovim problema?
znači samo na zadnjem dijelu praga..
danas sam sa flexom skinul skroz do zdravoga pleha, pleh je tanki ko papir, imam 3 rupe veličine 2kn..
kad gledam kroz te rupe vidim da je na tom dijelu i srednji prag doslovno nestao veličine kutije šibica, i dolazi svijetlo iz rupice i unutarnjeg praga, točno gdje se šarafi plastični nosač ručne saile.. skinul sam oblogu iznad kotača i ona rupa kao za odvod na dnu zadnje mulde di sa spaja dole sa pragom je hrđava.. očistil sam ju i reko idem ušpricati autobitumen crni u tu rupu, kad ono on na sve ove spomenute rupe šišti van :disgusted::surprised:
sve rupe sam zatvoril sa silikonom osim one 3 sa vanjske strane na pragu, njih sam napunil kitom sa plastičnim vlaknima i dio tog praga kojeg sam obrusil veličine kutije cigareta isto pokital sa tim kitom.. a u prag dobro našprical autokubita..
u tom bijesu sam zaboravil pofotkati cijelu proceduru..
Izmješal mi je deci baze pa budem to valjda sutra pobrusil i na prelaz pofarbal, i cijeli prag u bezbojni..
evo fotke kak je to izgledalo prije oko 10 dana..

Na tom desnom je več hrđa izbila..


A na ljevom su par prišteva napuhnute boje..
 

tomica0308

New member
kolega, obrati paznju na zadnji most di je ucvrscen u šasiju, meni na fordu od hrđe popucali srafi 2mjs poslje tehnickog, sva sreca da se nije to dogodilo na valjcima dok je zategnul rucnu :D , nije tako sigurno kod tebe al sam kazem primjer :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Dolje sve drugo je ko novo.. nema gram hrđe na šasiji, kamoli oko vilica i mosta..
Valjda bude ova moja mala krpancija držala dvije godine :D
 

tomica0308

New member
meni na c4 na zadnji haubi ima na dva mjesta tocno onaj rub ispod stakla kao da se farba napuhnula i moram pazit dok ga perem spuzvom da to nestrgam jer ce se vidjet bas, izgleda da je to od staklopera nekakvog opsanog mozda jer taman tu brisac to cjedi po tome, budem poslikal sutra
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da... još sam jednog videl u KC da ima prišteve na tom istom mijestu :disgusted:
Znači to im je bolest.. mislim da je problem u onom šarafu koji ulazi u unutarnji prag, a drži onaj mali plastični držač saile za ručnu..
A čuj, 2004g to je već 12g auto..
Ford, opel i škoda puno prije procvatu :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ti sa C4 u krivoj temi... uzmi samo onaj touch up kompletić ili nek ti smješa malo boje u kanticu, i riješi to sa malim kistom. Očisti, pofarbaj, malo laka i bit će dobro.

Nego... moj C3, 2007, onaj lim ispod praga mi je rajheban dosta, al ne toliko od hrđe nego divljih puteva :D A sami pragovi se čine OK za sad, mada je svake zime okupan soli.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neš sam malo gledao oko auta, digao ga u zrak... dobru udubinu imam na pragu :D Kad se gleda odozgora se ne primjeti, valjda sam baš nasjeo na nešto, nemam pojma hehe.
No i hrđu sam našao. Bio je puknut lak na jednom dijelu, pa sam krenuo čupat i zajedno sa slojem kita se sve diglo. Ispod hrđa.
Taj prag je davno bio popravljan, i izgleda da je negdje popustilo. Taman je počela kiša pa nisam stigao drugu stranu vidit i poslikat.
Sutra još ispitam situaciju i javim stanje
 

deda

New member
Kaj bi hteli,pa Mečke ,Mazde,Hyundai,Opel,Kia,Ford,BMW i tak,počnu trulit i prije.Po iskustvima limara i lakirera najmanje imaju posla na francuskim autima.
Evo na ovoj mojoj Xsari tek sad nakon 17 let su počeli trunut pragovi.
Rok auta je 12 godina i sve nakon toga je +,dakle ne kukajte,nego kupujte novi ili krpajte ove stare.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma sve 5, nikakav problem. Tu di hrđa je auto bio udaren i popravljan (u ovlaštenom). Mislim da suvozački prag, koji je origigi, nema problema, sutra pogledam.
A podnica između sjaji kao nova, u onoj boji pijeska, nigdje ništa.
 
Na vrh