Moja jahta 2.7 HDi

Odakle krenuti :D hajmo od pocetka.
Naime picasso c4 me sluzio bez ikakvih problema 3 god i doslo je vrijeme da se rastanemo. Bukvalno sam ga stavio na oglase onako bezveze da nudim zamjene za druga auta. Gledale su se vece klase vozila (lux, oprema, jaci motori). Gledao sam vw phaenton, ml 3.5 benz itd itd. Ne znam koji me djavo natjera da gledam takve motore. Uglavnom par c6 sam probavao i svidjele mi se kad sam ih prvi put vozio, znam da sam imao ponudu za zamjenu u Januaru za c6 i nesto mi prodavac nije bio bas siguran i odustanem. Naletim na jos jednu c6 bas nekidan i probam ali auto ubijeno, pregazeno, sazvakano i ispljunuto. Ajmo ponovo oglase i da vidimo koliko je pala cijena c6. Nadjem ovaj primjerak iz Banja Luke kao cijena po dogovoru, postavim upit. Kad momak odgoori cijenu, zatim odmah poruka pa svidja mi se vas Picasso. Znaci sutradan sam u BL i vracam se s c6 :D Ne znam sta sam ja Bogu skrivio :D uglavnom auto ispunjava sve moje zahtjeve i bonus je hidraulika. Ja udobnije nista u zivotu vozio nisam {sreca nemam morsku bolest, neb mogao ovo voziti}. Msm da nema potrebe da puno palamudim o autu ipak sam na citro forumu, znate bolje od mene. Zvuk V6 motora kad se stisne gas i sl, nema cijene.... Oprema je Boze pomozi, lakse mi na pisat da nema siber i el. pomjeranje volana nego da pisem sta sve ima :D
Vlasnik mi je rekao da je izmijenjeno sto sta na autu, da je ulozeno oko 2500e u 3 god (hidraulika bukvalno nova, hladnjaci, 2 egr, servisi, itd itd). E sad sta me ceka od ulaganja....
1 hidro podizac je otisao tj. lupka kad auto radi i daje mu jako ruzan zvuk
klapna dugih svjetala
parking senzor trebam zamijeniti
To je od vecih ulaganja sto sam primjetio. Sitnice nema potrebe nabrajati, sve cu u temi pisati kada nesto uradim.
Ako neko zna kakve tips and tricks s autom neka pise :D znaci kao da nikad citroena vozio nisam.
e sad pitanje, kako ugasiti alarm na c6, posto je osjetljiv i bukvalno sve detektuje, pa ga zakljucam/otkljucam i pustim da se sam zakljuca i ne aktivira alarm. Imali nacin podizanja spojlera cisto zbog koje slike ;D
Za sad ovo slika sto imam, cim bude ljepse vrijeme ide slikanje...
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Odlično izgleda C6, i pored toga što puno ljudi piše taj 2.7 je solidan i robustan motor. Servise treba samo raditi ranije, za ovaj auto je predviđen servis svakih 30.000km ili svake 2g što je suludo. Znaci svake godine ispod 20k mjenjat ulje, i ako nije problem svakih 15.000km i ako sam po sebi nije imao nekih kvarova nebi ih trebao ni imati. Vecina problema je vezana za Jaguare i Land Rovere. Naime oni koriste dizel za ciscenje FAP-a (DPF) i s vremenom se količina dizela u karteru povecava pa na šipci za mjerenje zna biti više "ulja", iz toga i proizlazi ona fora da skidaju čep za dosipavanje ulja pa pokusavaju namirisat dizel a iz tog problema proizlazi loše podmazivanje jer je ulje razvodnjeno sa dizelom. Kod PSA grupacije tih problema nema jer PSA koristi aditiv koji se pomijesa sa gorivom te skupa ulazi u cilindar i sagorjeva. Zna biti problema sa EGR-om i cijev od intercoolera je napravljena od krute plastike pa od starosti zna pucati. Također spojevi od hladnjaka i kuciste termostata bi trebalo prekontrolirati. Po meni solidan motor, malo manje potentat od 3.0, a znam jer imamo oba u kuci. Ali kada počne vući nije neka razlika, samo 3.0 reagira brže na gas ali to je jer 2.7 koristi paralelni bitubo (rade u isto vrijeme) dok 3.0 koristi sekvencijalni biturbo tj ima jedan manji turbo koji pocne vuci od 1650 i jedan veci koji preuzima na 2800 okretaja. C6 ima jos 100tinjak kg vise od C5 V6. Tom motoru fali blagi remap na 240-250ks na kojemu bi ja ugasio oba egra i potencijalno taj FAP. To je ono što mi planiramo napraviti, ali jako loše stojimo sa vremenom.
 
Alaaa ga napisa 😁 svaka ti cast

E poslan je majstoru da rjesava sitnice i da pregleda. Za sad na boci pusta vodu, ide mijenjanje i sipanje antifriza, mijenjanje ulja. Vise cu detalja znati sutra 😁 a hidropodizac da se zamijeni moram naci nekog, nece ovaj moj da se petlja 😁 uglavnom ne mora se vaditi motor, ne znam zasto su bivsem vlasniku rekli da mora
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije nužno tu slučaj... ali kada se majstorima nešto neda raditi, onda obično izmišljaju komplikacije i bubnu neku suludu cijenu. Pa ako mušterija pristane, barem će debelo zaraditi...
 
Posljednje uređivanje:
ExOduS442xb ExOduS442xb i jesam razmisljao o remapu ali ma c4 picasso mi je bilo sve izbaceno (fap, katalizatori) i letilo je auto, ali me nervirao crni dim u punom gasu. Ovde nisam ama bas nista planirao doradjivati sem zatamnjenih stakala, al vidjecemo 😁
ivan222 ivan222 vidjecemo, ovaj moj govori da neb cackao po tom. I iskreno mi rece ja nista ne bih dirao dok ne pravi problem, jedino taj ruzan zvuk. Problem su majstori kod nas samo vw i Bog. I sad koga god da pitam nece ili bi mi polomio pola stvari. Pa cemo malo sacekati da vidimo sta cemo s hidropodizaca.
 

ExOduS442xb

Racing
Mozes li snimiti taj zvuk? Baš me zanima kako se čuje, imao sam taj problema na BMW 316 (kompaktu) i svi su mi govorili da se ne zajeb s time, nekad se culo a nekad ne, ovisilo o ulju, temperaturi i gremlinima u motoru.
 
Cim stignem snimicu, bukvalno ista prica, a cuje se kao nekakvo klepetanje, kad dam gas jace klepece i tako dalje

E sad naravno problemi, samo cemo vidjet ko vise ima zivaca, ja ili c6....
Na boci gumicu na crijevu zamijenim, aj kao vlazno, pustalo vodu, filter ulja i ulje zamijenim, sve 5. Naravno zaboravim prije dizalice podignuti auto (citaj nisam znao da treba), i naravno da je sad malo visi napred nego nazad. Ma nema veze radice reset bsi i te gluposti nadoce valjda. E upravo dodjem s puta na semaforu osjetim smrad, naravno nabio temperaturu, sreca kod kuce sam, da odvrnem bocu ima vode, znaci drekno termostat. Ma idemo i to da rijesimo i sa jacim sam se borio..... 😁
Evo i zvuk navodnog hidropodizaca


Viisnu nisam uspio nivelisat, tako da ide ponovo majstoru
 
Posljednje uređivanje:

gambler072

C5 enthusiast
Parkiraj auto na ravno, spusti u min polozaj, onda ga podigni u max, spusti ponovo u min i onda u polozaj za voznju, trebao bi se kalibrirati
 
Nisam uspio, bukvalno mi predji dio podigne na max a pise normal. I onda ga cima malo dole malo gore, a pumpa radi. Prosli vlasnik mi je rekao da je mijenjao oba senzora visine (prednja) i pumpu
 

Cutac

Prèkaroš
Nisam ekspert, ali kad se auto digne bez da se ovjes stavio u max visinu i ako se nije skinuo čep rezervara LHM-a, mislim da se može neka membrana negdje sjebat radi preniskog tlaka negdje.

Ak se ne varam, trebao bi ga spustiti u servisni, odčepiti rezervar, začepiti i onda dignuti.
 
Na vrh