Moj VTS :)

Milosh

Test
Molim Saleta da ukloni Milosha sa foruma i da mu se s pravom oduzme auto.
Moze, i predlažem da se auto proda i da se od toga plati hosting za forum za sledecih 30 god. Ili da ga daju tebi. :D :D :D

[size=8pt] Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk[/size]
 

Cutac

Prèkaroš
Ljudi, ja sam imao 8V, auto je užasno neudoban, gori je od c4. Tiši je, više opreme, jači, ali nemoš sjediti u njemu.

Moze, i predlažem da se auto proda i da se od toga plati hosting za forum za sledecih 30 god. Ili da ga daju tebi.
Ja bih rađe lovu, treba za kvačilo, električara, senzore...

Da, kvačilo trese i proizvodi zvukove, morat ću novo stavljati.
:cenzura::cenzura::cenzura:emti VTS

Akumulator je slab, pali eco mod nakon 10 minuta. Jel on može biti uzrok problema?
 

Cutac

Prèkaroš
Evo da rezimiram što znam do sada od manje strašnoga prema strašnome.
-limitator baca grešku
-hrđa malo po podvozju
-ne radi rasvjeta interijera, pada napon
-kvačilo trese
-ponekad zadrobi kad brzo šaltam u treću
-računalo nudi opciju zakretnih farova, a očito auto ne podržava, no što je gore, na service.citroen stoji da ima xenon, a auto zapravo nema, što bi značilo da je lupljen pa da su jeftinije sredili, a kunuli su se da nije udaren

Zaključak? I dalje tvrdim da je kupovina rabljenih auta ludost i da sam idiot što sam ga kupovao. Da, lijepo ide, ali više problema nego dobroga je donio. Vidjet ću jel CIB ima povijest rada na autu.

Sad mi je na pamet pao Pavel i njegov auto koji nije isti kao na serviceu.
Ali opet, zašto bih imao opciju u računalu ako farovi ne podržavaju. Ili možda podržavaju?

Ne, i upute kažu da to dolazi samo sa xenonom, što znači da su me za:cenzura::cenzura::cenzura:ali.
Svaka čast prodavaču.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trebalo bi vidit jel ima instalaciju za perače provučenu... sumnjam da bi se netko toliko potrudio da ju sakrije. Ako ju ima 99,99 je razbijen i složen na halogene. Ali i ovako puno toga upućuje nato.

No dobro... ne mora bit prestrašno, razbijaju se auti pa i dalje voze savršeno godinama. Vidi jedino krakove šasije na šta liče detaljno, i trebalo bi pogledat kako kotači stoje na optici. I datume na staklima. Ako je to OK boli te kuki.

Aku stavi nov kad je već bal.

Za hrđu, ako nije strašno je super ovo ;) Premažeš i nemaš brige
 

Cutac

Prèkaroš
Ma hrđu sredim i sam, nije ni procvjetalo, samo posmeđilo.

Stakla su ok, osim ako ga je slupao dok je izvozio iz salona. Sutra ću potražiti instalaciju za pranje, ali opet me tješi Pavelov C5.
A opet, kad je moj c4 udaren, otišao je branik, maglenka, far, hauba, posuda za pranje šajbe, a udarac je bio sa 6 km/h, dakle praktički nikakvo opterećenje na ništa.
To kažem moooooooooožda je tako bilo, ali ja smatram da je udaren, pogotovo jer branik malo zjapi kod farova.

Ali da, auto razbiješ i voziš normalno. Buraza je kamion drapio u guzicu, sredilo se i već 10 godina sve najnormalnije.

Opet ponavljam što sam svima rekao, dao je kćeri da ga vozi već godinu i pol, da je opasan, valjda to ne bi napravio.

I budem otišao u CIB da vidim što prepoznaju na autu. Možda nisu najbolji servis, ali mogu vidjeti što je kakvo.
I jedino me malkoc brine hoće li automatsko podešavanje snopa sada raditi.

Dam ti ja 1000€ da te rijesim briga :p
Može, ti uplati pa ti pošaljem slike dijelova koje uzmem za te novce :D :whistling:

Eh da, Ivane, budući da ti znaš sve o svjetlima, jel se može preći sa xenona na halogene, a da sve šljaka?
 

diegos

Well-known member
Procesljaj i osigurace, mozda je neki oznacen za headlight wash ili kako vec

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
E da, da, pametno.

Ako radi niveliranje stvarno me nije briga. Sada mi je prioritet srediti unutrašnju rasvjetu.
A i imam xenon kit od 300€, lako se sve sredi :D

Kvačilo, sinkroni, hrđa, to su problemi koji dođu s vremenom i srede se, svjetla su takva kakva su, jedini zaista problem je to što pada napon na plafonjeri.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pumpa je ista za stakla i farove pa su vjerovatno na istom osoguraču.

Što se tiče prelaska na halogen, tebi preostaje samo isključit ovu obavjest što iskače i vozi dalje.
Makar bi ja ma tvom mjestu nazad na Xenon... bilo retrofitom, bilo kupovinom origigi farova (rabljenih jel).
 

Cutac

Prèkaroš
I ja bih rado imao tvornički xenon, ali trenutno mi zaista nije prioritet, ne treba mi taj trošak.
Jedino što su ovi farovi dosta loši, meni svaki c4 prve generacije koji ide u sustret blješti. Svaki.

Kako testirati jel radi niveliranje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Upali auto, svjetla, u ler i ručna. Ti gledaj u far, a Bolek nek sjedne na gepek :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A nek bude nježan, no svakako bi moralo bit dosta :D

Inače farovi sa autonivelacijom obično kod paljenja odrade svoj ''ples''... ali ovako ćeš bit 100% siguran.
 

Milosh

Test
Pumpa je ista za stakla i farove pa su vjerovatno na istom osoguraču.
Jesi siguran? :confused: 99% sam siguran da nije ista pumpa za stakla i farove. Barem na 4-5 auta sam vidio da za farove uvijek postoji druga pumpa. Kada sam na Focusu ugrađivao oem xenon, nabavio sam pumpu za pranje farova koja se ugradi u istu posudu kao i pumpa za stakla. Pumpa za pranje farova je inače prilično veća i puno puno jača od pumpe za pranje stakala, zbog visokog pritiska koji je potreban da se mlaznice izbace napolje. Evo primjer, prema fabričkim šemama, kod Focusa na pumpu za stakla vode žice presjeka 0.5 mm2, a za pumpu farova 2mm2. Mislim da je pranje stakala i farova mogla raditi jedna pumpa na onim starijim sistemima gdje ispred fara stoji mala mlaznica a pored nje brisač za far, ali ne na ovim novijim kojima prskalice izlaze iz branika.

edit: evo sad sam gledao u Sedre-u za C4, različita je oznaka i opis dijela za pumpu za pranje stakala i pumpu za pranje farova.


jedini zaista problem je to što pada napon na plafonjeri.
Jesi ozbiljan? Ja bih rekao da ti je to najmanji problem.

Što se toga tiče, pogledaj i zamjeni osigurač koji je zaslužen za ta svjetla. Ne bih rekao da je vjerovatno da su svjetla za čitanje na jednom osiguraču a glavna u krovnim lampama na drugom, ali nije isključeno. Pošto ti se napon tako ponaša, moguće je da je osigurač izgorio (ili izgubio kontakt a da ti to i ne vidiš) i da je između njegova dva dijela ostalo korozije ili gareži koja provodi struju, ali samo mizerne količine struje. Dok nema potrošnje ona provodi svega par mA i to ti multimetar očitava, ali čim neki potrošač povuče više struje, ona je ne može prenijeti. Ako nije do osigurača moguće je da ti se to dešava na nekom drugom mjestu u strujnom krugu (neki konektor).

Što se tiče svjetala, pošto nemaš točkić za nivelaciju u kabini, 100% je originalno imao xenone. Svaki auto sa halogenim farovima mora imati točkić za nivelaciju (osim naravno Citroena sa hidraulikom, a on pretpostavljam nema hidrauliku?) a ni jedan sa xenonima nema taj točkić. Tako da je 99% udaran sprijeda, što naravno samo po sebi ne znači ništa loše.

I da, mislim da ne trebaš svoju kupovinu polovnog auta koja je po meni bila pomalo impulsivna upoređivati sa svim ostalim kupovinama polovnjaka.
Sretno!
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi ozbiljan? Ja bih rekao da ti je to najmanji problem.
Zašto?
Sve drugo su mehanički problemi koji se riješe, ovo je struja i pitaj boga u čemu je problem.
Koliko sam danas istražio, konektor za plafonjeru izgleda kao da je oštećen. Ali to ide električaru nek se on bori sa time. Sva rasvjeta interijera je na istom osiguraču.


Da, nema hidrauliku, a nema ni kotačić.

Treba otkriti koliki je udarac bio. Možda bude sreće pa je bila samo kozmetička šteta.
 

Milosh

Test
Zašto?
Pa zato sto je unutrasnje svjetlo jedna od najmanje bitnih stvari na autu, cak da ga nikad ne napravis, nije kraj svijeta.

Možda bude sreće pa je bila samo kozmetička šteta.
Vjerovatno jeste. Bitno je samo da osnovna konstrukcija podvozja nije bila uvijena od udarca, a to se da vidjeti po gredama i drugim elementima.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa zato sto je unutrasnje svjetlo jedna od najmanje bitnih stvari na autu, cak da ga nikad ne napravis, nije kraj svijeta.
E, ali meni je problem kada ne znam koji je izvor problema.
Eventualna greška limitatora je očito normalna stvar za C4 I, sa zakretnim svjetlima problem više nemam :D i to su sve greške gotove.
Ostao je redovni, novo kvačilo, novi sinkroni, saniranje hrđe, to su sve relativno jednostavne stvari.
A stropno svjetlo, e to može biti svašta. A i inače mi ništa strujno nije od ruke, pa je se bojim :D
 
Na vrh