Moj bivši C3 1,4 Hdi 2003g.

ZlatkoC4

Well-known member
Evo dok čekam novi C4, da vam predstavim moj nedavno prodani C3 s kojim sam se družio nepunih 11g.
Mogu reči da me auto nikada nije ostavio na cesti i da je slušal. Redovno je održavan svake godine bez obzira na km mu je mjenjano ulje i filteri. napravio mu veliki servis. ma auto za 5. Potrošnja mu je bila od 3,5 do 4,5l a zimi cca5l.
Ulje mu nikad nisam dolio jer ga nije gotovo niš niti trošio gledajuči mjerač.

Osim gore navedenih servisa mjenjanjani su prednji diskovi, zadnji amortizeri. te sam promjenio oba dva ležaja na zadnjim kotačima iako je majstor rekao da mogu još izdržati. Auto je prodan sa nešto malo više od 140,000tkm.
u prilogu slike.









Dobra stara pila, uvjek je išla.:)
 

charllie

Active member
Veoma lijep auto za razliku od pola i ostale garde ,kolko cujem pouzdan i sparavan pa bi njegovu klasu mogli nazvat C3 klasa.Ja sam takodjer razmisljo o njemu zbog potrosnje i odrzavanja posto godisnje obrnem koli 30 jezer kilometri ali tesko bi mi bilo bez hidraulicara,mozda dodje pikaso u pitanje ali neznam ili benzin 1.6 16v ili 1.6 hdi kojeg se bojim zbog fap-a.;)
 

ZlatkoC4

Well-known member
1.6 hdi kojeg se bojim zbog fap-a.
Nema te što plašiti fap on se skine i očisti kod dobrog majstora za male pare. Dolije se nova tekučina i vozi. Puno ljudi ne održava redovno automobile ulje, filteri i dr. tako da brzo unište motor i onda im je marka vozila kriva a ne oni.
Također grješe mnogi sa izborom motora dizel-benzin. Dizel je za one koji putuju otvorenom cestom minimalno dva puta mj. tako da se može pročistiti čađa. ako je auto u gradskoj vožnji večinom onda je izbor benzinac.
moj otac ima saru staru 12god. i prešla 78.000km benzinac.
hoču reči samo da je važno znati za čega vam treba vozilo i na temelju togo kupiti i održavati vozilo i voziti čete se dugo i bezbrižno.
 
Na vrh