možda se čovjeku ventilator doslovno UPALI kad ugasi motor, neovisno da li je radio tokom vožnje (odnosno nije radio u vožnji - kratka relacija i sl.)
A prema njegovom pisanju radi se o tome a ne o nastavku rada nakon gašenja motora... to bi svakako bilo čudno?
Bravo čovječe ti me jedini razumiješ, ono sa curama je O.K., ali nedaj Bože da to žena pročita morao bih odmah na servis. Šalu na stranu, ali problem je u tome da se ventilator zaista upali svaki puta nakon gašenja motora, a kada motor radi ventilator miruje. Bio sam već na dijagnozi, te sam tamo osim ovoga primjetio još nekoliko nelogičnosti. Zadana radna temp. antifriza je 105°C i kada antifriz dostigne tu temp. (ali doslovno tada), tek onda računalo zada termostatu da se otvori nekakvih 2-6%. Tako je on radio oko minutu sa opisanim parametrima, onda je tip iz servisa dodao gas (3000-4000 obrtaja), te ga tako držao isto oko minutu. E sada tu je nelogičnost- termostat se otvara oko 80%, a temp. antifriza pada na 80°C, dalje ne znam na kojoj bi se temp. zaustavila, jer je tip prekinuo turažu. To mi je malo preniska temperatura, pa u starijim autima tu je oscilacija od 102-94°C. Dakle rashladni sustav ima potencijala spustiti temperaturu motora, ali termostat sve do temp. od 105°C drži otvoen protok antifriza na 2-6%. Dakle zaključujem, ne bi mi bilo čudno da se i upali ventilator ali samo ako je prethodno i termostat otvoren 100%. Ovako motor radi na max. dopuštenoj temp., a termostat otvoren 2-6%!?? Tu sam još zaboravi napomenuti da su majstori nakon turaže ponovno pustili auto u leru da dostigne 105°C, a negdje na 90°C ventilator se uključio i kratko provrtio u manjim obrtajima, nakon čeg se isključio i nije se više palio sve dok majstori nisu ugasili motor. Odmah nakon gašenja ventilator se uključio????
Imam ja još jedno iskustvo na prošlom C4 sa problemom temperature antifriza. Imao sam ugrađen plin i u periodu najnižih temperatura zimi plin redovito počne štekati, ali samo na temperaturama zraka nižim od -10°C. Nazovem majstora plinskih sustava, a on ko iz topa da mi je temperatura motora niža od 65°c, te plinski sustav niti ne može funkcionirati kako treba, a i ja sam na temperaturnoj skali primjetio da nešta nije uredu jer mi je znao sa 1 crtice odmah prijeći na 3. (normalna rad. temp.), a tijekom vožnje je znao i sa 3. prijeći na 2. crticu, dakle niže od normalne radne temp. Mislim da te nekakve mušićavosti i nelogičnosti termostata upravljanog računalom Citroen nije uspio riješiti do dana današnjeg. Valjda su zato i ukinuli temperaturnu skalu da se manje zabrinjavamo.