Mazda 6 pulsiranje volana kod kočenja

Franz

Well-known member
Ono kad googlaš problem, pa te google s prvim rezultatom vrati na CFH. :)

Uglavnom sve mi je jasno. Sve sam pročitao ovdje u istoimenoj temi.

Znači, kod jačeg kočenja (silazak s AC na 160 kmh) mi se prije mj dana počelo događati da volan lagano vibrira lijevo-desno, pa sve jače. U gradu se to ni ne osjeti pri malim brzinama, pa sam nekako na to sve zaboravio dok mi nije stigla obavijest od osiguranja da mi istječe uskoro. To je u ponedjeljak, a majstor me može primiti tek zva dva tjedna. Svakako ću mijenjati ili pločice ili diskove ili komplet. To bez daljnjeg. Malo me hebe dio oko tehničkog. Hoće li to utjecati na rezultat na valjcima na tehničkom?
 

Cutac

Prèkaroš
Da, 99% diskovi. Moguće krajnici, seleni, ležaj(evi) kotača, amortizeri, ali 99% diskovi.

Od mene preporuka za TRW HC diskove i pločice koje na TRW stranici izbaci uz njih.
 

Franz

Well-known member
Nema šanse, ne dolaze niti blizu uvjeta gdje se taj problem javlja.
(y) Ajde, super!

Jel pulsiranje prati i zvuk?
Baš ništa. Nečujno. Čim pustim kočnicu, volan ne vibrira. Najizraženije je kod jačeg kočenja na većim brzinama, a ako je veća brzina pa krenem lagano povećavati pritisak kočnice, trzanje volana se gotovo ni ne osjeti. Kažem, u gradu na brzinama 50-70 se gotovo uopće ne osjeti.

Od mene preporuka za TRW HC diskove i pločice koje na TRW stranici izbaci uz njih.
Hvala. Sad ne znam koji su gore. Vjerojatno tvornički ugrađeni. Auto je 2017. Čudi me malo što su diskovi u 4,5 godine prdecnuli... 🤨
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prošlo je valjda već desetljeće i nemogu naći video sa predstavljanja modela. Bio je veliki naglasak na smanjenju mase, cijela filozofija dizajna i mislim da su između ostalog spomenuli i olakšane diskove, uz tanji lim, manje varova i matica, manje šarafe, pa i nije nekočudo.
Brzim preletom neta vidim da je to nekakva generalna falinga na to modelu
 

Cutac

Prèkaroš
Čudi me malo što su diskovi u 4,5 godine prdecnuli...
Zavisi i kako su voženi. Ako se ne zna kočiti, vrlo lako odu :)
Znam ljude koji jedu pločice i trese im na kočenju jer drže gas dok ne trebaju kočiti i onda koče ko sivonje, ukopaju auto i ostanu sjediti na kočnici. Tako se disk lokalno pregrijava, prenosi se materijal sa pločica na disk i krene treskati.
Često zadnji diskovi imaju crne fleke po sebi. To je od toga, vruć disk, potegneš ručnu i ostane tako.

Plus ako se sa vrućim diskovima prolazi kroz lokve, eto iskrivljenja, pogotovo ako je ovako kako Ivan kaže, disk manje mase.
 

Franz

Well-known member
Znam ljude koji jedu pločice i trese im na kočenju jer drže gas dok ne trebaju kočiti i onda koče ko sivonje, ukopaju auto i ostanu sjediti na kočnici. Tako se disk lokalno pregrijava, prenosi se materijal sa pločica na disk i krene treskati.
Za sebe odgovaram da vozim defenzivno, mičem nogu s gasa, planiram usporavanje i stajanje, kočim linearno kad znam da ću morati stati ili intezivno kad je krizna situacija. Za svoju gospođu baš i ne znam, ali imam indicije da nije baš tako. :) Još uvijek se semafor čeka u prvoj sa stisnutim kuplungom. Ali, dobro, ima i gorih sranja u životu. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ali, dobro, ima i gorih sranja u životu. :D
Ima, kad šaltaju u nižu i samo puste kvačilo. Kad usporavaju, sjede na kvačilu, ali i dalje šaltaju redom brzine bez da puste kvačilo, ko da sekvencijalca voze. Kad iz druge u vožnji idu u prvu i sjede na sinkronu ko retardi.
Autoškole na cestu ne puštaju vozače nego invalide.

**** te to, šaltaju, stišću i puštaju kvačilo, a pod milim bogom nemaju pojma šta rade.
 
Na vrh