Letva ili vilica

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Bio sam danas na izvanrendom tehničkom, baš kako sam se i interesirao u toj temi. Džabe je i dečki su u CVH bili ekstremno susretljivi.

Ovjes suh i utegnut na milimetar. Amrotizeri izvrsni, distribucija kočenja skoro u decimalu ista (znači da ništa nije upalo između diska i pakne niti jedna priteže više), nigdje lufta.
ALI kucka nešto letva iako je suha. Kaže čovjek da me to ne treba brinuti dok ne procuri. Je li to doista tako? Ovo što zateže lijevo, kaže da može biti do selena vilice i kugle na vilici, a koju on fizički ne vidi. Èudi me, ali hajde. Vjerujem mu dok netko ne kaže suprotno.

Kaže da bi je trebalo skinuti, pa vidjeti u kakvom je stanju. Kaže da bi bio prvi slučaj kojeg je on vidio da zateže zbog letve.
Meni je nešto palo napamet, samo da isključim letvu, pa me zanima je li to OK dijagnostika. Znači, dignuti prednji dio auta, osloboditi kotače od težine i upaliti ga, pa vidjeti hoće li se kotači okrenuti u zraku. Ako da, je li bi to značilo da zateže zbog letve. Odnosno da pušta semering, pa na jednoj strani letve veći tlak okreće u lijevo?

Zna li netko ovako iz glave, ako je vilica, pošto je to i mijenjaju li se u paru? :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Gorane, skoni do Pule, da ga "opravimo" :D

Onda ćemo na drag race da vidimo koga guši FAP. :D

Optika, pa gume, pa seleni. Tim redom. Letva u načelu ne zavlači, ali se ograđujem ovako na daljinu. ;) Da, to bio bio dobar garažni test letve. Ako ti se volan okrene s kotačima u zraku, onda si stvarno u problemu. ;)
 
Na vrh