Ler gas ventil ili nešto drugo?

Dalibor

Dado Tornado
MAP je očitao kako ne štima tlak usisne grane.
meni još uvijek izgleda kako negdje vuće falš zrak.
provjeri sve spojeve i crijeva koje imaju veze sa usisnom granom.
onaj mali pimpek u toj plastici obriši nakon što posprejaš WD-om, šarafciger omotan s nečim.

MAP možeš provjeriti:

kada ga vratiš na usis, i daš kontakt na ključu, izmjeri između onog što dolazi (konektor) na krajnji lijevi izvod MAP-a i mase (treba biti 5Volti istosmjerno).

za provjeru rada MAP-a moraš spojiti konektor (kojeg si maloprije mjerio) i upaliti auto.
zaturiraj ga da povuće zrak.
sad je malo zeznuto - naime moraš izmjeriti između desnog i srednjeg izvoda, znači probaj se prikačit na na taj spoj (na konektor) tako da su konektor i MAP spojeni. potraži di bi mogo uhvatit napon.
napon mora varirati od nula do 5Volti istosmjerno.

provjeriš ga za 10min, što bi kupoval drugog. a sumnjam da je otišo.
 

zoran37

New member
Sad kad sam ga očistio i sredio i malo se provozao neće auto više nikako, ni sa gasom ni bez gasa ni nikako. Upali i krepa odma.
 

3.0 v6

New member
ti si sad to čistil i odpajal sve konektore i sad ti je zapamtil pun k**ac greški.. nema veze kaj nije bil dati kontakt svejedno si zapamti greške...sad ljepo k nekome na dijagnostiku da ti zbriše greške... znam imal sam taj problem na xsari i isto sam sve čistil, i onda je bilo još gore, samo ti otiđi k nekome na dijagnostiku i bude ti to riješil
 

zoran37

New member
Stavio sam drugi senzor polovan ali dobar i auto normalno bez greške radi.
Na diagnostici sam bio i odma je pokazala da je taj senzor otišao, grešku od njega mi je rekao pobrisat kad stavim dugi senzor mada nema potrebe za tim jer ne utječe na rad auta, greška je ostala samo zabilježena i ništa više.

Pa eto da ne dužim, kvar otklonjen, MAP senzor krivac.
 

darekb

New member
Xantia 98god., 1.8 16 V
Pisao sam već o problemu, ali idemo opet.:)
U zadnje vrijeme sve češće imam poblema sa paljenjem auta (bez dodavanja gasa pri paljenju jednostavno se ugasi).Ne uvijek, niti je bitno je li hladan ili topao,dovoljno da iritira.
Mehaničar mi kaže da bi trebao baš u tom trenutku spojiti dijagnostiku pošto u memoriji nema grešaka, a to mi baš i nije izvedivo.
Krenuo bih od zamjene ler gas ventila, pa me zanima da li je bitan samo prihvat na kućište ili ima još faktora?
Isplati li se uzeti ovako nešto:
http://www.ebay.com/itm/Stepper-Motor-IAC-Valve-Citroen-Xantia-Xsara-C95181-1920V7-6NW009141-431-B13-00-/260965269600?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3cc2be0060&vxp=mtr

Pozdrav
 

Dalibor

Dado Tornado
tog s ebayija imaš rabljenog u dijelovima za 200kn ili manje...
(provjeri si ga: između dva unutarnja pina trebaš imati između 40-60 ohma otpor, i između dva vanjska pina mora biti 40-60 ohma, 4 su izvoda/pina iz njega meni se čini)

ali nisam siguran bili "ono" što održava rad u leru bilo povezano sa paljenjem motora :hmmm:
više stvari tu igra...

pogledaj si imaš li na kompjuteru oznaku SL96-1 ili SL96-9, možda je i on prduno ili nešto na tom tragu, jer su xantije sa njim imale serijsku grešku, ali nisam ziher bili on radio probleme sa paljenje, prije sa vožnjom...
 

Lakii

Well-known member
Ne mora ti biti stvar do tog ventila. Kada se auto uspije upaliti i zagrijati, da li mu je minimum stabilan? Ako je onda najvjerojatnije nije stvar tog ventila.
Moze ti biti pumpa goriva ili prljav filter. Ili mozda cak prljavi injektori.
Kada su mjenjani filter zraka, svjecice?
 

darekb

New member
pogledaj si imaš li na kompjuteru oznaku SL96-1 ili SL96-9, možda je i on prduno ili nešto na tom tragu, jer su xantije sa njim imale serijsku grešku, ali nisam ziher bili on radio probleme sa paljenje, prije sa vožnjom...
Kompjuter je SL96-6 rev.3 ili neko takvo zlo

Ne mora ti biti stvar do tog ventila. Kada se auto uspije upaliti i zagrijati, da li mu je minimum stabilan? Ako je onda najvjerojatnije nije stvar tog ventila.
Moze ti biti pumpa goriva ili prljav filter. Ili mozda cak prljavi injektori.
Kada su mjenjani filter zraka, svjecice?
Kad je auto zagrijan problema nema, normalno radi u leru.
Paljenje je druga stvar, nikad ne znam kada će zaje..., neki put cijeli dan radi bez greške, a neki put cijeli dan zaje...(pri paljenju mislim)
Danas je krenuo zezat,prvi put se ugasio pa sam drugi put morao duže anlasat da upali, pri tome je bilo par detonacija iz auspuha i osjetio se miris benzina.
Nakon paljenja i 10-20 sekundi držanja na gasu proradi normalno.
Sviječice mijenjane prije cca 10tkm, filter goriva i zraka prije 25.
Gledam da ne vozim na rezervi, ulio sam prošli mjesec aditiv za čišćenje dizni, ali džabe:)
Uhvatio sam se motorića ler gasa jer meho kaže da čudno zuji, a najlakše i najjeftinije bi bilo da je do njega.
 

skafetin

New member
Kompjuter je SL96-6 rev.3 ili neko takvo zlo



Kad je auto zagrijan problema nema, normalno radi u leru.
Paljenje je druga stvar, nikad ne znam kada će zaje..., neki put cijeli dan radi bez greške, a neki put cijeli dan zaje...(pri paljenju mislim)
Danas je krenuo zezat,prvi put se ugasio pa sam drugi put morao duže anlasat da upali, pri tome je bilo par detonacija iz auspuha i osjetio se miris benzina.
Nakon paljenja i 10-20 sekundi držanja na gasu proradi normalno.
Sviječice mijenjane prije cca 10tkm, filter goriva i zraka prije 25.
Gledam da ne vozim na rezervi, ulio sam prošli mjesec aditiv za čišćenje dizni, ali džabe:)
Uhvatio sam se motorića ler gasa jer meho kaže da čudno zuji, a najlakše i najjeftinije bi bilo da je do njega.
Da sitija si me problema sa bivšim autom
Ovako zamjena motorica ler gasa, novi potenciometar,čišcenje usisa i leptiraste zaklopke te samog utora motorica ler gasa, te prominija relej paljenja.Iza tog sve je radilo bez greške,a ima san iste probleme ka i ti
 

darekb

New member
Eto, promijenio sam cijelu usisnu granu kako sam rekao.
Nisam bio baš siguran da će uspjeti ali auto pali i vozi, gdje ćeš više?:)
Imam par nedoumica, pa ako neka dobra duša zna neka mi odgovori:
- Koliko mora biti napeta sajla gasa u leru, prije je bila napeta,sad je kao
mlohava ćuna, a sve je kao isto ( auto radi i prima gas)
- Èudio sam se injektorima, karikirano stari imaju rupe ko kuća, a "novi" su kao
sito, opet kako to ako su grane s istog tipa motora?
- Sa novom granom radi na povišenim okretajima( ne pada ispod 1000-1200),
da li treba vremena da stvari "sjednu" ili pravac dijagnostika?

Uglavnom, polovično sam zadovoljan sa tendencijom porasta:)
 

darekb

New member
Riješio sve probleme.
Zamijenio sam položaj crijevima zraka na kućištu ler gas ventila i time riješio problem okretaja u leru.
Gas sajlu sam napeo, ali sam ju nakon par vožnji vratio u stari položaj, radi normalno.
Dijagnostika ne pokazuje greške, auto od petka radi normalno!
Eto, bilo me strah sve to raskopati, ali na kraju ne ispada neki problem.
Žao mi je što nisam poslikao.
Imam usisnu granu viška, pa ako kome treba...;)
 

Onyx

New member
Pozdrav ekipa, ja novi i odmah s problemom, kako drugacije, pa da se nadovezem na temu jer i meni MAP smrdi ko krivac za probleme, ali da priupitam prije nego pocnem kopati sa svojim skoro-pa-nula poznavanjem mehanike.

Daklem, moja Xantia 1.8 isto ima problema sa paljenjem bez obzira na temperaturu, bilo toplo ili hladno moram dodati gasa i gnjaviti anlaser 15-ak sekundi. Veci problem je sto u voznji pocne stucati, ne samo da uspori nego doslovno pocne kociti motorom, a ako i umre (jer se mamlaz ispred mene vazno vozi 14,5 km/h u VW-u pa nemogu lupit po gasu) odbija se upaliti sve dok ne maknem i vratim kontakt. Nakon toga mogu upaliti i na "guranac", ali ako samo pokusam stisnuti i pustiti kvacilo prije nego maknem kontakt ne dogadja se apsolutno nista.

Da nije do toga da moram "resetirati" kontakt sumnjao bih na svjecice ili kablove ali ovako...

Samo da jos napomenem, ovo je samo pri relativno niskim okretajima, kad prijedjem iznad nekih 2200-2500 vise ne zafrkava. Bar do sad nije ili nisam zamjetio.
 

darekb

New member
Nisam ni ja neki genijalac za mehaniku, ali jesi razmišljao o bobini?
Meni je krepala prije par godina, simptomi su bili slični.
Ima ovdje i pametnijih od mene, možda saznaš kaj!:)
 
Na vrh