Ler broj okretaja i štucanje

Rexi

New member
Primjecujem da mi u leru motor radi neravnomjerno, ali ne stalno i nema pravila u smislu toplo-hladno.
Broj okretaja se ne povecava, barem se kazaljka ne mrda, međutim auto na 1-2 sekunde kao da štucne, zatrese se.
Podsjeca me kao kada nestaje goriva kod tomosa, samo sto u ovom slucaju ne gubi snagu nego se povecaju okretaji i malo "zatrese".

Dali je to normalno? :confused:

Èini mi se da sada kada dolaze hladniji dani da je to malo češće nego po ljeti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Inače ne vidim previše smisla u aditivima, al mogao biš puknut onaj za injektore i pun tank kvalitetnog dizela. Pa vidi...
Ako ne pomogne, morat ćeš u servis svakako
 

Milosh

Test
Sigurno da nije normalno, ali ne mora biti ni nešto kritično i hitno. Moguće je da je do injektora, ali moguće je i da je neki od senzora počeo da otkazuje pa s vremena na vrijeme pošalje krivi signal.

Trebalo bi kao prvo vidjeti ima li zapisanih kakvih grešaka (dijagnostika).

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Malo živahne vožnje? :angel:

Ili ćeš riješiti problem ili ćeš ga pogoršati i prije riješiti :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Primjecujem da mi u leru motor radi neravnomjerno, ali ne stalno i nema pravila u smislu toplo-hladno.
Broj okretaja se ne povecava, barem se kazaljka ne mrda, međutim auto na 1-2 sekunde kao da štucne, zatrese se.
Podsjeca me kao kada nestaje goriva kod tomosa, samo sto u ovom slucaju ne gubi snagu nego se povecaju okretaji i malo "zatrese".
Tri slova za tebe: EGR

:)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moze bit svasta, prvo na dijagnostiku, a akp nista ne pokaze treba odvojit vremena, pripremit osckloskop, grafove, unimer i polako pjeske sve ispitat. Ja bi krenuo od nekih banalnih stvari kao npr, propustanja usisne grane (provjeris plinom za upaljac, lagano oko usisa ispustas pa ako skoce obrtji tu pusta), zacepljenja iste, prigusne zaklopke filtera zraka/goriva, vakuum, pa onda lagano prec na relej i tlak dobavne pumpe goriva, senzore razne, tlak common rail pumpe itd...
 

igor001

New member
Meni se isto tako auto ponašao,čak je i krepavao a ne samo gubio obrtaje. Svako jutro sve dok nisam radio servis i zamjenio filter nafte..zadnji servis sam odradio bez zamjene filtera nafte i sad mi je opet počelo dok je mašina hladna a od zamjene filtera nafte je prošlo oko 30000km..mislim da je vrijeme za zamjenu mada još ne krepava ali gubi obrtaje dok je hladan
 

era970

Member
ja imam isti probem sa 2.0 hdi 16v
kada je hladan motor, na leru radi - zatrokira - ugasi se
kada je zagrejan motor, na leru radi normalno , mozda jednom da jedva primetno zatrokira ali nastavi da radi mirno
 

era970

Member
Danas zamenio filter goriva, ociscen EGR, ociscen leptir i sve te zahebancije. Sad radi normalno. Nadam se da ce tako i ostati. Cene: filter goriva Meka 11e i rad 50e
 

Profiler07

Well-known member
Leptir gasa je nepotrebno cistiti ako je elektronika riknula na njemu,provjeri sa drugim leptirom ali ne zaboravi da moras na lexiji odraditi kad ubacis novi leptir gasa
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam EGR na Scenic cistio na 6m,jer je bio relativno lako dostupan. Kad se nakupi to otpada od sagorevanja, dolazi do neravnomernog rada motora. Ne znam gde je sad na 2.0 hdi
 
Na vrh