Lampica za akumulator

Grga

New member
Upalila se neki dan lampica za akumulator na instrument tabli, al ne svjetli intenzivno kao kod provjere pred paljenje motora. K tome kada se da gas, malo se intenzitet smanji. Promijenio regler sa novim na alternatoru. Nema promjene. Displej napona na akumulatoru koji imam ukopčan pokazuje s ugašenim motorom 12, 2V, a kad je upaljen sad pokazuje 12,4 dok je prije pokazivao 14,4V. Akumulator je star godinu dana i u super je stanju. Nedavno je držao svjetla upaljena 3 sata kad sam došao.
Pomoć ekipo. Ima koji dobar i korektan električar u Zagrebu a da nije u Podsusedu jer mi trenutno predaleko. Više centar i istočna strana grada.
 

charllie

Active member
Ja mislim da ti je najjeftinije nabavit rabljeni altenetor a pasu ti i od pezoa a ak mislis s autom duze uzivat kupi novi jer ti je i rotor pohabani.
 

RI-222

New member
tako je meni na ax-u vec 3 godine,tako da mozda bolje ne dirati dok ne prestane puniti skroz,sto se vise trosila upali to lampica jace svijetli.
 

Grga

New member
Promijenio regler. Ista stvar. ma imam od starog bx-a 16 trs 85' alternator koji sam skinuo. malo drugačije izgleda. nema regler za ubaciti ko ovaj već je kao "zatvoren". no znate o čemu pričam. pa sam mislio njega staviti. ne vjerujem da bi sad zezao. isti su nosači. a radio je na 1.9 mašini koja je stavljena zadnja na tom 16 trs.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Promijeni diodni most na alternatoru imaš kupiti u Tokiću,trebaš lemilicu oko 50w i polako žicu po žicu.Usput pogledaš ležaje i to je to.

 

deda

New member
Al ga mudrujete,odi kod autoelektričara i neka napravi što treba i miran si dok traje cijeli auto,kaj ga filozofirate i od svega radite gatanje u grah.
 

Grga

New member
Da , imam 2 ventilatora i klimu koja ne radi (za nju tražim ko bi mi to popravio korektno sljedeće ljeto)

Mislim da mi se od Dede savjet sviđa najviše. Odem tam sa zamjenskim koji imam, ak paše , stavi ga i provjeri, ak ne paše, popravi ovaj. Platim parsto kuna, imam garanciju i vozim bez straha.
 

deda

New member
Nikada ni na kojem autu ne čeprkam po altenatorima i anlaserima,jer nemam strojeve,alate,rezervne dijelove i ne za:cenzura::cenzura::cenzura:avam se sa četkicama,namotajima ,diodama,reglerima,ležajevima i slićnim stvarima,jer električarske radione imaju sve što treba napraviti da ti to reparira i onda si miran i imaš garanciju.
Dok ja to rastepem,idem okolo tražit po dučanima dijelove,natrag složim,a opet ne možeš srediti kolektor i pikse, jer trebaš tokara koji zna to napraviti,potrošim više vremena ,benzina i drek napravim ,nego koliko košta da ti to napravi prava radiona. Stavljati neki drugi,je samo privremeno rješenje,jer neznaš u kakvom je stanju i dokle će trajat.
 

Grga

New member
usput, kada ga palim čuje se prvih par minuta nekakvo slabo zujanje koje nije bilo prije ovog problema i koje raste s gasom. Vjerujem da je povezano s tim. Sljedeći tjedan riješavam to. Fala na savjetima.
 

Lix

New member
ako zuji otišli su i ležajevi... nekih 400 kn sve skupa računaj više nebi trebalo bit, tu kod mene u servisu di znam otić pomoć u fušu je takva cijena odprilike, normalno nije za sve aute isto, najviše o djelovima ovisi, ruke i utrošeno vrijeme su uvijek tu negdje ;)
 

Grga

New member
evo riješio. Stavio od starog bx-a kojem sam poskidao djelove prije par godina mitshubishijev alternator.A njega sam tada kupio repariranog od jednog majstora i vozio ga par godina dok bx nije ošao na otpad. To zmontirao i provjerio Sporiš u Podsusedu. radi odlićno. Navodno su ti japanski najkvalitetniji.
 
Na vrh