Lampica motora upaljena, motor trokira (bobina/injektor)

Marko

Well-known member
Re: Ne radi kako treba

Marko, a kakva je situacija s Pandom u Èakovcu?
Izvini, sad sam tek vidio upit...
Tamo sam zadnji put bio pred 7 g. - nisam bio nešto pretjerano oduševljen pa sam prestao odlaziti, bil sam spreman platiti par sto kuna više ali dok sam ih videl kako "s voljom i elanom" rade jednostavni servis reko ne hvala. Uglavnom obiđi majstore koje imaš i objasni simptome, slušaj Mrčelu starog lisca kaj treba pogledati i auto ostavi onom koji ostavi najbolji dojam (profesionalnost, želja da sa pozabavi i da ti riješi problem) - jer na kraju krajeva majstora koji budu ti rekli "bumo pogledali" imaš koliko hoćeš... ;)
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Riješeno.. (nadam se)

Problem je bio u BOBINI!
Bio danas u Èakovcu u Pandi i pregledana kompletna instalacija i ispitani svi senzori.. Jedino je u bobini bila greška.. Zamjenjena, dobio garanciju godinu dana, auto sad ide onako kako treba, a ja sam lakši za 2000kn..

A što se samog servisa tiče-očito se onda u tih 7 godina dosta toga promjenilo..
Ja veću profesionalnost u životu nisam vidio.. Prema toj mojoj buhtlici se odnosili ko da sam im dopeljal auto vrijedan 2 milijuna kn..

eto..
 

Marko

Well-known member
Re: Ne radi kako treba

Bitno da auto složen i da ide kako treba. A ako su se u servisu toliko promjenili na bolje onda je to za pohvalu i nek tak i dalje nastave.
 

migmig

New member
Re: Ne radi kako treba

pozdrav imam jedan sličan problem imam c3 1,1 godina 2008 u zadnje vrijeme počeo je nemirno raditi ko na tri cilindra probali smi zamijeniti bobinu ništa zatim sviječice ništa auto se jednostavno guši nekad mu puhne pa ide malo normalno pa opet problemi i primijetio sam da kad počne trokirat ne prima gas više od 4000 okretaja tu mu je plafon jednostavno ga guši na toj turaži molim pomoč i hvala.:eek:
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

pozdrav imam jedan sličan problem imam c3 1,1 godina 2008 u zadnje vrijeme počeo je nemirno raditi ko na tri cilindra probali smi zamijeniti bobinu ništa zatim sviječice ništa auto se jednostavno guši nekad mu puhne pa ide malo normalno pa opet problemi i primijetio sam da kad počne trokirat ne prima gas više od 4000 okretaja tu mu je plafon jednostavno ga guši na toj turaži molim pomoč i hvala.:eek:
Senzor temperature rashladne tečnosti,loše gorivo,regulator pritiska,pumpa u rezervoaru. Probaj odvrnuti čep pa vidi jel izlazi pritisak iz rezervoara.:cool:http://www.francuskiautomobili.com/t9-senzori-u-motornim-vozilima#27224 evo ovde ćeš naći potrebne podatke o tvom problemu.Srećno!:D
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

zaboravio sam još napisati da se dijagnostika motora pali onda se s vremenom ugasi ili počne migat
Ovo sve što sam nabrojao proveri,a i sve konektore očisti.
Probaj otkačiti lambda sondu ,pa vidi. Leptir gasa očisti .
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Re: Ne radi kako treba

Riješeno.. (nadam se)

Problem je bio u BOBINI!
Bio danas u Èakovcu u Pandi i pregledana kompletna instalacija i ispitani svi senzori.. Jedino je u bobini bila greška.. Zamjenjena, dobio garanciju godinu dana, auto sad ide onako kako treba, a ja sam lakši za 2000kn..

A što se samog servisa tiče-očito se onda u tih 7 godina dosta toga promjenilo..
Ja veću profesionalnost u životu nisam vidio.. Prema toj mojoj buhtlici se odnosili ko da sam im dopeljal auto vrijedan 2 milijuna kn..

eto..
Pozdrav.Akumulator treba biti u redu i obavezno svječice koje idu u orginalu ili zamjenske ali po broju (dve ,tri ,ili četiri elektrode ako nisu takve po broju ,sje..... ti bobinu ponovo).Imao sam slučaj da je akumulator dobro verglao ali je bio malo slabiji sa primanjem struje(star),na motoru su bile svječice sa 4 elektrode ,a inače ide jedna elektroda produžena.Prdnula bobina ,stavio drugu za par dana i druga.Događalo se sljedeće.Sviječice su potrživale velik izvor energije,i auto je išao dobro dok je akumulator bio dobar .Kad je akumulator oslabio ,a svječice tražile svoje i povukle veću količinu struje nego što je bobina mogla plasirat ,dođe do zagrijavanja u bobini i ona pregori.Da su svječice bile original auto bi najvjerojatnije još radio na stari akumulator dok bi mogao verglat.Trebalo mi tri dana da skožim o čem se radi a dijagnostika mi samo izbacivala da ne radi 4 cilindar(ECM fault).Nažalost nekad ni sa dijagnostikom se ne može baš sve jer ona daje kvar a ne uzrok kvara.(radilo se o vectri c).Ovo objavljujem samo kao primjer.
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

Pozdrav.Akumulator treba biti u redu i obavezno svječice koje idu u orginalu ili zamjenske ali po broju (dve ,tri ,ili četiri elektrode ako nisu takve po broju ,sje..... ti bobinu ponovo).Imao sam slučaj da je akumulator dobro verglao ali je bio malo slabiji sa primanjem struje(star),na motoru su bile svječice sa 4 elektrode ,a inače ide jedna elektroda produžena.Prdnula bobina ,stavio drugu za par dana i druga.Događalo se sljedeće.Sviječice su potrživale velik izvor energije,i auto je išao dobro dok je akumulator bio dobar .Kad je akumulator oslabio ,a svječice tražile svoje i povukle veću količinu struje nego što je bobina mogla plasirat ,dođe do zagrijavanja u bobini i ona pregori.Da su svječice bile original auto bi najvjerojatnije još radio na stari akumulator dok bi mogao verglat.Trebalo mi tri dana da skožim o čem se radi a dijagnostika mi samo izbacivala da ne radi 4 cilindar(ECM fault).Nažalost nekad ni sa dijagnostikom se ne može baš sve jer ona daje kvar a ne uzrok kvara.(radilo se o vectri c).Ovo objavljujem samo kao primjer.
Ovo malo majstora zna,da svećice srede bombinu.
Ovo je vrhunski opisano,a može svaki lajik da razume.:D
 

Automatic

Well-known member
Re: Ne radi kako treba

Automatic opelasu:euforija::euforija::euforija::aplauz:
:)
Premenil sam marku vozila i ti si glavni krivac za to .Potpuno si me zarazil sa citroenom i sad se moram učiti o hidraulici:Sve ti bum to naplatil jednog dana da ti bu muka kak se bumo nalejali, ko krave.

Ovo malo majstora zna,da svećice srede bombinu.
Ovo je vrhunski opisano,a može svaki lajik da razume.:D
Ma dok dojdemo do 100te sve bumo znali same nikakva korist od nas jel nas bu taman počel prati alzehaimer( valjda se tak piše ,več sad nemerem dvije stvari zapamtiti kad idem u dućan)
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

Premenil sam marku vozila i ti si glavni krivac za to .Potpuno si me zarazil sa citroenom i sad se moram učiti o hidraulici:Sve ti bum to naplatil jednog dana da ti bu muka kak se bumo nalejali, ko krave.



Ma dok dojdemo do 100te sve bumo znali same nikakva korist od nas jel nas bu taman počel prati alzehaimer( valjda se tak piše ,več sad nemerem dvije stvari zapamtiti kad idem u dućan)
:hmmm:LOLLOLLOLLOLLOLLOL
 

deda

New member
Re: Ne radi kako treba

To ti je kad ljudi meču svašta jer vjeruju marketingu i najviše se povode za cjenom.Recimo Alfa nikad neće dobro raditi sa drugim svječama osim originalnih,ali nemreš ljude to uvjerit jer te njezine su skupe ko dragi kamen i onda kupuju neke druge i sve crkava i za:cenzura::cenzura::cenzura:ava.
 

rale25

New member
C3 1.4i 2008g
Ovakav je problem. S vremena na vrijeme se auto zatrese i upali lampicu motora (antipollution fault), nekad zna ostati i bez snage, jednom sam ga jedva upalio, odnosno upali na sekundu i odmah se ugasi. Na dijagnostici javlja grešku na četvrtom injektoru, sva četiri injektora sam nosio na čišćenje i namjerno sam stavio d
taj problematični četvrti na mjesto prvog. Vozio mjesec dana bez problema i sad javlja grešku na prvom injektoru, jučer kupim novi injektor i promjenim i danas mi opet upali antipollution fault.
 

Dalibor

Dado Tornado
na mojem c3 1,4 kada su odlazili injektori obično su odšetali po dvoje odjednom, na 70 i 100 000 km.

nisu odjednom riknuli, nego se snaga povremeno gubila uz paljenje lampica.

kada ga jače opteretiš, recimo 150 kmh na autocesti, onda će skroz otići onaj koji lagano rikava
 

igor

New member
C3 1.4i 2008g
Ovakav je problem. S vremena na vrijeme se auto zatrese i upali lampicu motora (antipollution fault), nekad zna ostati i bez snage, jednom sam ga jedva upalio, odnosno upali na sekundu i odmah se ugasi. Na dijagnostici javlja grešku na četvrtom injektoru, sva četiri injektora sam nosio na čišćenje i namjerno sam stavio daj problematični četvrti na mjesto prvog. Vozio mjesec dana bez problema i sad javlja grešku na prvom injektoru, jučer kupim novi injektor i promjenim i danas mi opet upali antipollution fault.
Računalo misli da je neispravan senzor ili su neka mjerenja napona ili otpora izvan tolerancije. To bi mogao biti bilo koji broj stvari.
Ali, stvarno teško je reći iz paljenja lampice kontrolne ploče upozorenja. Automobil pohranjuje više specifičnih kodova greški u kompu nego što se može pročitati s OBD čitačem krajnji alat je lexia. Kodovi ti mogu dati trag na to gdje gledati, ali kod neće reći što promijeniti. Jel si brisao grešku poslije zamjene injektora ako nisi moguče da je komp to zapamtio pa opet upalio grešku.
 

AX-ja

èudo jedno
C3 1.4i 2008g
Vozio mjesec dana bez problema i sad javlja grešku na prvom injektoru, jučer kupim novi injektor i promjenim i danas mi opet upali antipollution fault.

pa koju gresku javlja danas?
prvo spoji dijagnostiku.
ne treba zuriti.
 
Na vrh