Ne radi kako treba
Pozdrav.. nastojat ću biti detaljan, a vi me nastojte spasiti agonije
Auto je C3 iz 2002. godine, motor 1.1 benzinac.. kupio ga prije malo više od godinu dana..
Problem je nešto slično ovome:
http://www.citroenforum.hr/citroen-c3-114/lampica-motora-upaljena-ne-vuce-ispravno-2892/
Uglavnom, sestra vozila, usporila kod prelaska prek pruge, dala gas, auto počeo raditi kao na 3 cilindra, nema snage, upalila se lampica motora..
Stala kod dućana, dolazim ja po auto, nema nikakvih vidljivih oštećenja na motoru, sve žice i šarafi su tu, palim auto i osim što lampica žmiga i tri puta zacvili kad ga se upali, nema ništa čudno, auto ide sasvim normalno, uskoro i lampica ugasne..
Svejedno idem na dijagnostiku-očita grešku na klapni zraka (tak nešto,ak se dobro sjećam), veli majstor nije to ništa, ak auto ide normalno-samo vozi..Svejedno dam promjeniti svječice i filter zraka..
Nakon kojih mjesec dana-ja vozim, počne zacukavati kad se dodaje gas na izlasku iz zavoja, nakon par takvih situacija opet se pali lampica i gubi snagu, zvuk ko da radi na 3 cilindra.. Gasim auto, upalim-ide normalno..
Opet k električaru, ostavim auto na par dana da riješe kaj se riješiti treba, zovu me da dođem po auto jer autu ništa nije! ha? Vele da ili su dizne ili bobina, ali njemu nikakvu grešku ne javlja pa nema kaj mijenjati.. Zimu prebavio relativno OK, jer sam se vozio uglavnom samo do posla, relacije od oko 3 km, i kad je radio pod čokom, pod malo večim okretajima onda nema problema..
Kad je došlo malo toplije vrijeme opet cuka, ali sad sam skužio, kad počne čudno raditi pustiš gas, ako nastaviš pritiskati gas-upalila se bude lampica i auto bude čudno radio dok ga ne ugasiš. Kad radi na leru-ne radi mirno, kao da svako malo zatrokira..
Uočim u posudici za vodu tragove ulja-da, ode dihtung glave, idem na servis, srede to, auto jedno vrijeme ide dobro (nekih 2 tjedna), ali opet počne.. Vozim ga opet tam nek očiste injektore..
(dijagnostika otrkriva nekakvu grešku kod ubrizgavanja goriva)
Očiste dizne, vele da su dvije bile dobre, dvije lošije.. Uoči se razlika u vožnji, ali i dalje problemi.. Kod vožnje sa preko 2000 okretaja-sve je ok, ali mirnija vožnja ispod 2000 je nezamisliva, trokira na svako dodavanje gasa.. Isto tako vožnja u rikverc- okretaji moraju biti na 3000 da bi uspio ući u garažu.
Isto tako dok radi pod ler gasom, kad dodaš gas prvo zartokira, strese se pa se tek onda razvrti..
I evo, opet neki dan se lampica upalila, sljedeći dan ugasila..
Pa koji mu je bog?
Ne vjerujem da je netko imao toliko brige, ali ima li tko bar približno kakvu ideju? Meni sad to smrdi još jedino na struju, dakle bobina.. Ili sam čuo nešto sa ugađanjem klapne zraka? Na to da treba mijenjati komp još neću pomišljati.. :disgusted: