Lampica motora upaljena, motor trokira (bobina/injektor)

ZoxPa

Member
I ja sam imao isti kvar 2009 godine a popravljen je zamjenom injektora, iz razloga što mu je probijena izolacija. Preko 2000 obrtaja lampa dijagnostike motora se pali a ispod 2000 obrtaja se gasila.
Ubačen i novi software u ovlaštenom servisu i za sada sve je ok.
 

Krky

Lakerski profesionalac
upalila mi se jučer u jutro lampica motora, auto radi kako je i prije radil, sve ok, tekučine sve na broju, i idem navečer do grada lampica se ugasi i dalje se višr ne pali:confused::confused:
da li bi bilo potrebno da idem da mi ga spoje na komp? ili da samo dalje teram??
 

Krky

Lakerski profesionalac
vjerojatno se izblesirali senzori :confused:

eto, ipak sam danas otišel na dijagnostiku makar mi se ugasila lampica motora, uzo mi čovek 50kn
bile su 3 greške: senzor protoka zraka, neki senzor papučice kuplunga ak sam dobro rekel, ako to ne postoji nek me netko ispravi, i senzor neke temperature, isto nisam zapamtil koje:confused:
to sve dalje radi besprijekorno, za sad, kroz neko vrijeme budemo ponovili radnju, pa bumo vidli kaj se bu događalo..
kaže mešter da su mi dize ko nove, ko jedna 100%, da nema ni zere odstupanja:cool::cool:
 

Mrèela

New member
upalila mi se jučer u jutro lampica motora, auto radi kako je i prije radil, sve ok, tekučine sve na broju, i idem navečer do grada lampica se ugasi i dalje se višr ne pali:confused::confused:
da li bi bilo potrebno da idem da mi ga spoje na komp? ili da samo dalje teram??
Nema tu nikakvih problema,to je nešto bilo trenutno.
Ako se upali i ne gasi se ,e onad treba reaogovati.
Samo po gasu!:D
 
Posljednje uređivanje:

unique

New member
Ne radi kako treba

Pozdrav.. nastojat ću biti detaljan, a vi me nastojte spasiti agonije :D

Auto je C3 iz 2002. godine, motor 1.1 benzinac.. kupio ga prije malo više od godinu dana..
Problem je nešto slično ovome: http://www.citroenforum.hr/citroen-c3-114/lampica-motora-upaljena-ne-vuce-ispravno-2892/

Uglavnom, sestra vozila, usporila kod prelaska prek pruge, dala gas, auto počeo raditi kao na 3 cilindra, nema snage, upalila se lampica motora..
Stala kod dućana, dolazim ja po auto, nema nikakvih vidljivih oštećenja na motoru, sve žice i šarafi su tu, palim auto i osim što lampica žmiga i tri puta zacvili kad ga se upali, nema ništa čudno, auto ide sasvim normalno, uskoro i lampica ugasne..
Svejedno idem na dijagnostiku-očita grešku na klapni zraka (tak nešto,ak se dobro sjećam), veli majstor nije to ništa, ak auto ide normalno-samo vozi..Svejedno dam promjeniti svječice i filter zraka..

Nakon kojih mjesec dana-ja vozim, počne zacukavati kad se dodaje gas na izlasku iz zavoja, nakon par takvih situacija opet se pali lampica i gubi snagu, zvuk ko da radi na 3 cilindra.. Gasim auto, upalim-ide normalno..
Opet k električaru, ostavim auto na par dana da riješe kaj se riješiti treba, zovu me da dođem po auto jer autu ništa nije! ha? Vele da ili su dizne ili bobina, ali njemu nikakvu grešku ne javlja pa nema kaj mijenjati.. Zimu prebavio relativno OK, jer sam se vozio uglavnom samo do posla, relacije od oko 3 km, i kad je radio pod čokom, pod malo večim okretajima onda nema problema..

Kad je došlo malo toplije vrijeme opet cuka, ali sad sam skužio, kad počne čudno raditi pustiš gas, ako nastaviš pritiskati gas-upalila se bude lampica i auto bude čudno radio dok ga ne ugasiš. Kad radi na leru-ne radi mirno, kao da svako malo zatrokira..
Uočim u posudici za vodu tragove ulja-da, ode dihtung glave, idem na servis, srede to, auto jedno vrijeme ide dobro (nekih 2 tjedna), ali opet počne.. Vozim ga opet tam nek očiste injektore..
(dijagnostika otrkriva nekakvu grešku kod ubrizgavanja goriva)
Očiste dizne, vele da su dvije bile dobre, dvije lošije.. Uoči se razlika u vožnji, ali i dalje problemi.. Kod vožnje sa preko 2000 okretaja-sve je ok, ali mirnija vožnja ispod 2000 je nezamisliva, trokira na svako dodavanje gasa.. Isto tako vožnja u rikverc- okretaji moraju biti na 3000 da bi uspio ući u garažu.
Isto tako dok radi pod ler gasom, kad dodaš gas prvo zartokira, strese se pa se tek onda razvrti..
I evo, opet neki dan se lampica upalila, sljedeći dan ugasila..

Pa koji mu je bog? :mad:
Ne vjerujem da je netko imao toliko brige, ali ima li tko bar približno kakvu ideju? Meni sad to smrdi još jedino na struju, dakle bobina.. Ili sam čuo nešto sa ugađanjem klapne zraka? Na to da treba mijenjati komp još neću pomišljati.. :disgusted:
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Da li vi to onda odmah u startu mislite da ovo nema veze sa bobinom?

Leptir gasa, svi oni senzori i sve ono kaj se nalazi ondje su očiščeni i kompletna usisna grana očiščena, zamjenjene o-ring brtve na usisnoj..

I još jedan podatak- auto sasvim normalno radi neke 3-4 minute nakon hladnog starta.. Znači dok se malo ne zagrije možeš se sasvim normalno voziti, u zavoj uči i u 4. brzini i potegne iz zavoja bez ikakvih problema.. I kad je hladan i na leru radi mirno..

Btw, može neke smjernice gdje se nalaze senzor radilice i senzor temperature?
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Našao i senzor temperature i senzor radilice..
Senzor radilice je bio malo prljaviji, pa opran benzinom, ali ništa se nije promjenilo, opet sve po starom..
Mrčela, zahvaljujem na linku, ali ono..ne kužim čirilicu :hm:
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Dajte mi onda preporučite nekog sa područja zagorja-varaždina-zagreba tko se stvarno kuži u francuze i ima bogato iskustvo otklanjanja kvarova s takvih auta.. Nekog tko neće nagađat i pokušavat nego će to riješit i amen..
Koji su uopće ovlašteni servisi za Citrone tu na ovom području?
Koliko se ovi kod Prikratkog u Vž-u kuže u Citroene?

:hm:
 

Marko

Well-known member
Re: Ne radi kako treba

Prikratki je "nafriško" preuzeo Citroen (to vjerojatno znaš), moguće da su kod njega prešli mehaničari od bivšeg koncesionara - moguće da i nisu, također tu je i pitanje umijeća u obavljanju posla.

Senzor radilice je bio malo prljaviji, pa opran benzinom, ali ništa se nije promjenilo
I ja sam čistil ABS senzor na kočnicama za probu međutim nije pomoglo jer je senzor bio pokvaren i crknuo je (multimetar pokazao 0.00). Vjerovatno je i kod tebe isto sa nekim od ta dva senzora...
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

aljujem na linku, ali ono..ne kužim čirilicu
Kolega ima na Hrvatskom jeziku,ovaj drugi link,predpostavio sam da nećeš razumeti.
Proveri labda sondu,pritisak goriva (pumpe) ,proveri vn. kablove svećice,skini svećicu i vidi u kakvom je stanju ,to može dosta toga da kaže o sagoravanju.
Ne bi bilo loše videti i EGR ventil,vakum kako funkcijoniše.http://ljiljana1201.wordpress.com/category/druga-godina/razvoj-sistema-paljenja-benzinskih-motora/ Pogledaj ovaj link možda ti pomogne. :cool:

Kolega ,vrlo moguće da je crko neki od senzora,treba električar ili auto mehaničar koji znaju šta i kako se meri,pa izmeriti vrednosti svih pobrojanih senzora.
Ne znam koliko bi pomoglo da iskopča jedan po jedan pa vidi kako se motor ponaša,to može sam .:cool:
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Marko, a kakva je situacija s Pandom u Èakovcu?

Mrčela, zbunjuje me to kad odštekam konektor sa bilo kojeg od navedenih senzora-auto crkne.. izuzetak je senzor temperature, kad njega odpojiš odmah se pali ventilator na kileru.. Po tome, da neki senzor ne valja, auto nebi radio.. :confused:
A kod nas mehaničari za plakati.. Dođem da dignemo auto na dizalicu da provjerimo zašto trese na kočenju, a on u čudu: Kakvu to servo letvu imaš? Na struju?? :eek: Sve me strah dati takvom da mi prčka po autu :D
Meni po ovom s linka najviše smrdi na MAP senzor.. :thinking:
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

Meni po ovom s linka najviše smrdi na MAP senzor..
Jeste senzori su dobri ako tako reaguju.Ako sumljaš na MAP skini ponovo i očisti nekim sprejom za odmašćivanje pazi da ga fizički ne čačkaš mnogo,proveri i konektor i te žice,a možeš na svima da to proveriš.Evo ti slika i objašnjenja oko nekih senzora možda ti pomogne.https://www.google.rs/search?q=map+senzori&client=firefox-a&sa=G&rls=org.mozilla:sr:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=FbQfUt2nE8XVtAaZ54CIBw&ved=0CGEQsAQ&biw=683&bih=308#facrc=_&imgdii=_&imgrc=UpYzzTvIsKDrMM:;vzmAdG2RiPPbLM;http%3A%2F%2Fs1.postimage.org%2F1s5ksskxw%2FPhoto164.jpg;http%3A%2F%2Fwww.opelclub.rs%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D27%26t%3D50453;180;135,http://www.automobilizam.net/moguci-kvarovi-u-radu-motora/ ima i ovde nešto možda pomgne.Jesi li pregledao svi el. instalaciju,vakume,kakav ti je katalizator?
 

unique

New member
Re: Ne radi kako treba

Sve žice na konektorima su ok, konektori "dihtaju", odnosno nema vlage unutra i spojevi nisu oksidirani, svejdno svi spojevi našpricani kontakt sprejem..
Danas se sestra vozila i veli da ide katastrofalno, ni jednu uzbrdicu nije prošla bez problema..

U ponedjeljak definitivno ide nekam u servis.. ako mi uzmu lovu, a ne neprave ništa, kupujem karnistar benzina, polijevam auto i palim.. majke mi.. :twisted:
 

Mrèela

New member
Re: Ne radi kako treba

Danas se sestra vozila i veli da ide katastrofalno,
Jesi gledao svećice kako izgledaju,jesi gledao iskru na svećicama,jesi gledao egr ventil,kako radi pumpa goriva,kakva je pritisak iz te pumpe,kakav je katalizator? Na ta pitanja nisi odgovorio,a nisi ni gledao.Sve to pregledaj,rekao sam ti i creva od goriva da pogledaš. Da nije loše gorivo ,kako se to počelo dešavati i od kada.:cenzura::cenzura::cenzura:ga to je nov auto ne bi trebalo da je nešto ozbiljno.Proveri ovo pa ćemo videti dalje. A,možda se javi neko od majstora da pomogne.Pozdrav!:cool: E,skoro sam zaboravio,probaj ako ide na egr ono gumeno crevo od vakuma izvadi ga sa egr -a i nabi neki šaraf i probaj onda,ako je elektronski ond trebaju instrumenti da se ispita. Golega sada sam ponovo pročitao tvoj pos s početka,pa to je 2002 g. auto tu je upitno sve. Ja bih se skoncentriso na egr i katalizator,što ne znači da ne treba sve ono što sam pobrojao da se ispita.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh