Pozdrav svima.
Htio bih podijeliti svoje iskustvo popravka dva kvara, kvake suvozackih vrata te straznji lijevi prozor. Takoder trebam vase misljenje oko problema s kojima se sada susrecem.
Prvi problem.
Vec neko vrijeme mi izbacuje poruku Engine fault no uvijek nestane nakon par paljenja. Uocio sam da to nastaje kod goriva na rezervi + potencijalno na uzbrdici, po osjecaju kao da se neki dio pomakne u rezervoaru. Punjenjem rezervoara se to rjesava ili na nizbrdici ili bez ikakvog objasnjenja.
No od nedavno se javila ta poruka i u ovoj situaciji. Auto radi normalno, upaljeno grijanje, gasim auto, ventilator radi kao da je podivljao. Palim ga, i dalje vrti ventilator, u voznji kao da mu je tesko, vibrira auto da se moze osjetiti, cuje se cudnjikav zvuk kao da jos nesto paralelno radi. Gasim-palim auto, sve u redu nakon toga i prestaje tresti.
Drugi problem.
Na nizim okretajima cuka, ali samo prilikom otpustanja kvacila, nisam to primijetio prije, pojavilo se vjerojatno unutar 2 god (HAKov mehanicar nije smatrao da je neki problem), a nakon jaceg gasa prilikom otpustanja kvacila nestaje taj problem. Takoder, u voznji naglim stiskom gasa (kvacilo nije dirano) pocinje ponovno cukanje (npr. kod naglog ubrzanja prilikom pretjecanja). Polaganim dodavanjem gasa se to ne dogada. Mozda ima veze sto sam vise poceo voziti po gradu u zadnjih 2 god pa se nesto zastopalo.
Molim vase misljenje.
C4, II, 2011., vti, 1.4, 95 konja, 75.000 km. Osim redovnih servisa mijenjane kocnice komplet i popravci navedeni ispod. Nista drugo mijenjano. Cesto vozen na rezervi.
Iskustvo s rjesavanjem problema:
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav,kada se ocistio kvaka je radila normalno.
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav, kada se ocistio kvaka je pocela raditi normalno.
Prozor sam zeznuo otvaranjem kada je bilo sjenilo za sunce na njemu, pa ga je povuklo unutra i nije se bas dalo zatvoriti, a bome ni otvoriti. Razlog: prozor iskocio malo van putanje i gume su se nesto pomaknule. Rijeseno namjestanjem guma.
Oba popravka su bila cijena 2 sata rada majstora.
Hvala.
Nikola
Htio bih podijeliti svoje iskustvo popravka dva kvara, kvake suvozackih vrata te straznji lijevi prozor. Takoder trebam vase misljenje oko problema s kojima se sada susrecem.
Prvi problem.
Vec neko vrijeme mi izbacuje poruku Engine fault no uvijek nestane nakon par paljenja. Uocio sam da to nastaje kod goriva na rezervi + potencijalno na uzbrdici, po osjecaju kao da se neki dio pomakne u rezervoaru. Punjenjem rezervoara se to rjesava ili na nizbrdici ili bez ikakvog objasnjenja.
No od nedavno se javila ta poruka i u ovoj situaciji. Auto radi normalno, upaljeno grijanje, gasim auto, ventilator radi kao da je podivljao. Palim ga, i dalje vrti ventilator, u voznji kao da mu je tesko, vibrira auto da se moze osjetiti, cuje se cudnjikav zvuk kao da jos nesto paralelno radi. Gasim-palim auto, sve u redu nakon toga i prestaje tresti.
Drugi problem.
Na nizim okretajima cuka, ali samo prilikom otpustanja kvacila, nisam to primijetio prije, pojavilo se vjerojatno unutar 2 god (HAKov mehanicar nije smatrao da je neki problem), a nakon jaceg gasa prilikom otpustanja kvacila nestaje taj problem. Takoder, u voznji naglim stiskom gasa (kvacilo nije dirano) pocinje ponovno cukanje (npr. kod naglog ubrzanja prilikom pretjecanja). Polaganim dodavanjem gasa se to ne dogada. Mozda ima veze sto sam vise poceo voziti po gradu u zadnjih 2 god pa se nesto zastopalo.
Molim vase misljenje.
C4, II, 2011., vti, 1.4, 95 konja, 75.000 km. Osim redovnih servisa mijenjane kocnice komplet i popravci navedeni ispod. Nista drugo mijenjano. Cesto vozen na rezervi.
Iskustvo s rjesavanjem problema:
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav,kada se ocistio kvaka je radila normalno.
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav, kada se ocistio kvaka je pocela raditi normalno.
Prozor sam zeznuo otvaranjem kada je bilo sjenilo za sunce na njemu, pa ga je povuklo unutra i nije se bas dalo zatvoriti, a bome ni otvoriti. Razlog: prozor iskocio malo van putanje i gume su se nesto pomaknule. Rijeseno namjestanjem guma.
Oba popravka su bila cijena 2 sata rada majstora.
Hvala.
Nikola