Kvaka, prozor, cukanje i poruka Engine fault: repair needed

njakopic

Member
Pozdrav svima.

Htio bih podijeliti svoje iskustvo popravka dva kvara, kvake suvozackih vrata te straznji lijevi prozor. Takoder trebam vase misljenje oko problema s kojima se sada susrecem.

Prvi problem.
Vec neko vrijeme mi izbacuje poruku Engine fault no uvijek nestane nakon par paljenja. Uocio sam da to nastaje kod goriva na rezervi + potencijalno na uzbrdici, po osjecaju kao da se neki dio pomakne u rezervoaru. Punjenjem rezervoara se to rjesava ili na nizbrdici ili bez ikakvog objasnjenja.
No od nedavno se javila ta poruka i u ovoj situaciji. Auto radi normalno, upaljeno grijanje, gasim auto, ventilator radi kao da je podivljao. Palim ga, i dalje vrti ventilator, u voznji kao da mu je tesko, vibrira auto da se moze osjetiti, cuje se cudnjikav zvuk kao da jos nesto paralelno radi. Gasim-palim auto, sve u redu nakon toga i prestaje tresti.

Drugi problem.
Na nizim okretajima cuka, ali samo prilikom otpustanja kvacila, nisam to primijetio prije, pojavilo se vjerojatno unutar 2 god (HAKov mehanicar nije smatrao da je neki problem), a nakon jaceg gasa prilikom otpustanja kvacila nestaje taj problem. Takoder, u voznji naglim stiskom gasa (kvacilo nije dirano) pocinje ponovno cukanje (npr. kod naglog ubrzanja prilikom pretjecanja). Polaganim dodavanjem gasa se to ne dogada. Mozda ima veze sto sam vise poceo voziti po gradu u zadnjih 2 god pa se nesto zastopalo.

Molim vase misljenje.

C4, II, 2011., vti, 1.4, 95 konja, 75.000 km. Osim redovnih servisa mijenjane kocnice komplet i popravci navedeni ispod. Nista drugo mijenjano. Cesto vozen na rezervi.

Iskustvo s rjesavanjem problema:
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav,kada se ocistio kvaka je radila normalno.
Kvaka se po otvaranju zastekala i nije se vracala, pa se nakon rucnih intervencija uspjela vratiti. Razlog: feder u samoj kvaki je bio hrđav, kada se ocistio kvaka je pocela raditi normalno.

Prozor sam zeznuo otvaranjem kada je bilo sjenilo za sunce na njemu, pa ga je povuklo unutra i nije se bas dalo zatvoriti, a bome ni otvoriti. Razlog: prozor iskocio malo van putanje i gume su se nesto pomaknule. Rijeseno namjestanjem guma.

Oba popravka su bila cijena 2 sata rada majstora.

Hvala.
Nikola
 

dinko1981

Well-known member
Trebas spojit neku dijagnostiku i ocitat greske.

Auto radi normalno, upaljeno grijanje, gasim auto, ventilator radi kao da je podivljao. Palim ga, i dalje vrti ventilator, u voznji kao da mu je tesko, vibrira auto da se moze osjetiti, cuje se cudnjikav zvuk kao da jos nesto paralelno radi.
Ovo mi izgleda kao safe mod koji se aktivira zbog neke od gresaka
 

Cutac

Prèkaroš
Na nizim okretajima cuka, ali samo prilikom otpustanja kvacila,
Brtva preko poluge druk lagera možda ne dihta pa ti ulazi vlaga, možda pušta neki semering pa proklizuje kvačilo, možda je potrošeno, možda je korpa pregrijana, ...

Takoder, u voznji naglim stiskom gasa (kvacilo nije dirano) pocinje ponovno cukanje (npr. kod naglog ubrzanja prilikom pretjecanja).
Provjeri da su ulje i antifriz na maksimumu i pravac autocesta. Ako imaš OBD skener, spoji da pratiš rashladnu. I onda tipa Zagreb-Karlovac gas do poda nekih 5 minuta, pa ga pusti do 120, drži tako minutu, pa gas do poda i u krug do Karlovca. I onda isto nazad. Možeš i neki aditiv za čišćenje dizni ubaciti prije toga.
Ispravan auto bi to bez greške trebao podnijeti, ako krepa - otkrio si problem, a ako ne krepa, možda prodiše.
Ja dok sam svome to radio barem jednom mjesečno je duplo ljepše radio i išao nego sada, nakon par mjeseci gradske vožnje.
 

markan1000

Well-known member
Vec neko vrijeme mi izbacuje poruku Engine fault no uvijek nestane nakon par paljenja. Uocio sam da to nastaje kod goriva na rezervi + potencijalno na uzbrdici, po osjecaju kao da se neki dio pomakne u rezervoaru. Punjenjem rezervoara se to rjesava ili na nizbrdici ili bez ikakvog objasnjenja.
No od nedavno se javila ta poruka i u ovoj situaciji. Auto radi normalno, upaljeno grijanje, gasim auto, ventilator radi kao da je podivljao. Palim ga, i dalje vrti ventilator, u voznji kao da mu je tesko, vibrira auto da se moze osjetiti, cuje se cudnjikav zvuk kao da jos nesto paralelno radi. Gasim-palim auto, sve u redu nakon toga i prestaje tresti.
ovo gore i ne mora nužno biti povezano. Ova prva situcija s gorivom na rezervi, da nije možda do pumpe goriva?
 

njakopic

Member
ovo gore i ne mora nužno biti povezano. Ova prva situcija s gorivom na rezervi, da nije možda do pumpe goriva?
To i ja mislim da bi moglo biti, no tankanjem iznad rezerve nestaje poruka. Nisam zato nista radio po tom pitanju.

Evo prvih informacija.

Izgleda da je ta tresnja bio safe mod, a dijagnostika je pokazala bobina i svijecica na 1. cilindru. Nije bilo iskre pa sam prakticki vozio na 3 cilindra.

Mijenjam 1 bobinu i 4 svijecice pa javim novosti nakon toga.
 

Memphis

Active member
Drugi problem.
Na nizim okretajima cuka, ali samo prilikom otpustanja kvacila, nisam to primijetio prije, pojavilo se vjerojatno unutar 2 god (HAKov mehanicar nije smatrao da je neki problem), a nakon jaceg gasa prilikom otpustanja kvacila nestaje taj problem. Takoder, u voznji naglim stiskom gasa (kvacilo nije dirano) pocinje ponovno cukanje (npr. kod naglog ubrzanja prilikom pretjecanja). Polaganim dodavanjem gasa se to ne dogada. Mozda ima veze sto sam vise poceo voziti po gradu u zadnjih 2 god pa se nesto zastopalo.
Prema svemu sudeći auto ti trokira. Svjećica ili bobina diagnostika će ti reći na kojem cilindru. Ovo kaj ti se ventilator pali može biti kad ti termostat ostane otvoren osim ako nije klima u pitanju.
 

njakopic

Member
Prema svemu sudeći auto ti trokira. Svjećica ili bobina diagnostika će ti reći na kojem cilindru. Ovo kaj ti se ventilator pali može biti kad ti termostat ostane otvoren osim ako nije klima u pitanju.
Tako je. Bobina i svijecica na prvom cilindru. Mijenjam sve svijecice jer do sada nisam.
 

3007

Tužni vojnik
Imao sam sličan slučaj. Nakon punoooooooo čačkanja i placanja onog što je bilo u redu ovlašteni serviser skužio da se radi o pumpi goriva. Zamjenili pumpu i sve ok. Zamijenili bobinu, ništa. Svjećice, ništa. Repariranje glave, ništa. Struja ok. Ah srce me zaboli dok se sjetim. 😞
 

njakopic

Member
Evo napravio preko 100 km nakon zamjene svjecica i bobine i sve stima. Nema vise poruke.

Stisnem gas do poda i vuce, nema cukanja, nema safe mod.

Javim za ventilator, za sada sve ok.

Nevezano za temu, majstor mi rekao da su 1.4 vti motori zapravo motori od Bmw-a i da su jedni od losijih, tj. nisu bas na dobrom glasu. Nisam to znao.
Imao sam sličan slučaj. Nakon punoooooooo čačkanja i placanja onog što je bilo u redu ovlašteni serviser skužio da se radi o pumpi goriva. Zamjenili pumpu i sve ok. Zamijenili bobinu, ništa. Svjećice, ništa. Repariranje glave, ništa. Struja ok. Ah srce me zaboli dok se sjetim. 😞
To pricas za gorivo na rezervi slucaj ili cukanje slucaj?
Zamjenili pumpu i sve ok.
Koliko te to doslo?
 
Posljednje uređivanje:

njakopic

Member
Mozes jednu bobinu zamijeniti?
Na C4 starom mora se sve 4 u komadu.
Da. Medutim koliko sam majstora shvatio te 4 bobine nisu bas spretno rjesenje za motor.
Zagreb-Karlovac gas do poda nekih 5 minuta, pa ga pusti do 120, drži tako minutu, pa gas do poda i u krug do Karlovca. I onda isto nazad. Možeš i neki aditiv za čišćenje dizni ubaciti prije toga.
Znaci to sam krenuo isprobavati i odmah je otisao u safe mod i izbacio gresku. Gasim-palim da se unormali auto i opet pokusam i opet safe mod. Nakon toga sam otisao majstoru.
 
Posljednje uređivanje:

ZVAJ

Skoro zreo
Evo napravio preko 100 km nakon zamjene svjecica i bobine i sve stima. Nema vise poruke.

Stisnem gas do poda i vuce, nema cukanja, nema safe mod.

Javim za ventilator, za sada sve ok.
Isti safe mod, sa više posljedica opisano u C4 ll moje putovanje. SAMO bobina i svjećica su bile zauljene pa je bobina otkazala. Za svaki slučaj dobro pogledaj da li je oko svih svjećica suho tj da nema ulja iz motora (brtva ventil dekla da negdje na propušta). Meni su zamijenili sve bobine i svjećice ali možda je bilo dovoljno samo neispravnu.
 

njakopic

Member
Za svaki slučaj dobro pogledaj da li je oko svih svjećica suho tj da nema ulja iz motora (brtva ventil dekla da negdje na propušta). Meni su zamijenili sve bobine i svjećice ali možda je bilo dovoljno samo neispravnu.
Hvala na iskustvu. Majstor mi pokazao svjecice, bile su sve skoro gotove (nije ni cudno jer su durale 77000 km).

A vjerujem da je majstor to sve pocistio i osusio, ja nisam isao gledati a nije ni da se bas razumijem.
 

3007

Tužni vojnik
Evo napravio preko 100 km nakon zamjene svjecica i bobine i sve stima. Nema vise poruke.

Stisnem gas do poda i vuce, nema cukanja, nema safe mod.

Javim za ventilator, za sada sve ok.

Nevezano za temu, majstor mi rekao da su 1.4 vti motori zapravo motori od Bmw-a i da su jedni od losijih, tj. nisu bas na dobrom glasu. Nisam to znao.


To pricas za gorivo na rezervi slucaj ili cukanje slucaj?

Koliko te to doslo?
Trudim se zaboraviti, ali sva prčkanja, zamjene i ne zamjene koječega, pravo i krivoo, cca 12k
 
Na vrh