Kupovina C5

sirko6499

Member
Pozdrav,
Mislim se kupit c5 prve generacije, obavezno dizel. Cuo sam svacega o motorima 2.2 hdi i 2.0 hdi pa neznam koji je bolji. Ako mi moze neko reci par mana ili na sto obratiti pozornost pri kupnji, najcesci kvarovi itd. Pola kilometara pravim u gradu a pola na otvorenoj cesti
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Pozdrav gospon sirko6499. Uuuuu odličan izbor kupovine Citroena,tj dobar model. c5icaaa ! Prva generacija je dosta neobična bila izgledom,na drugoj i trećoj imidž je već dosta popravljen,za kvalitetu hmh druga priča. Uglavnom na bit da se vratim. nema nekog pravila kod i kod kupnje drugih citroena nažalost. Savjetujem 2.0hdi svakako, nikako 2.2hdi jer je kratkotrajniji po iskustvima vrlo dobrih poznanika i ima taj filter čestica koji je zeznut jakoooo i kada ga se mijenja, skuup, novi košta boliii glava,čak ( 4000eur,da da šokantno ali istinito),2.0 ga nema i po meni najbolji citraćev motor ikadaaaaaaa!!! :) ).Kod 2.2 isto zafrkavati zna kompjuter zbog tog istog filtera, mahh,ok imali su automatik mijenjače ali svejedno. Sretno u svakom slučaju,vi ćete ipak procijeniti najbolje što ćete kupiti ali 2.0hdi no.1!!! Good luck my dear citro friend. Nisu svi 2.2loši, izuzetci postoje,može naići bez kvara ali često su ti sa tim filterom čestica u banani. UH,umalo zaboravih, uzmite ako budete taj, 2.0hdi sa 136ks :) Lp.
 

sirko6499

Member
Hvala na preporukama i informacijama. Da cuo sam da je taj 2.0 hdi pouzdaniji no dvojio sam da li je dovoljno jak za tako velik auto, mislis verzija od 110 konja. Inace jedino tu verziju nalazim na oglasnicima, pa ako zna neko o njoj nesto... Nasao sam i verziju sa 90 konja. Svakako bih uzeo rucni mijenjac
 

toma

Active member
Imao sam verziju sa 110 ks i za ugodnu voznju sasvim dobar. Kako kaze BV ponekad bi bilo dobro da ima 150 ks ali da ti prav velim i ovaj moj 2.2 bez obzira na 133 je trom tako da ce ici na 150 ks.
Sto se tice verzije 90 ks imao ga kolega s posla i jako je bio zadovoljan s njin. Mislim da ga je prodao sa 400 000+ km dok sam ja svoj od 110 prodao s 350 000 km. Ovisi kako vozis toliko ti ks treba :D a ove masine od 136 ks su isle na redizajn a ako je i bilo prije redizajna toga kod nas ni bilo, bar se ja nisam susreo s njima
 

sirko6499

Member
Toma, hvala na informacijama. Sta se tice moje voznje, vozim po Splitu i do Trogira tako da i da zelim brzo vozit ne mogu, svako malo radari i kamere. A i treba mi auto za na posao i do centra za popit kavu. Sada imam xsaru 1,4 hdi i zadovoljan sam nije brza ni agilna al za Split sasvim ok. Vjerojatno mi je verzija od 110 ks najbolja onda?
 

Fastrs

Member
2.0 136 ti dolazi tek u redizajnu u jedinici ga nema kako i sam vidis. U jedinici od dizela imas 2.0 hdi motor 90 i 110ks i motor 2.2hdi 133ks. Ja imam 2.2 i zadovoljan sam s autom. Malo je trom ali moze ga se i malo cipirat ili kakav remap pa ce bit puno bolje. Sa fap filterom imaju problema, neki manje neki vise ali na odredenoj kilometrazi imaju sva vozila probleme.
Ja bi se na tvom mjestu mozda jos malo rategnuo i uzeo c5 redizajn 2.0 hdi 136 mozda najbolji izbor.
 

toma

Active member
Kako voze po Splitu ja bi tenk kupio :D ja osobno s masinom od 110 ks sam bio zadovoljan. Nisam imao nikakvih problema osim vakum crijeva. Gradske voznje po njegovom kompu je bila 6-6.5 dok mi sad 2.2 pije i do 9 l :D po meni taj 2.0 110 i opcenito 2.0 najbolja masina u tim C5icama. Ak sam u krivu nek me isprave :D bar ces bit siguran, koda si u tenku :D
 

sirko6499

Member
Pa s obzirom da s tenkom u splitu ne bi nasa parking mislin da mi je ta c5 najbolji izbor i to ta sa 110 konja jer kako kazes potrosnja 6 do 6 ipo a meni xsara zna popit i do 7 ipo po gradu. Vozin citroena vec 16 godina i to tu xsaru al stara je vec a nevidim smisla u kupovanju novog bas novog auta jer svakako ce se izgrebat i slicna sranya
 

toma

Active member
S tenkom bi tek nasao, parkiras se na dva auta :D po meni taj s 110 konja. Ako ces na redizaj onda 136 ks 2.0. Koji god ces gledati dobro ga pregledaj.
 

sirko6499

Member
Pa cuj par puta mi dođe da parkiram xsaru preko par auta kad vidim kako drugi parkiraju. U svakom slučaju, fala svima na informacijama. Još nešto, je li bolje uzeti c5 s običnim ili hidroactive ovjesom?
 

charllie

Active member
Splico,uzmi ti otaj s 110ks,dobri i pouzdan Motor i snazan, mada nije agilan al mores snjim brez problema preticat.:angel:
Gonjam ga vec 4g. karavana,bogatstvo prostora a ovaj od 2008 za klasu manji :thinking:sto se tice prostora(komocije)mada si u njemu ko u tenku.Hidraulika nije tak komplicirana ni skupa kak se prica.
Ak ga uzmes s puno kilometari mijenjaj odma grijace(NAKON PROVJERE)jer poslije idu tezevan(bice veselja)a komp. ti ne javlja tek kad odu 2 i vise a onda je vec kasno.
Jes da je ovaj od 2005 s 136ks dosta jaci(brzi)no ima ifilter cestica te vise problema.
 

sirko6499

Member
Charlie, nasa san na njuskalu za 2 iljade eura c5 iz 2003, priša 210 iljada kaze vlasnik promijenjena hidro pumpa, set zupcastog i set kvacila. Cini mi se dost dobra ponuda jer svi ostali su prisli 300+ tisuca. Malo si me zabrinuo ovo za kompjuter da ne javlja greske
 

gambler072

C5 enthusiast
I ja bih potvrdio izjave nekoliko kolega za 2.0 hdi sa 80kW. Zaista super motor, pouzdan, ekonomican, vozio sam peugeota 406 nepunih 10 godina sa tim motorom i nikada nije bilo ni najmanjeg problema sa njim. Jedini "kvarovi" koje sam imao u tih 10 godina su bili zamjena vakum crijeva koje ide na turbinu i zamjena dihtung gumica na injektorima. Taj motor nema FAP filter, moj nije trosio gotovo nista ulja, potrosnja je bila smijesna, grad nikada nije prelazio 7.5, otvorena cesta 4-5. Koliko je stvarno taj auto presao, ne znam, ja sam sa njim presao oko 60000-70000km, uradio 2 velika servisa, redovni na svakih 10000 i to je to. Mislim da bi onaj sa 66kW bio preslab, pogotovo za C5 koji je i nesto tezi od 406. Sretno sa kupovinom, vjerujem da ces uzivati u autu.
 

sirko6499

Member
gambler072 fala ti na informacijama i lipin zeljama. I mislia san da je 66kw preslabo za taj tenk. Ali to za ulje da ne troši to mi je drago čuti pogotovo kad pogledan na svaki parking a ono dole po litra ulja na podu ispod svakog auta ostane.
 

charllie

Active member
Ma pokazuje komp. dosta gresaka sve pet,al kad neradi jedan grijac to ne:mad: iako Auto pali i po velikoj zimi(kod meine na sjeveru)a kad ode i drugi tek onda,no onda je vec kasno jer se prvi zapeko i bez pucanja ne vjerujem da die van.
Al sam gledo na yutubu Video mislim od NGK firme kak se i taj moreizvadit.
Moj ima 320 000 km a ice jos fala bogu.
 
Na vrh