tomica0308

Well-known member
a da ga odslepas ili probaj upaliti jos jednom mozda se smirio pa nekam u servis na dijagnostiku i provjeri prije svega dal ti nije tepih papucicu stisnuo do poda, mozda papucica gasa zeza senzor polozaja papucice il kaj vec. ili resetiraj bsi otkopcaj aku.
 
Posljednje uređivanje:

Neno21

New member
Pozdrav ekipa, kroz iduci tjedan stupiti cu u mogucnost ici po novi stroj, do sada u obitelji imamo 3 citroena sva tri 1.4 benzince( c4 i xsare) koji su se vjerovali ili ne jako dobro pokazali ali veliku igru u tome igra to sto su kupljeni s malo kilometara i odrzavani samostalno, zanimaju me iskustva vezana sa c4 2006 2.0 hdi zapao mi je za oko primjerak od 198 000 km od prvog vlasnika, vts oprema xsenon itd. htjeo bi cut vasa misljenja. Hvala unaprije pozdrav :)
 

pantheon

New member
imam slican model, 2.0 HDI 138 PS, vozim ga dvije godine bez vecih problema, imao sam samo problem sa jednim injektorom, i to jer ga je gorivo shebalo, a injektor sam platio 40E polovan i fercera vec dugo. kada sam ga uvezao imao je oko 200k kilometara, sada broji oko 250k, skinuo sam fap odma nakon kupnje (150e sa uradjenom mapom), i izvadio katalizator, auto ide mnogo bolje. i naravno oko 220k sam mijenjao plutajuci u setu, kod nas je oko 400e + zamjena (luk set kao prva ugradnja, bilo je i jeftinijih solucija ali bez garancija), auto se ponasa jako dobro...
 

hari2424

New member
Pozdrav ljudi ..prodajem svog citroena danas su ljudi dosli po auto i odvezli ga na tehnici i sve je ok sa autom medjutim na tehnicom nisu mogli pronaci broj motora radi se o 2.0 hdi 100 kw navodno treba biti na dva mjesta upisan broj ali nema ga nigdje pa kontam da ovi mozda traze na pogresnom mjestu da li neko zna gdje dodje broj motora na tim 2.0 hdi ..auto 2007 godiste sad se neko sjetio da trazi broj
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zvrcni neki ovlašteni ili specijalizirani servis... tko god je vidio motor van auta :D
 

zoka

New member
forumaši pozdrav
imam namjeru kupiti C4 hdi 1,6, znam da je nezahvalno nekome reći kupi to ili nešto slično... do sada nisam imao takav auto, sviđa mi se linija ...no dobro auto izgleda ok.
174000 na satu,2008god. provoza se nekih par km. ništa ne trese, kvačilo odvaja ok, fizualno auto je dobro ima tu i tam koja crtica ...no ipak nije stajao u garaži vozio se...
vele nemoj to održavanje skupo (a koje nije skupo) , nisam primjetio da negdje slini ulje, motor nije opran , barem u zadnje vrijeme. Nadam se da je to odličan auto , možda bude sreće :) .
 

Milosh

Test
daj mi samo reci kakve veze jel motor opran ili čišćen????
Ako je nedavno (prije prodaje) opran to stvara sumnju da je negdje nešto curilo (ulje) i da je zato opran, da se ne vidi da je curilo. Generalno ljudi radije kupuju auto kojem motor nije skoro pran.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

klasa23

New member
Pozdrav dobri ljudi!
Molim vas za pomoć, planiram uskoro postati dio citroenaša :D ali se nikako ne mogu odlučiti između 4 opcije koje su mi otvorene (radi se o polovnim automa). Molim Vas za savjet koji od autiju koje ću navesti je best buy za vas! Svi su C4 1.6 HDI

1. opcija: 2011. god, 136000km, 5 brzina, 12mj garancije, 68kW, bussines oprema
2. opcija: 2013. god, 145000km, 6 brzina, bez garancije, 84kW, bussines oprema
3. opcija: 2012. god, 144000km, 5 brzina, 6mj garancije, 68kW, osnovna oprema (felge top!)
4. opcija: 2013. god, 166000km, 5 brzina, 6mj garancije, 68kW, Business oprema.

Što se tiče cijena, sve 4 opcije su unutar 5000 kuna, najjeftinija je 3. opcija a najskuplja 1. Moj favorit bi bila 4. opcija jer je cijena oko 8000 eura samo što mi je tih 166000 km možda malo puno? Inače vozim 20ak tisuća godišnje...

Pliiiz savjet!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ove garancije... to je produženo Citroenovo jamstvo?

Ja bi težio 6. brzinskom mjenjaču i jačem motoru... ali generalno, najbitnije je zatečeno stanje auta i dosadašnje održavanje.
 

Milosh

Test
Ja bi težio 6. brzinskom mjenjaču i jačem motoru... ali generalno, najbitnije je zatečeno stanje auta i dosadašnje održavanje.
Slažem se.

Generalno, šesta brzina jako puno znači ako ćeš ga voziti po autoputu. A malo jači motor je po meni generalno poželjniji, bez obzira na broj brzina i puteve po kojima se vozi.

Druga stvar, pošto se radi o polovnim autima sa sličnom kilometražom, ta razlika od 20 hiljada km i nije neki deal breaker. Nije sad da ti ostala tri auta imaju ispod 100 hiljada km pa da je to velika razlika.

Kao što Ivan kaže, najbitnije je stanje auta i dosadašnje održavanje, i eventualno porijeklo, a to ti teško možemo ovako reći.

Nisam siguran siguran da li svi ti motori imaju DPF, ili samo taj jači! Neka ostali to dopune..



Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nisam siguran siguran da li svi ti motori imaju DPF, ili samo taj jači! Neka ostali to dopune..
svi imaju dpf .

Sva četiri su ok a najbolji ti je onaj za koji znaš da je sigurno održavan u razumnom roku. i obavezno napravi nezavisnu dijagnostiku i pregled kod nekog drugog servisa ili majstora prije kupnje.
moj c4 1,6 hdi se održava svakih 12tkm redovan servis. a preporučeno je 25tkm. tako da na to obrati pozornost a na dijagnostiki da vide u kakvom je stanju fap filter i koliko aditiva ima u spremniku. takav auto koji je vožen na otvorenoj cesti nebi trebao imati nikakvih posebnih problema dok ako je neki od njih isključivo vožen u gradu ima sigurno već problem sa fap filterom i egr-om.
Inače sam pre zadovoljan s tim autom. Nebi se dvomio ga i sad nakon tri godine ponovno kupiti.

Što se tiče 6brzine nije presudna nešto značajno ali ako ispadne da je baš taj tvoj buduči metalni ljubimac zašto ne.
 

Cutac

Prèkaroš
Krivi podforum.

Ovo su zanimljivi kompromisi. Godinu dana garancije je godinu dana garancije. Ako je "bumper to bumper", dosta znači za 2011. verziju(gule se tipke prozora, hrđa hauba). Taj ima najmanje kilometara, ali je 2011.(što nije nužno loše ako su boljke sređene) i ima slabiji motor(ako su performanse i mjenjač kao u C3 Picassa sa BlueHDI, onda očekuj nepogođene omjere i turborupu(fajn, dve sekunde)).

Onda pak imaš noviji auto, jači motor, šestu brzinu, ali nemaš garanciju...

Ja bih suzio izbor na prva dva.
Gledaj kako ćeš voziti i nađi prijenosne omjere za oba mjenjača. Možda ti ne treba šest brzinski. Nisam siguran, ali možda šesta nije dulja, nego samo dodaje međubrzinu u mjenjač.
Recimo, Picasso(šta, frišak mi je :D ) ima 5 brzina, ali peta je dosta duga i ispod 80-90 je beskorisna.
 

Logitech

Active member
Po meni sto mladji to bolje, vjerojatno je vise tvornickih problema rijeseno. Ja sam tek na 2 god I 23.000 km pa nisam mjerodavan iako sam do sada vrlo zadovoljan sa autom. Sto se tice brzina po meni sto vise to bolje, ja sam sa 6 brzina na 120 km na oko 2.000 o/min. Automatik :whistling:
 
Posljednje uređivanje:

klasa23

New member
Hvala Vam puno svima! Definitivno se i ja najviše dvoumim između prve dvije opcije, ali budući da je većina predložila jače, novije, više brzinsko... mislim kako je pobjednik jasan!
Inače sva 4 auta su iz privatnih/manjih kuća rabljenih automobila, uvezeni iz Francuske, a jamstva (ko ih ima) su pisana jamstva tih kuća... Pogledao sam sva 4 auta, nisu u lošem stanju, dapače izrazito dobro izgledaju! Ali dijagnostiku da napravim pod mus? :)

Hvala!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma nemoraš, sigurno je sve OK. Uvijek se može računat na sreću i ljudsko poštenje :D
 

zdraja

Active member
Pozz!
Zelim kupiti konkretno ovaj auto sa linka, pa me zanima da li je neko imao iskustva sa slicnim modelom i vase misljenje.

unaprijed hvala!
Ja sam kupio c4 b7 II godiste 2013 1.6 hdi (puno opreme od navigacije senzora za kisu svjetla parking itd) isto iz uvoza Francuska (plus dobio garanciju od 12 mjeseci)

kod mene je vec preko dvije godine u vlasnistvu u ukratko:

PREZADOVOLJAN

pozdrav
 
Na vrh