Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

Cutac

Prèkaroš
No, svi atmo benzinci, ako i ih ima, troše kao i moj GP, ako ne i više.
E, moj VTi troši kombinirane 6 litara, ~4.8 na otvorenoj, ~6.2 na autocesti.
Od problema sam imao brtvu poklopca ventila, kod zamijene staviš diht masu za 60 kuna i miran si. Samo nemoj naći sranje majstora kao ja...
Ostalo? Nikakvih problema. Neke mušice vamo tamo, ali ništa strašno ili dugoročno. Ako se nešto pojavi, nakon kratkog roka nestane.

Ali to je moj auto kojeg baš baš čuvam i održavam, pitaj boga šta te može zadesiti.
 

hahehihoh

New member
Ja mogu da kazrm za C4 sve najbolje.

Imam C4 D 115 sa rucnim mjenjacem. Predjenih 220.000 km.

Vanredno:
podmazivali nedto na mijenjacu na cca 150.000 km (garancija)
FAP ADITIV dolijevan na 196.000 km (170€)
prednji levi stabilizator (30€) na cca 210.000 km

To je sve. :)

Ostalo su kočnice, gume itd...

Servisiran na cca 25.000 km.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stavio si dva ista oglasa...

E vidiš kako si si počeo nabrajat... ostavi si sa strane lovu. Aj nemoraš 1000€, al barem pola. Znači da ti ostane nakon prijenosa, kupovine, pregleda, svega... I onda se mirno voziš.

A ja ti nisam baš tipičan kupac, kilometri su mi nisko na listi prioriteta. Rađe detaljno servisiran auto sa +150, nego auto sa nekoliko malih servisa i manje kilometara.
Još i razlika gradskih i otvorenih kilometara... no, da ne dosađujem....

Prati malo oglase van njuškala, nema baš puno privatnih oglasa tamo. Ja bi recimo išao pogledati ovaj auto. Na slikama djeluje vrlo uredno i izgleda da je servisiran kako spada. U startu je malo jeftiniji, plus budući troškovi servisiranja bi trebali bit manji...
Minus je što je čovjek u švabiji, ali nebi trebala biti prevelika prepreka ako je auto dobar.
 

heconja

New member
ako trazis dizela javi se,ukratko c4 2013 ehdi 115ks 6 brzina,full oprema jedino nisu sjedala na struju 90000km,auto nema tockice tip top servisna i sve,u oglasu nije ali ga rjesavama jer uzimam citroen Ds5.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Je... taj link je i odmah bio. A neznam šta da ti kažem... ako čovjek nije u stanju oprat auto za prodaju, mogu si mislit kakav je sa servisiranjem. Mene bi ovaj više plašio...
 

alankis

New member
I mene to brine, mislim nisam niti ja "picajzla", al bi barem opral auto prije prodaje, a redovno održavam i mjenjam kaj treba na autu. Budemo vidjeli, kaj prvo uleti, i da je OK auto.

@Ivan, i dalje mi ne prolaze baš poruke, to jest postovi, pretpostavljam radi toga kaj sam novi korisnik.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Deset postova trebaš skupit za poruke... pozdravi se ne broje, takva su pravila.

Danas sam inače vozio uredno održavan autić sa 375tkm, 2012. godište, 1.6 dizel. Istina, treba mu novi nosač motora, ali inače bez greške. Ovjes je tih, motor se veselo vrti, potrošnja oko 6l... a kad se sjetim koliko razhebani mogu bit auti sa duplo manje kilometara...

Uglavnom, opet mogu zaključit da je općenito stanje i održavanje bitno od bilokojeg broja na cajgeru, u prometnoj...
 

visaluteju

Well-known member
375tkm?? c4 ? ekstra...ja sam mislio da je 300 gornja granica :) :)
Ja se još sikiram što sam kupio svog sa 150 000 (iako je u super stanju)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije citroen... ali konkurencija iste klase. No ima i citroenovih 1.6hdi-a koji idu na +300... istina ja sam vidio to u Berlingu, al sve je to isto :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno da ima... pogotovo ga spojit na namjensku dijagnostiku koja može dosta toga pokazati. Plus ga još provjeriš na FINI ako ima kakvih terećenja, eventualno još na tehničkom...

Kod pragova samo treba pazit da se kvalitetno saniraju, da nebi bilo poslje glavobolje...

Isto bi ti bilo pametno, u sklopu pregleda, da ti odmah naprave ponudu za sve problematične točke... i radove koji te uskoro očekuju ako nisu do sad rađeni.
 

alankis

New member
Pozdrav ekipa,

Uglavnom muke po Jobu u kupnji. Onaj C4 koji sam spominjao, ne znam jel ima link, auto je predobar, i iskreno, zaljubio sam se u C4. Mijenjač je dosta bezosjećajan, vozio sam i 308 i još jedan C4 i kuplung dosta tvrd, tako da pretpostavljam da je to na svima isto. Nakon što sam se čovjekom popio kavu, bili zajedno u leasingu, da bi ovaj 15 minuta nako kaj smo se razišli, razbio auto :( Nije jako, al je "lupljen" i pitaj boga kakvi problemi se mogu javiti kasnije, makar bi ga dobio povoljnije.

Ovo bude dugačak post. Uglavnom, ne kužim ekipu, koja malo bi, malo nebi prodala auto. A i generalno, mislim da se u RH uglavnom odmah prodaju auto do nekih 20k kuna i ovi po 20k Eura. Sredine nema. Ako netko zna dobar C4, neka javi.

Išao sam danas još jedan pogledati, auto je iz uvoza, sa 150k km, malo mi se čini na suncu, ko da je zadnji dio tamniji nego prednji, i odmah mi je čovjek spustio cijenu za 300 Eura. Napravio krug i kaj se tiče vožnje je super, al je auto iz nepouzdanog izvora, plus nije imao vremena, (možda fakat nije), a možda i ja previše tražim, da se odvezemo od Lučkog do Sesveta, jer drugdje mehaničara nemam.

Ono, da se na nove ne čeka tolko dugo, uzeo bi novi.
 

alankis

New member
Jeli moguće da mi forum stavi postove na čekanje, ako imam full URL (Link)? Uglavnom, dvoumim se između ova dva automobila.

1. Ovaj sutra idem pogledati, ne znam koja je oprema, ali miriši mi jer ima ove fine ALU felge.

2. Ovaj sam danas pogledao, i auto je bez mane, čak nema niti onu gumu na prekidačima podizača (vjerojatno novija linija di je to popravljeno).
 
Na vrh