Kupnja Citroen C3 1.6 hdi 16v

Ax boy

Well-known member
Pozzdrav, da se ukljucim malo. Imam citroen ax spot 1998( 83 900 km prijedenih). Mozda bih ga mijenjao .Poccinjem raditi uskoro pa me zanima da li se isplati slijedece : pronasao sam preko njuskala citrac c3 1.6 hdi 16V(-jako su rijetki a mala jurilica od 90 ks
Cijena je 32 000 kn 2007godina. Koliko je zapravo pouzdano kupovati u auto salonima rabljenih vozila?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stvarno su rijetki... a koliko je pouzdano od salona uzimat... Pa svaka kupovina rabljenog je kocka.
Može bit od prvog vlasnika, servisiran u ovlaštenom dva put godišnje... al tko ti garantira da dan nakon kupovine neće riknut nešto?

Nemoj se zamarat s tim razmišljanjima.... provjeri auto, trenutno stanje i povjest servisiranja. Ako ti odgovara - kupi. Provjeri i godišta na staklima, vidim da je nešto dodavano (vjerovantno sa ugradnjom alarma).

Dva detalja mi se sviđaju, na njemu su kvalitetne zimske gume i zatamnjeni su prozori. Znači nije se šparalo gdje god se stiglo. Ako ima za skuplje gume, vjerovatno je imao i za servis.

Jedina stvar što mi se ne sviđa su kruble na zadnjim vratima... što upućuje na uvoz, Švabi recimo imaju tako glupe kombinacije opreme, exclusive + tempomat i onda ne stave iza el. stakla. Al dobro, nije ni to presudno.

S obzirom na kilometre i godine... pretpostavljam da ga se prošli gazda riješio prije velikog servisa i zamjene kvačila. Pa ako to nije do sad napravljeno, računaj da ćeš i to morat radit... možda ne odmah, ali uskoro.

PS.

Sad vidim još dva detalja... fali daska od Moduboarda i gornji chevron na prednjoj masci. Vjerovatno neće poslužit za spuštanje cijene, al eto...detalji. Ja bi to prvo riješio da ga uzmem, i namjestio zadnji brisač.
 

Ax boy

Well-known member
Hvala na savjetima , budem vidio dok bude novaca , nisam ljubitelj kredita. Biti ce jos c3-jeva, zasad teram svog aixica ( ima kilometrazu auta od 5,6 godina a ne 19 ) iznutra ciscen svakih 3,4 dana. Kad cu ga prodavati , necu traziti manje od 1600€. Jel velika razlika izmedu 1.4hdija i ovog 1.6hdija? ;)
 

markan1000

Well-known member
i još je nešto zanimljivo, na jednim slikama (kišnim) ima gornji chevron na prednjoj masci. na drugim slikama (sunčanim), nema gornjeg chevrona. ako ga je najprije imao pa nemao, zanimljivo bi bio znati gdje ga je izgubio. ili ga je pak naknadno postavio?
 

Dalibor

Dado Tornado
preko njuskala citrac c3 1.6 hdi 16V
mislim da su C3 sa 1,6 hdi motorima isključivo uvozi rabljenih, i da se C3 kao 1,6 hdi u RH uopće nije prodavao ili jako kratko, ali možda griješim.

ako općenito gledaš C3, pokušaj naći redizajn (2005. i noviji) sa dizel 1,4 ili benzincem 1,6.
 

saba

New member
dakle imam ja 1.6hdi (XTR) izvedbu također 90konja bez klime :(

kupio ga sa 90k kilometara, sad sam na nekih 115k

u malo više od godinu dana nikakvih problema nisam imao, odradio veliki servis i jedino što je bilo "kvar" nosač auspuha mi protrunuo, to se povarilo i dalje vozi ko pravi...

u globalu sam jako zadovoljan autom, još da ima klimu nema boljega :).
 

Ax boy

Well-known member
Svaka vam cast , to su makine i pol. Drzim se svojeg furio crvenog aixa zasad. Ide ko zmaj a ne trosi osim sad kad je hladnije ali ne preko 8,5l gradske voznje , manje od saxa 1.0 jer je 200 kg laksi.
 

superhrvoje

New member
Imam ja C3 1.6 HDi 16v kupljen u Hrvatskoj novi, tako da nije istina da su baš svi-svi iz uvoza. Istina je da ih je trebalo naručiti i čekati, ali ima ih još barem nekoliko takvih. Ovaj motor je od 1.4 HDi brži i življi. Kako god ga ti vozio 6 litara u prosjeku ćeš teško potrošiti. Ide 190 i par km/h po njegovom satu, što naravno nije uopće pametno. Veća fora je da se motor uopće ne muči s tim autom. Nije ni čudo kad je pod normalno išao u 300 kila teže aute. Kažu, 1.6 je puno bolji i pouzdaniji od 1.4 HDi 16v koji se može naći u starijim modelima. Slabiji 1.4 HDi s 8v i 68 konja i bez intercoolera je možda malo sigurnija kupovina jer ga je teže uništiti.

Inače 1.6 HDi 16v od 66 kW ti nema dvomaseni zamašnjak ni FAP. Kad sam kupovao, htio sam 1.6 zbog diskova na sva 4 kotača i bolje opreme (automatska klima, 4 podizača i takve điđebaje). Tada je iz nekog razloga 1.6 HDi 92 s boljom opremom bio jeftiniji nego benzinac 1.6 16v 110 sa slabijom. Izbor jasan. Meni je to inače drugi C3, prvi je bio benzinac 1.4i koji je skončao u sudaru i onda sam htio malo boljega i to sam i dobio, ovo mi je puno bolji auto od tog prijašnjeg. I da - neću ga prodati, dok se ne raspadne. Prošao sam cijeli kontinent do krajnjeg zapada s tim autićem.

edit: sad sam pročitao. Ako ga kupiš poklonit ću ti ja dasku od moduboarda, to je fora valjda samo prvi put. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hehehe meni je moduboard odličan, ne vadim ga iz auta. Stalno nešto kombiniram s njim po potrebi.
Sramota da nisu to nastavili ugrađivat.
 

superhrvoje

New member
Ha dobro, mene taj moduboard i nije tako oduševio, pogotovo nakon razmnožavanja kada zbog dječje sjedalice nisam tako često spuštao sjedala. Plus, sklopljeni moduboard mi je taman smetao da mi ne bude komotno staviti kostur od mutsy kolica u auto, a kad vozim nešto ovakvo opet niš od njega.



Tako da - teoretski i meni je Moduboard bio super, a u praksi mi je ipak manje služio. Problem malo prostora u autu sad imam riješen trun drugačije, pa možda moduboard i vratim u svoj auto... Doduše ako ga baš netko žarko želi prodat ću ga rado. (Samo moduboard, naravno, ne auto).
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jasno, sve ovisi o potrebama... nemože svima odgovarat. A kad se guraju kolica u gepek, svaki cm je dobrodošao :D

Fora ideja s vrećom ;)
 

ante66

Active member
Ja ga nisam na C3 SX nisam imao.Problem rijesio sa cvrstim plasticnim kutijama sa poklopcem.Poklopac ispod kutije , spiza u kutiji.Poklopac na kutiju i eto moduboard.
Nevjerojatno koliko stvari u C3 moze stati.
 

superhrvoje

New member
je, ta vreća je tu jer je puna (pržene, doduše) kave, a u C3 bez problema stanu tri pune vreće koje originalno imaju 60 kg sirove kave, koja kod prženja pogubi malo mase ali zato "naboti" u volumenu. zajedno s djetetom na njegovoj sjedalici na dijelu zadnjeg sica, u bunker od C3 fino stane i veliki 29" mountain bike (u vreći za nosit u avion, i sa skinutim kotačima, naravno, ali stane). u C3 sam prevezao cijelu rastavljenu kuhinju za stan - samo za gornju ploču i sudoper sam našao drugi prijevoz - sve ostalo je u jednom tiru stalo u C3 uz puno kombinatorike. naravno, lakše je u C4 Picassu, ali svašta se može i sa C3. portugalci kažu "quem n~ao tem c~ao caça com o gato" = tko nema psa lovi s mačkom. snađeš se s onim šta imaš

to je ipak mali auto pa sam od torbi u autu odustao skroz, za prijevoz stvari koristim puno ovakvih vreća:


sad su, ustvari, i u .hr jako popularne: rade se od recikliranih plastičnih boca i super su izdržljive, 15-20 kila tereta nose bez problema, a možeš lijepo npr. u jednu "beblje" stvari, u drugu svoje, naguraš kako paše umjesto da ti oblik torbe sve pojede.... apsolutno vrijede ni desetak kuna koliko košta ovakva vreće, i puno boljih su proporcija nego one velike plave ikeine iz kojih sve ispada van. sličnih kod nas ima u billi i lidlu sigurno.


i da - samo jedna mala preporuka na originalno pitanje: je, takav C3 je super auto - ali je ipak puno kompliciraniji od AX-a Spot 1.0. puno više toga ima. pošto u mojoj familiji postoji i jedan totalno neuništivi AX spot iz 1998, možda je pametnije malo usporit pa pomalo tražit. rijetko koji noviji auto ima baš totalnu nulu od održavanja kako ima AX spot. kod njega je održavanje palijativno, samo ako se nešto pokvari
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh