Krutost i klapanje u prednjem dijelu

zmatelja

New member
Naime, kad dođem na nagrbinu na cesti onda auto kao da je kruto i i nešto klapne kap da je plastike. Što bi tom moglo biti? Imali li netko ikakva iskustva?
 

igor

New member
Naime, kad dođem na nagrbinu na cesti onda auto kao da je kruto i i nešto klapne kap da je plastike. Što bi tom moglo biti? Imali li netko ikakva iskustva?
Još da si napisao o kojem se autu radi :whistling: to bi bilo lijepo :palac-gore:
 

Konrad

New member
prvo treba pogledati da li postoji zracnost u zglobovima (krajnici, kugle, spone stabilizatora...)

ako nema zracnosti treba se dalje pozabaviti problemom
 

akiramar

Active member
Mislim da trebas obavezno provjeriti brizgaljke i filter goriva te obvezno proširi uljne kanale.
Preporučljiv je temeljit servis, uz čišćenje brizgalica.

I, na kraju, "samo ti to teraj".

:angel::grin:
 

brezC4

New member
Rado se o C4, 1,4 16V, 65KWh. Jel to opasno? To znači čuje se klapanje i krutost kad pređem preko neravnine.
a gle... ovisi kakve neravnine i koliko je intezivan zvuk. ali da se to lako provjeriti: digne se na dizalicu, provjeriš krajnike, selene, balansštange i ostatak ekipe iz ovjesa da li ima negdje zračnosti i eto. eventualno malo se dotegnu pojedini šarafi, zamjene se gume ako su dotrajale.
 

igor

New member
Naime, kad dođem na nagrbinu na cesti onda auto kao da je kruto i i nešto klapne kap da je plastike. Što bi tom moglo biti? Imali li netko ikakva iskustva?
Krajnici, kugle,spone, seleni balans štange ,igličasti ležaj na vrhu amortizera tj ispod mulde, seleni vilice, letva volana, uporne štangice na torzionoj osovini , može biti nekaj od toga ali svakako treba to sve provjeriti i onda suditi :rolleyes:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Bilo bi poželjno pregledat teme o C4 II :whistling:

Već je negdje spominjano da je problem u nosaču amortizera il u letvi volana :cool:
 

zmatelja

New member
Znači kad dođem na neravninu osjetim kao da je prednji kraj krut, kao da nešto klapa i kao da ne amortizira isto. Osim toga, primijetio sam da kad auto stoji ugašeno, kad radim volanom lijevo desno, čuje se cak cak. Osjetim krutost. Jel to normalno?
 

brezC4

New member
mislim da je najbolje rješenje kako su napravili kolege sa C4 II: našli se sa identičnim autom negdje, isprobali prvo jedan, onda drugi i zaključili kako koji radi i kako se koji ponaša na neravninama.
 
Na vrh