Kretanje u drugoj

Franz

Well-known member
Recimo, čisto teoretski, kad bi se stalno kretalo u drugoj, koliko bi i je li bi skratilo vijek mijenjača? Je li bi to loše utjecalo na motor i kako?
:thinking:
 

AX-ja

èudo jedno
ja osobno kad sam na nizbrdici uvijek krecem iz druge.
kretanje je mekse i lakse.

a sto se tice stalno kretanja u drugoj
mijenjacu nece nis bit,jedino lamela pati,ali i to opet ovisi o vozacu.
ne vidim cemu to.
 

Automatic

Well-known member
Stradali bi zupci druge brzine jer nije predviđena za stalni napor koji bi se događao prilikom svkog kretanja.Brzine u getribi su prilagođene tako da prva ima najmanji otpor radi prijenosa u odnosu ostalih zupčanika i otpor je sve veči u svakoj višoj brzini .Ali pošto auto več ima sve veću brzinu prilikom kretanja tako i zupčanici u sve većim brzinama kompenziraju opterećenje.Najvjerojatnije bi se smanjio i vijek ležajeva.Recimo to ovako ,kad bi auto ostavili u petoj brzini i išli u brijeg koji se postepeno povečava sve veči bi bio pritisak na prijenosu i trpio bi dok nebi stalo ako se ne mjenja brzina na niže jer se gubi brzina vozila i stvara se opterečenje na prijenosu.Nije sad da bi to krepalo odmah ali kroz koju godinu kretanje u drugoj bi oštetilo mjenjač a o promjeni kvačila da i ne govorim.
Ono što veli AX-ja ,i ja ako je veći dol stavim auto u drugu ali tad već sama masa auta stvara određenu brzinu tak da nije neko opterečenje na mjenjaču ali stalno kretanje .NAjbolje da Franz proba pa za godinu dana javi,ja bi ali imam automatica he,he,kaj veliš Franz nebi išlo
 
Na vrh