Kompresor klime se nije htio upaliti

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav,

sjedam doma u auto, palim ga, stišćem AUTO tipku, klima radi, napravim 70-ak km, ugasim klimu, vozim se još 10-15 km, gasim auto. Auto stoji na suncu oko 30-45 min, ulazim u njega, spuštam prozore, krenem voziti, stišćem AUTO, vozim, pipam zrak da vidim jel hladno - nije. Prozori cijelo vrijeme otvoreni. Vozim, pipam, ništa. Gasim AUTO, stišćem A/C, ništa. Provozam temperaturu/klapnu od LO do HI, sve radi. Stisnem A/C, pali se. Stisnem AUTO, radilo narednih 80-ak kilometara bez problema.

Tlak u sistemu je pretpostavljam u redu jer je radila sat vremena(+-), pa zašto onda nije htio upaliti kompresor?
Meni na pamet padaju dva razloga:
1) neki uvijet nije bio zadovoljen(od paljenja auta do uspješnog paljenja kompresora sam napravio možda 500-700 metara vožnje pri 30km/h)
2) kvačilo nije u redu

Komentar kakav? :)
 

igorricar

Member
Imam problem sa klimom, proslog leta je radila ok, sad kad se pocele vrrucine palim klimu i nece da hladi, mislim da se ne pali kompresor posto ne cujem nikakav zvuk....proslog leta sam proveravao klimu, freon i sve je bilo ok....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imam problem sa klimom, proslog leta je radila ok, sad kad se pocele vrrucine palim klimu i nece da hladi, mislim da se ne pali kompresor posto ne cujem nikakav zvuk....proslog leta sam proveravao klimu, freon i sve je bilo ok....
Da nije iscurio plin u međuvremenu? Treba tutnut uv pa pregledati
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ma neću... probat cu bit konstruktivan za promjenu 😀 to ti je bilo one time thing! Zblesavilo se nesto oko senzora temp il čega već, pa nije sastavio, nebih pridavao tome tolku pažnju, pobogu citroen je u pitanju 😀
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
nisam te rezumeo, da proverim sa uv lambom ili? gde konkretnije da pogledam?
Stavlja se UV boja u sustav, nakon par dana gledaš s UV lampom i naočalama tragove. U svakom slučaju, nije nešto što možeš od kuće, osim ako imaš stroj za punjenje plina i zamjenu ulja. ;)
 

Brruno

New member
Donator foruma
Imam problem sa klimom, proslog leta je radila ok, sad kad se pocele vrrucine palim klimu i nece da hladi, mislim da se ne pali kompresor posto ne cujem nikakav zvuk....proslog leta sam proveravao klimu, freon i sve je bilo ok....
Isti problem sam rijesio pred neki dan ali na c5. Proslo ljeto radio ,sad kad je trebao pocet radit- nula bodova nije se palio. Crkao kompresor sam od sebe. U autoservisu Damir zamijenio kompresor ,ocistio cijeli sustav i naknadno zamijenio bsm (relej također dobio malo jer je klima crkla odmah isti dan nakon par sati ali nasrecu ispalo da je samo relej na bsm-u bio nacet) i sad hladi kao i prije. Mozes lako provjerit jel isti kvar,das ga negdje da napune plin i odmah ces znati.
Samo da napomenem da budes 100% siguran da je kompresor ,znaci ili odes provjeriti kod nekog tko ima dijelove ili kod nekog tko moze testirati autoklime.
Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Posljednje uređivanje:

igorricar

Member
Bio sam danas kod majstora za klimu, rekao mi je ce staviti uv tecnost da go vozim 2 nedelje sa upaljenom klimom i posle da proveri dali negde gubi freon...Koliko te kostalo tebe na tvom c5 zamena kompresora i sve to...?
 

Brruno

New member
Donator foruma
Rabljeno 1800kn. Kompresor 1200,600 kn ruke, ciscenje sistema i punjenje plinom. S time sto moj nije radio,znaci dzaba UV i pustanje jer moj se nije htio paliti uopce. UV se stavlja kad radi ali kratko. Inac za novo su trazili 5500 bez garancije ako ne mijenjam i hladnjak/kondenzator,ili 10000 sve novo s garancijom 1 godinu.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Na vrh