Kompjutor automatske klime (Xantia II)

Lakii

Well-known member
OK, njemacki. imas google translate u najgorem slucaju.
A na nemackom pise nesto otprilike:
Relej injektora - dupli relej injektora.

OK, malo teorije, dupli relej sluzi za napajanje ECU (kompjutera motora) i pumpe goriva.

Kako ti znas da ti pregori osigurac? Mislim, sto ti na autu prestane raditi?
Opet pitam, dali se radi o F2 osiguracu u kabini ili u prostoru motora?
 
OK, njemacki. imas google translate u najgorem slucaju.
A na nemackom pise nesto otprilike:
Relej injektora - dupli relej injektora.

OK, malo teorije, dupli relej sluzi za napajanje ECU (kompjutera motora) i pumpe goriva.

Kako ti znas da ti pregori osigurac? Mislim, sto ti na autu prestane raditi?
Opet pitam, dali se radi o F2 osiguracu u kabini ili u prostoru motora?
u prostoru motora ( fabricki je bio 40 ampera ) video sam sasvim slućajno kad je otkazala ventilacija u kabini , otvorio i primetio da je izgoreo .ali nisam primetio nešto da ne radi osim što ventilator u kabini duva nonstop.
 

Lakii

Well-known member
Ovaj osigurac nema nikakve veze sa ventilatorom u kabini.
I kao sto sam napisao trebao bi biti za dupli relej. Dali ti jos sta na autu ne radi kako treba?
 
dal se povecava temperatura motora,
mozda su od ventilatora hladnjaka.
Temperatura ok . kad otvori termostat ventilatori se pale .
Sutra ću postaviti kontrolnu lampicu sa tog osiguraca pa ću prati.
Inace danas sam prešao 100 km i nije crkao . :confused:
 

Lakii

Well-known member
F3 je ventilator kilera!

Evo vam popis, na spanjolskom je, neda mi se traziti neki drugi, imate translate!
F2 je za napajanje duplog releja i svih stvari vezanih na njega i to je to.



On treba otici kod dobrog autoelektricara i autoplin servisera da provjeri elektro instalaciju i rad plina.
Zavisno kako je instalacija radena, mozda mu pregara originalni osigurac a napajanje duplog releja se vrsi preko napajanja kompjutera autoplina odvojena.
 
Stavio sam danas kablić na F2 osigurac i kablić sproveo u kabinu i stavio sijalicu (žarulju) od 2W nonstop je radila dok sam vozio .Inace stavio sam osigurač od 25 A ,kada ugasim auto ona i dalje radi -znači da stalno struja prolazi kroz taj osigurač.
Pratiću idalje pa ćemo videti kada će opet riknuti osigurac .
Pozdrav svima.
 
Posljednje uređivanje:

charllie

Active member
Bok citroenasi,na Xantiji me zeza ventilator kabine,mislio da je modul s tranz. jer radi na najjace i dok dam kontakt ali nije jer sam probao drugi ispravni , citam o nekom osiguracu 40amp. dali netko zna jel to to.Uzivajte u nedjelji.:confused:
 

Kanader

Active member
Već imam problem sa svojom xantiom 1.8 16V iz 2000.g.
Èitam temu, a imam slične simptome pa ne znam da li su i kod mene ti tranzistpri u pitanju,
Kod mene ventilator radi samo na najvećoj brzini i onoj stupanj ispod nje.
Osluškivao sam noću i čujem da rade i ove niže brzine, ali gotovo ništa ne ispuhuje tj. jako,jako malo.
Kad stavim prekidač na položaj AUTO, a klima je uključena ništa se ne događa.
Kad stavim prekidač na položaj AUTO, s klima je isklučena puše na najvećoj brzini konstantno bez obzira da li je prekidač postavljen na grijanje ili hlađene.
Klima inače hladi, a kompresor se uključuje.
 

ime

New member
Pozdrav, da ne otvaran novu temu.
Xantia serija1 1997. 2.1td poluatomatska klima.
Ventilator u kabini radi samo na maxu i samo ako ga pribacin na max prije nego dan kontakt. Nisan ništa još proba ni tražija ali vidin da tranzistore ventilatora spominju pa me zanimaju dosadašnja iskustva.
Hvala unaprid na odgovorima.
 
Na vrh