Kompresor je dobar ali bi trebao redom:
-heater matrix(sklop u kojemu se nalazi kiler klime za kabinu i u kojemu se zrak "miješa")
-senzor temperature zraka za suvozača
-senzor temperature zraka za suvozača
-senzor vlažnosti zraka
-senzor osunčanosti
-motorić klapne za temperaturu za vozača
-motorić klapne za temperaturu za suvozača
-motorić klapne za smjer puhanja
-ECU klime
-prednju konzolu za digitalnu klimu
-dodatnu šnjuru za konzolu
-šnjure za motoriće, senzore, ECU, ...
Jel izvedivo? Je. Jel treba rastaviti cijeli auto i nanovo pola žica provući? Treba.
Jel se isplati? Nikako.
Imao bi puno tisuća kuna dijelova, isto toliko ruke i dijagnostika, a zauzvrat dobiješ da ne moraš 4 puta u putu na more pomaknuti kazaljku temperature ili ventilatora. Plus što je automatska klima dosta glupava pa si prepušten na njenu milost i nemilost.
Ne sviđa ti se što je odlučila puhati u facu? Zatvori puhalice i udavi se. Prebaciš smjer puhanja? Gasi se auto mod.
Po meni je automatska klima dobra u 5. mjesecu kada je lagana naoblaka, a vani je između 16 i 23°C. U svakom drugom slučaju je lošija od ručne.
I to ne na c4, nego na svemu. Bilo Panda sa automatskom klimom ili A5 sa automatskom klimom - sve su iste i "glupe". Niti jedna ne zna da se čovjek navikne, nego nakon sat vremena mirovanja i ugode, odluči da je prevruće i da ti prehladu.
Ali kako hoćeš, bilo bi mi zanimljivo ako napraviš neki tutorial, baš me zanima koliko je zapravo komplicirano.