Komande klima uređaja

Milosh

Test
Moguće je ali nije lako, nije praktično i nije jeftino.

Automatska klima ima jako puno senzora, aktuatora (klapne i razni motorići), koje manuelna nema, a možda je i cijeli sklop klime drugačiji.

Naravno da bi pri tome morao izvaditi kompletnu instrument tablu.

Drugim riječima, jeste izvodljivo ali je previše teško i skupo da bi to bilo razumno raditi.
 

Cutac

Prèkaroš
Kompresor je dobar ali bi trebao redom:
-heater matrix(sklop u kojemu se nalazi kiler klime za kabinu i u kojemu se zrak "miješa")
-senzor temperature zraka za suvozača
-senzor temperature zraka za suvozača
-senzor vlažnosti zraka
-senzor osunčanosti
-motorić klapne za temperaturu za vozača
-motorić klapne za temperaturu za suvozača
-motorić klapne za smjer puhanja
-ECU klime
-prednju konzolu za digitalnu klimu
-dodatnu šnjuru za konzolu
-šnjure za motoriće, senzore, ECU, ...


Jel izvedivo? Je. Jel treba rastaviti cijeli auto i nanovo pola žica provući? Treba.
Jel se isplati? Nikako.
Imao bi puno tisuća kuna dijelova, isto toliko ruke i dijagnostika, a zauzvrat dobiješ da ne moraš 4 puta u putu na more pomaknuti kazaljku temperature ili ventilatora. Plus što je automatska klima dosta glupava pa si prepušten na njenu milost i nemilost.
Ne sviđa ti se što je odlučila puhati u facu? Zatvori puhalice i udavi se. Prebaciš smjer puhanja? Gasi se auto mod.
Po meni je automatska klima dobra u 5. mjesecu kada je lagana naoblaka, a vani je između 16 i 23°C. U svakom drugom slučaju je lošija od ručne.
I to ne na c4, nego na svemu. Bilo Panda sa automatskom klimom ili A5 sa automatskom klimom - sve su iste i "glupe". Niti jedna ne zna da se čovjek navikne, nego nakon sat vremena mirovanja i ugode, odluči da je prevruće i da ti prehladu.
Ali kako hoćeš, bilo bi mi zanimljivo ako napraviš neki tutorial, baš me zanima koliko je zapravo komplicirano.
 

kico1986

New member
A nebi onda nikako,mislio sam da možda već oni to sve u grade u tvornici i samo stave kontrole za manualnu klimu pa rekao možda samo zamjenim instrument tablu i to sve radi, inaće hvala na načinu rada automatske klime imao sam je u C3 i znam kaj je nosila s sobom 😒
 

sir.Oliver

Well-known member
ne slažem se s tvrdnjom o automatskoj klimi . imam je u signumu , i to dvozonsku . namestim na 20°C i tu temperaturu mi konstantno održava . nemoram ni prstom mrdnuti ..... provereno Y puta za 10-tak godina koliko je auto kod mene . najduža trasa koju je sigi napravio kod mene je od Nitre do Hamburga i natrag .... klima funkcionisala perfektno
 

kico1986

New member
Iovak ju stavim na pola na noge i pola na lice i baš me briga, zafrknem na najhladnije i pustim brzinu ventilatora po potrebi 😊
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
I kod mene je uvjek na 22, zimi i ljeti i dobro si zaključio da je glupava pogotov sad čas se kuham čas mi hladno odnje al glupav sam isam pa sam navikao
 

sir.Oliver

Well-known member
nije tačno . a šta misliš da radi kada je vani samo + 10 °C ? ja je držim preko cele godine na + 20°C ....
 

dinko1981

Well-known member
Evo nije mi dao vrag mira pa sam proguglao te Signume i zaista ne vidim nista spektakularno u njemu (barem vizalno), unutrasnjost klasicna opelovska, par klasicnih gumba za klimu kao manualna u c4, cak ispodprosjecno...
 

sir.Oliver

Well-known member
a koji model si gledao , sa manualnom ili sa automatskom dvozonskom klimom ? i imaj još jednu stvar na umu ... Signum ( vectra C ) je uveden na tržište 2002/ 2003 godine ..... ako želiš nešto novije , njegov naslednik je Insignija ..... ( od 2009 )
 

dinko1981

Well-known member
Gledao sam nekoliko skupljih primjeraka koji se prodaju kod nas i vani, nisam gledao Insigniju jer je Cutac spomenuo Signuma. Ono sto sam uspio vidit da je jako mala razlika u izgledu komandi obicne i automatske dvozonske klime.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Insignija isto ima glupu klimu koja ne razumije da je čovjeku ljepše kada mu je malo toplije, nego kada mu klima puše u noge cijelo vrijeme.
 
Na vrh