Koje opruge za spuštanje c4?

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Budući da mi je c4 malo previsok(stane šaka između gume i blatobrana), spuštam ga.
Sad, izbor je između H&R Sport Performance i Eibach Pro Kit-a.
Cijena je tu negdje, ali, H&R spušta za 30mm na obje osovine, Eibach 30mm naprijed, 25mm iza.
Što je također jako slično, možda rađe 25mm iza da ne sjedne kad se vozi 5-oro ljudi.

Ono što me brine je udobnost. Znam da će biti malo lošija, ali zanimaju me vaša iskustva.
Jeste probali ove opruge i koja je razlika?

Našao sam neki test, kažu da je Eibach vrlo sličan tvorničkom(serija 3), a da H&R, "iako udoban, ..., abrupt ride". Što znači da je "ride abrupt"? Da je nervozan na neravninama?

Uglavnom, ako itko ima išta za reći, bio bih zahvalan :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
za oba ima pozitivne i negativne kritike. udobnost i sport ne idu jedno sa drugim.
sport i gušt idu zajedno ali udobnost tu strada definitivno. ali tko hoče malo sport moda mora se naviči i na manje udobno vozilo.
 

ZlatkoC4

Well-known member
najbolja je opcija stavljanja GEWINDE možeš podesiti visinu po volji ali svaki put moraš napraviti geometriju. a dobijaš i perfomanse bolje držanje stabilnije veće brzine u zavojima itd. ali ova opcija i košta najviše.

Ne kaže se bez veze koliko para toliko muzike :grin:

imaš FK, KW, Weitec sve su ok ovisi koji sistem izabereš za spuštanje
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja sam isto dugo bio u potrazi... da ne duljim, uzeo sam za drugi auto Vogtland opruge u kombinaciji sa tvorničkim amortizerima.

To mi se čini kao najbolja kombinacija/kompromis za svakodnevno korištenje, svakave ceste uz bolje držanje.

Eibach je vrh ponude, u mom slučaju i jedno 80% skuplje, a ako se njih stavlja - svi preporučaju B6 ili B8 amorizere u kompletu. Pa ta cijela igra dosta košta. Auto s tim drži fantastično, ali je tvrđi naspram tvorničkog ovjesa.
Isprobao sam taj komplet na istom modelu auta .

Ostao sam ugodno iznenađen sa udobnošću Vogta, samo u najekstremnijim trenutcima se primjeti razlika. Na autocesti razlike nema. Što se neravnina i nervoze tiče, Gorski Kotar je tu poligon za testiranje.
I problema nema... dapače, auto je smiren i bolje drži.

Sa njima je pao oko 27mm... vidim da su za C4 do 200$. Da sam slagao weekend/track auto, onda bih ulagao u Eibach, ali ovako za svaki dan nema potrebe.

A uskoro ću imat iskustva i sa FK oprugama, samo da ih više puknem na C3.
 

Franzg

New member
Na c3 imam eibach pro kit i prezadovoljan sam, ispo me cca 1300-1400kn u gabreku i ocekivo sam da ce auto bit neudoban al stvarno je oke nikakve pretjerane neudobnosti nema a drzanje je bolje tak da sam stvarno zadovoljan
 

Cutac

Prèkaroš
Gorski Kotar je tu poligon za testiranje.
Autocesta?
Da sam slagao weekend/track auto, onda bih ulagao u Eibach, ali ovako za svaki dan nema potrebe.
Dakle Vogta, pogledat ću :)
Na c3 imam eibach pro kit i prezadovoljan sam, ispo me cca 1300-1400kn u gabreku i ocekivo sam da ce auto bit neudoban al stvarno je oke nikakve pretjerane neudobnosti nema a drzanje je bolje tak da sam stvarno zadovoljan
:cenzura::cenzura::cenzura:eeeeeem vam obadvojici :D :D
Taman kad je Ivan napisao da je Vogta tu sa udobnosti, ti mi kažeš da ti je Pro Kit udoban :D
Makar, sa krućim oprugama bi bolje ubrzavao :whistling:

Fran, koliko se tvoj C3 spustio?


A gewinde neću uzimati za c4. Svejedno ga u zavojima vozim polako, nije fora.
A i da idem na nešto fensi, išao bih na zrak :angel: . Ali ne za lađu, možda za 6-icu MPS :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma gle, Eibach je vrh vrhova... u kombinaciji sa tvorničkim amortizerima će sigurno bit super, kao što Fran veli. Ako ti nije velika razlika u cijeni između Vogtlanda i Eibacha, uzmi njega, zašto ne.

Ovaj Eibachov komplet što sam ja vozio je ipak malo ekstremniji... i tu su još bili tvrđi seleni i svašta.

A ovo za Gorski kotar... mislim na staru cestu, od Rijeke do Karlovca (i još neke okolne cestice). Tu se prođe svakakvih dionica, ima i dosta izlomljenog asfalta, neravnina, zavoja kakvih hoćeš te uspona i padova.
Tu cestu često vozim sebi za gušt, navozah se na njoj sa običnim i ovim ovjesom.

Uglavnom hoću reć, ako tu nema nervoze, nema nigdje. Stvarno mi se nije desilo da bi auto čudno poskočio ili reagirao. A udobnosti se tad ni ne sjetim (čitaj: nigdje ništa ne izbije, ali osjetiš cestu)
 

Franzg

New member
tvorničkim amortizerima?
tako je, tvornički, predni prva ugradnja, stražnji isto standardni ali novi (KYB, izmjenjeni jer je otisla neka gumica na vrhu pa je neugodno lupalo), na testiranju amortizera god dana nakon šta je stavljen eibach prednji se i dalje dobro drže, sve u svemu stvarno za preporučit naravno ima cijenu svoju ali ja nisam požalio :)
 

Cutac

Prèkaroš
A ovo za Gorski kotar... mislim na staru cestu, od Rijeke do Karlovca (i još neke okolne cestice). Tu se prođe svakakvih dionica, ima i dosta izlomljenog asfalta, neravnina, zavoja kakvih hoćeš te uspona i padova.
Tu cestu često vozim sebi za gušt, navozah se na njoj sa običnim i ovim ovjesom.
Ma c4 nije za to. Previše se naginje, puno je zabavnije u Mazdi i Audiju, a ni Focus nije za baciti :whistling:

Tvorničke su mi dobre, makar mi je malo nemiran kada brzo nalijećem na hrpu neravnina, kao da se ne stigne vratiti kotač prije sljedeće.
To ne bih pripisao damperima, prije oprugama.

Nije mi puno dati 1300 kuna za Eibach, imam skoro pa doživotnu garanciju :)
Samo da ne budu pretvrde :hm:
Ali onda bar neće konji ići u opruge nego u ubrzanje :D
 

Cutac

Prèkaroš
Jos samo da nadjem di uzeti i di montirati.
Fran kaze Gabrek, ali moram pronjuskati po vani, a ugradnju cu vjerojatno dati svom mehanicaru.
Moram to na zimskima obaviti jer im je ovo zadnja sezona. Zasto? :D zato jer moram cekati cirka dva tjedna da se opruge "smjeste", a spur ne mogu raditi dok se smjestaju :D

E daj ovdje da pitam.
Ima jedan član foruma koji je spustio c4, ali više nije aktivan.
Jel ja mogu kako nać email kojim se registrirao da ga pitam koje je stavio?
http://www.citroenforum.hr/112460-post433.html
 
Na vrh