Kočnice

Danas sam menjao pločice napred. Nisam mogao odviti (inbus)- klizač kanže. Hteo sam ga razradoti i pri odvijanju pukla je kruna na klizaču -odnosno na mestu gde se ubacuje inbus kljuc. Kako da ga odvijem a da neuprpastim HROMIRANI deo klizača.
Smem li da odgrijem nosač kandze?
 

Lakii

Well-known member
hm, ovaj, ali kada se mjenjaju prednje pakne nema nikakvog odvrtanja vijaka!!!!

Samo izbijes mali klin na dnu klijesta i otvoris ih prema gore.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=aYNKo3zW8sY"]http://www.youtube.com/watch?v=aYNKo3zW8sY[/ame]
 

AX-ja

èudo jedno
dobro kazes laki,samo se izbije onaj stift.
al ovo na filmicu je prva serija xantie mislim?
jer dobro mislis al je film krivi.
 

deda

New member
Kanđe,odnosno nosač kanđi, se skida samo ako treba mjenati diskove.Šarafi koji drže nosač se obavezno moraju zagrijat brenerom, inaće se razvrti glava za ključ i amen.Sada jedino što možeš napraviti,je da zagriješ glavu vijka i na vruće nabiješ ključ i mora pustiti.Nove šarafe ćeš jako teško nabaviti.
 
Kanđe,odnosno nosač kanđi, se skida samo ako treba mjenati diskove.Šarafi koji drže nosač se obavezno moraju zagrijat brenerom, inaće se razvrti glava za ključ i amen.Sada jedino što možeš napraviti,je da zagriješ glavu vijka i na vruće nabiješ ključ i mora pustiti.Nove šarafe ćeš jako teško nabaviti.
nosač kandze sam odvio ( torex ) 2 kom ali klizač nisam - što odvaja kandzu i držač pločica .
 

deda

New member
To je isto zeznuto,ako zapeče.Obično, jer spuca gumica i ostane suh i dođe voda i sol.Popušta,ali se moraš igrati,pa wd 40,sve dok ne popusti.Obavezno posle malo namazati i staviti novu gumicu.
 

Mario29

New member
imam pitanje,neznam jeli u dobroj grupi,nedacno sam na xantiji mijenjao plocice
82,1td..xantija 2.) i nakon toga auto se trese kad kreces,cim pustas kvacilo trese jako,ako pustam kvacilo i jako dodam gas onda ne,ali kao hocu normalno krenutu zatrese se i kvacilo mi odvaja skroz pri kraju...ima netko ideju neku?
 
Pogledaj dali su ti pločice lepo nalegle na disk,i proveri dali je reper na pločici legao u ležište klipa.Dali ti je točak nalegao ravno na glavčinu.Kaki su diskovi?
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Bas ne razumijem ovo!

Znaci tebi zablokiraju kotaci?
Ili ti motor pocne tresti i proklizavati?

Ako je prvo, provjeri u kakvom su ti stanju sajle rucne kocnice jer buzir zna puknuti i sajla zaglavi. Ili ti je sama polugica ili mehanizam rucne kocnice na klijestima zapekao.
To dvoje mozes provjeriti tako sto gledas dali ti se polugica koju sajla poteze vraca sama lagano do kraja kada otpustis rucnu kocnicu.

Ako je drugo onda mi se cini da ti je kuplung ili pri kraju ili se mozda ulje prolilo po njemu pa proklizava, recimo motorno ili LHM.

Naravno, postoji mogucnost da nesto nisi dobro vratio na mjesto kada si plocice mjenjao ali zato se prvo mjenja jedna strana a drugu ostavis kao uozrak. Ili uvijek mozes pogledati filmic na vrhu ove teme da vidis dali si sve dobro radio...

Ja vise pikiram na potroseno kvacilo, pogotovo zbog vibracija i toga sto visoko hvata. Koliko je km proslo?
 

Mario29

New member
sajla rucne nije,jer su obadvije sajle nove,plocice su mijenjali majstori,sad ovak,znaci stavim u 1.i pustam kvacilo i odma trese auto,nije da za blokiraju kotaci vec trese se dok nedodas jaci gas,moguce da je kvacilo prikraju,a auto je kod nas 3godina nije dirano kvacilo,a sad ako majstori nisu nes zasarafili kad su mijenjali onda jbga.
 

coyot

New member
Ovo ne bi trebalo da ima veze sa kočnicam.Pre će biti da imaš problem sa kvačilom.
A to što kažeš da su ti sajle ručne nove to uopšte nije merilo da ti polugice na koje se kače sajle na čeljustima nisu u problemu.
 
Na vrh